Gå til innhold

Verden er gal

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snakker om galskap. Jeg har aldri skjønt disse galningene som har med seg barna når de demonstrerer.

Som det sies her så oppfordrer de altså barna sine til å sprenge seg selv og andre i fillebiter.

De får jo et menneskeforakt uten like fra barnsben av.

Skrevet

Hva jeg mener? At det er galskap å ønske barnet sitt sprengt i lufta !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gjest LucySky
Skrevet

Uten derved å si at jeg støtter selvmordsbombing, vil jeg få påpeke at det faktisk er forskjell på "å ville dø for en sak" og "forakt for menneskeliv".

Gjennom hele verdenshistorien (den kjente) tror jeg at dette var vært diametralt motsatte tankeganger.

At det for utenforstående kan te seg likt, er en annen sak.

Men jeg tror ikke denne moren har oppdratt datteren sin til menneskeforakt. Derimot har hun sett sin datters antakelig brnenende ønske om å ofte seg selv for den palestinske sak.

Dermed ofrer også mor seg for den saken.

Skrevet

Uten derved å si at jeg støtter selvmordsbombing, vil jeg få påpeke at det faktisk er forskjell på "å ville dø for en sak" og "forakt for menneskeliv".

Gjennom hele verdenshistorien (den kjente) tror jeg at dette var vært diametralt motsatte tankeganger.

Men jeg tror ikke denne moren har oppdratt datteren sin til menneskeforakt. Derimot har hun sett sin datters antakelig brnenende ønske om å ofte seg selv for den palestinske sak.

Steine gal er dem begge uansett.

Gjest LucySky
Skrevet

Steine gal er dem begge uansett.

Ja, det var jo et gjennomtenkt og klokt standpunkt.

Ørkenvandreren
Skrevet

Er de rart palestinerne får en mur mellom seg og Israel......?

Skrevet

Ja, det var jo et gjennomtenkt og klokt standpunkt.

Ja ikke sant? Rett fra hjertet.

Skrevet

Det er ingen barn som i utgangspunktet ønsker å bli selvmordsbombere. Men når de blir hjernevasket fra fødselen av og lærer at alt som er ille i verden er enten Israels eller USAs skyld, da er det ikke rart om de vokser opp med slike ønsker.

Alle med et visst omløp i hodet vet at selvmordsbombing ikke hjelper noens sak.

Skrevet

Hva jeg mener? At det er galskap å ønske barnet sitt sprengt i lufta !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja, sånn er det såklart. Moren har alltid hatt lyst å sprenge barnet sitt, og er nå kjempeskuffet over at det ikke ble noe av.

Skrevet

I hvert fall er det mye galt i den palestinske kulturen, hvis dette er noe som ikke er helt uvanlig der.

Og det er det mye som tyder på.....

Skrevet

Ofre seg ved å ta livet av så mange uskyldige kvinner og barn som mulig?

Det fortjener intet annet en den største forrakt.....

Skrevet

Gal? Dette er de store helter i mange islamske land. Og deres slektninger får ære, heder og mye penger. Selvmordsbomberen får noen jomfruer å meske seg med i det hinsidige. Hva jenter får som belønning hos allah, vet jeg faktisk ikke.

....

Men like forbannet; nok et uttrykk for at denne kulturen er fullstendig inkompatibel med alt annet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...