Gå til innhold

Jeg orker ikke mer....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ELSKER snø og alt som har med "hvit" vinter å gjøre.

Du psyke, psyke menneske!

:-)

Skrevet

Du psyke, psyke menneske!

Vil du bytte? Jeg bor i Danmark, og her smelter snøen nesten alltid med det samme den har falt. Jeg savner kalde, norske vintre med masse snø og ski.

Skrevet

Vil du bytte? Jeg bor i Danmark, og her smelter snøen nesten alltid med det samme den har falt. Jeg savner kalde, norske vintre med masse snø og ski.

JA!!!! :-)

Bytter gjerne. Har vært mye i Danmark, og uansett hvor du bor så tror jeg definitivt det hadde vært mye bedre enn det snøhølet jeg befinner meg i nå.

Skrevet

Er kanskje ikke noen trøst at det bare kommer 30 centimeter på dette snøfallet?

Skrevet

Er kanskje ikke noen trøst at det bare kommer 30 centimeter på dette snøfallet?

Nei, det var ingen trøst:-)

Skrevet

JA!!!! :-)

Bytter gjerne. Har vært mye i Danmark, og uansett hvor du bor så tror jeg definitivt det hadde vært mye bedre enn det snøhølet jeg befinner meg i nå.

Jeg bor i Frederikshavn, nok av nordmenn her, men ikke så mange fastboende. Men husk på at du må bytte det ut med nesten konstant kjemping mot vinden. Det blåser fra alle kanter. :-) Da jeg bodde ca. 20 km fra kysten i Norge, syntes jeg ikke 12 m/s på værmeldinga var noe å "bekymre" seg over, vi merket det nesten ikke, men nå.... :-) Vinden er ikke min bestevenn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...