Gjest Rupert Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=182283 0 Siter
mrxx Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Snakker om galskap. Jeg har aldri skjønt disse galningene som har med seg barna når de demonstrerer. Som det sies her så oppfordrer de altså barna sine til å sprenge seg selv og andre i fillebiter. De får jo et menneskeforakt uten like fra barnsben av. 0 Siter
Gjest Rupert Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Hva jeg mener? At det er galskap å ønske barnet sitt sprengt i lufta !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Uten derved å si at jeg støtter selvmordsbombing, vil jeg få påpeke at det faktisk er forskjell på "å ville dø for en sak" og "forakt for menneskeliv". Gjennom hele verdenshistorien (den kjente) tror jeg at dette var vært diametralt motsatte tankeganger. At det for utenforstående kan te seg likt, er en annen sak. Men jeg tror ikke denne moren har oppdratt datteren sin til menneskeforakt. Derimot har hun sett sin datters antakelig brnenende ønske om å ofte seg selv for den palestinske sak. Dermed ofrer også mor seg for den saken. 0 Siter
Gjest Rupert Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Uten derved å si at jeg støtter selvmordsbombing, vil jeg få påpeke at det faktisk er forskjell på "å ville dø for en sak" og "forakt for menneskeliv". Gjennom hele verdenshistorien (den kjente) tror jeg at dette var vært diametralt motsatte tankeganger. At det for utenforstående kan te seg likt, er en annen sak. Men jeg tror ikke denne moren har oppdratt datteren sin til menneskeforakt. Derimot har hun sett sin datters antakelig brnenende ønske om å ofte seg selv for den palestinske sak. Dermed ofrer også mor seg for den saken. Steine gal er dem begge uansett. 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Steine gal er dem begge uansett. Ja, det var jo et gjennomtenkt og klokt standpunkt. 0 Siter
Ørkenvandreren Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Er de rart palestinerne får en mur mellom seg og Israel......? 0 Siter
Gjest Rupert Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Ja, det var jo et gjennomtenkt og klokt standpunkt. Ja ikke sant? Rett fra hjertet. 0 Siter
petter smart Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Uten derved å si at jeg støtter selvmordsbombing, vil jeg få påpeke at det faktisk er forskjell på "å ville dø for en sak" og "forakt for menneskeliv". Gjennom hele verdenshistorien (den kjente) tror jeg at dette var vært diametralt motsatte tankeganger. At det for utenforstående kan te seg likt, er en annen sak. Men jeg tror ikke denne moren har oppdratt datteren sin til menneskeforakt. Derimot har hun sett sin datters antakelig brnenende ønske om å ofte seg selv for den palestinske sak. Dermed ofrer også mor seg for den saken. Det er ingen barn som i utgangspunktet ønsker å bli selvmordsbombere. Men når de blir hjernevasket fra fødselen av og lærer at alt som er ille i verden er enten Israels eller USAs skyld, da er det ikke rart om de vokser opp med slike ønsker. Alle med et visst omløp i hodet vet at selvmordsbombing ikke hjelper noens sak. 0 Siter
favn Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Hva jeg mener? At det er galskap å ønske barnet sitt sprengt i lufta !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja, sånn er det såklart. Moren har alltid hatt lyst å sprenge barnet sitt, og er nå kjempeskuffet over at det ikke ble noe av. 0 Siter
Goliath Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 I hvert fall er det mye galt i den palestinske kulturen, hvis dette er noe som ikke er helt uvanlig der. Og det er det mye som tyder på..... 0 Siter
Goliath Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Uten derved å si at jeg støtter selvmordsbombing, vil jeg få påpeke at det faktisk er forskjell på "å ville dø for en sak" og "forakt for menneskeliv". Gjennom hele verdenshistorien (den kjente) tror jeg at dette var vært diametralt motsatte tankeganger. At det for utenforstående kan te seg likt, er en annen sak. Men jeg tror ikke denne moren har oppdratt datteren sin til menneskeforakt. Derimot har hun sett sin datters antakelig brnenende ønske om å ofte seg selv for den palestinske sak. Dermed ofrer også mor seg for den saken. Ofre seg ved å ta livet av så mange uskyldige kvinner og barn som mulig? Det fortjener intet annet en den største forrakt..... 0 Siter
gripp Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Gal? Dette er de store helter i mange islamske land. Og deres slektninger får ære, heder og mye penger. Selvmordsbomberen får noen jomfruer å meske seg med i det hinsidige. Hva jenter får som belønning hos allah, vet jeg faktisk ikke. .... Men like forbannet; nok et uttrykk for at denne kulturen er fullstendig inkompatibel med alt annet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.