Gå til innhold

Hva ER det med Guro Fostervold for tida?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen dager ser hun kjemperar ut, og andre, som i dag er hun den samme gamle igjen. Ulike sminkedamer på jobb de ulike dagene? Driver hun og prøver ut forskjellige stiler i beste sendetid? Er hun med i ett av disse danseprogrammene noen dager, og rekker ikke å fjerne sminke og stæsj før hun skal på lufta?

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Nå er det jeg som ikke er med. Hvem er Guro Fostervold?

Gjest Siddisen
Skrevet

Har ikke hun gått ut i permisjon da? Trodde ikke hun var på skjermen lenger.

Skrevet

Nå er det jeg som ikke er med. Hvem er Guro Fostervold?

Guro Fostervold er sportsjournalist på TV2-nyhetene.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Guro Fostervold er sportsjournalist på TV2-nyhetene.

Aha!

Der avslørte jeg hvor lite sportsinteressert jeg er :-)

Skrevet

Aha!

Der avslørte jeg hvor lite sportsinteressert jeg er :-)

Ja, du gjorde nok det. Men - du får være unnskyldt. Du har jo så mange andre gode kvaliteter, og noen er jo innen sportssjangeren. Som snømåker, for eksempel. ;-) (Og i dag er det på 'an igjen.)

Når det er sagt, så tviler jeg vel kanskje på at Guro Fostevold kommer til å melde om at Ulvinnen Lurulf er norgesmester i snømåking med innlagte piruetter og innslag av til dels harde utfall mot brøytebiler.

Skrevet

Det er vel all pulinga med håndballfyren som har brakt henne litt ut av balanse.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Ja, du gjorde nok det. Men - du får være unnskyldt. Du har jo så mange andre gode kvaliteter, og noen er jo innen sportssjangeren. Som snømåker, for eksempel. ;-) (Og i dag er det på 'an igjen.)

Når det er sagt, så tviler jeg vel kanskje på at Guro Fostevold kommer til å melde om at Ulvinnen Lurulf er norgesmester i snømåking med innlagte piruetter og innslag av til dels harde utfall mot brøytebiler.

"Du har jo så mange andre gode kvaliteter"

Takker :-)

Dessverre så har du så alt for rett, nå laver sneen ned ute. Men jeg lover å ikke snakke stygt om brøytebiler denne gangen, sånt straffer seg!

Guro Fostervold skal få slippe å berette om mine måkepiruetter, denne gangen overlates det til snøfreseren.

Jeg tror at værgudene hørte meg i går - da frydet jeg meg over at Stavangerpikene fikk snø, så nå strafes jeg med det samme :(

Jeg må bare beklage, det er min skyld!

Gjest forveksler du tro ?
Skrevet
:) nå er det ei til i TV2 sporten da, ganske ny jente ... hun er veldig veldig lik på Guro .... du forveksler dem ikke da ?
Skrevet

Dessverre så har du så alt for rett, nå laver sneen ned ute. Men jeg lover å ikke snakke stygt om brøytebiler denne gangen, sånt straffer seg!

Guro Fostervold skal få slippe å berette om mine måkepiruetter, denne gangen overlates det til snøfreseren.

Jeg tror at værgudene hørte meg i går - da frydet jeg meg over at Stavangerpikene fikk snø, så nå strafes jeg med det samme :(

Det som kommer dalende (ikke bare det, det kommer sidelengs!) over Østlandet nå, er akkurat det vi IKKE trenger.

Jeg er lei!

Skrevet

Værgudene er lunefulle! Du må love å aldri mer fryde deg over dårlig vær andre steder - for da kommer de og "tar" deg i neste omgang (sånn som i dag).

Shame on you. ;-)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Værgudene er lunefulle! Du må love å aldri mer fryde deg over dårlig vær andre steder - for da kommer de og "tar" deg i neste omgang (sånn som i dag).

Shame on you. ;-)

Jeg lover å aldri gjøre det mer!

Snøen kommer i hvirvler her, fra alle kanter :(

Skrevet

Har ikke hun gått ut i permisjon da? Trodde ikke hun var på skjermen lenger.

Ikke før til sommer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...