MsSophie Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Skrevet 28. februar 2006 Jeg ELSKER snø og alt som har med "hvit" vinter å gjøre. Du psyke, psyke menneske! :-) 0 Siter
Sofline Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Du psyke, psyke menneske! :-) Vil du bytte? Jeg bor i Danmark, og her smelter snøen nesten alltid med det samme den har falt. Jeg savner kalde, norske vintre med masse snø og ski. :-) 0 Siter
MsSophie Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Skrevet 28. februar 2006 Vil du bytte? Jeg bor i Danmark, og her smelter snøen nesten alltid med det samme den har falt. Jeg savner kalde, norske vintre med masse snø og ski. :-) JA!!!! :-) Bytter gjerne. Har vært mye i Danmark, og uansett hvor du bor så tror jeg definitivt det hadde vært mye bedre enn det snøhølet jeg befinner meg i nå. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Er kanskje ikke noen trøst at det bare kommer 30 centimeter på dette snøfallet? 0 Siter
MsSophie Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Skrevet 28. februar 2006 Er kanskje ikke noen trøst at det bare kommer 30 centimeter på dette snøfallet? Nei, det var ingen trøst:-) 0 Siter
Sofline Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 JA!!!! :-) Bytter gjerne. Har vært mye i Danmark, og uansett hvor du bor så tror jeg definitivt det hadde vært mye bedre enn det snøhølet jeg befinner meg i nå. Jeg bor i Frederikshavn, nok av nordmenn her, men ikke så mange fastboende. Men husk på at du må bytte det ut med nesten konstant kjemping mot vinden. Det blåser fra alle kanter. :-) Da jeg bodde ca. 20 km fra kysten i Norge, syntes jeg ikke 12 m/s på værmeldinga var noe å "bekymre" seg over, vi merket det nesten ikke, men nå.... :-) Vinden er ikke min bestevenn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.