Gå til innhold

Ikke kom - jeg har akkurat vasket!

Anbefalte innlegg

Skrevet

En venninne av meg kom uanmeldt på besøk til en dame tidlig på ettermiddagen. Hun kom ikke lenger enn til døra, for dama hadde nettopp vasket, og ville derfor ikke ha besøk ;-)

Greit nok at det ikke passer, men synes unnskyldningen var en smule merkelig. Jeg ville vært veldig glad om det kom besøk når huset skinte, he he..

Skrevet

Det ville jeg likt også. :)

Og man roter og søler da ikke når man er på besøk, iallefall ikke med vilje.

Skrevet

Kanskje hun ikke hadde giddet å gå over med tørr klut, sånn at evt. besøk ville satt sine spor, bokstavelig talt?

(Haha - som om noen virkelig går over med tørr klut!)

Men selv det hørtes søkt ut. Man står da i et par fotspor?

Skrevet

Det ville jeg likt også. :)

Og man roter og søler da ikke når man er på besøk, iallefall ikke med vilje.

Jeg ville syntes det var flaks om det kom noen når det er ryddig, rent og deilig duft i huset, så denne har vi ledd godt av ;-)

Og da spiller det ingen rolle om gjestene griser litt til. Det viktigste er jo at det er rent når de kommer, he he..

Skrevet

Jeg ville syntes det var flaks om det kom noen når det er ryddig, rent og deilig duft i huset, så denne har vi ledd godt av ;-)

Og da spiller det ingen rolle om gjestene griser litt til. Det viktigste er jo at det er rent når de kommer, he he..

Sant nok ;)

Skrevet

Kanskje hun ikke hadde giddet å gå over med tørr klut, sånn at evt. besøk ville satt sine spor, bokstavelig talt?

"Kanskje hun ikke hadde giddet å gå over med tørr klut, sånn at evt. besøk ville satt sine spor, bokstavelig talt?

(Haha - som om noen virkelig går over med tørr klut!)"

Moren min gjør det, hun støvsuger først, vasker med klut og langkost, mopper og til slutt så går hun over med tørrmopp! *puh,tørker svette av pannen.¨* Og hun bor alene! Hun slenger over med moppen annen hver dag ca og hver fredag vasker hun ordentlig. Ja, hun er gal, det har det aldri vært tvil om ;)

Skrevet

*ha ha* dummeste jeg har hørt!!

det er jo nesten det samme som å si til gjesten at h*n er skitten!

Skrevet

"(Haha - som om noen virkelig går over med tørr klut!)"

*LOL*

Gjest Shira12
Skrevet

Det er jo da jeg vil ha besøk, når det skinner hos meg ;-)

*skuler bort på det støvete gulvet*

Skrevet

"Kanskje hun ikke hadde giddet å gå over med tørr klut, sånn at evt. besøk ville satt sine spor, bokstavelig talt?

(Haha - som om noen virkelig går over med tørr klut!)"

Moren min gjør det, hun støvsuger først, vasker med klut og langkost, mopper og til slutt så går hun over med tørrmopp! *puh,tørker svette av pannen.¨* Og hun bor alene! Hun slenger over med moppen annen hver dag ca og hver fredag vasker hun ordentlig. Ja, hun er gal, det har det aldri vært tvil om ;)

Hehe - ja, jeg skulle tatt forbehold der; våre foreldres generasjon vasker jo gulv enda noen år til.

:)

Skrevet

Det er jo da jeg vil ha besøk, når det skinner hos meg ;-)

*skuler bort på det støvete gulvet*

Er du hjemme hos meg...?

Skrevet

Uff, så pinlig... 'Ikke kom og smuss til huset mitt, jeg vil nemlig sitte alene og musestille og beundre glansen.'

:-)

Gjest Shira12
Skrevet

Er du hjemme hos meg...?

Hadde jeg bare vært det... Men dessverre er det mine egne gulv jeg ser på.

Skrevet

Hadde jeg bare vært det... Men dessverre er det mine egne gulv jeg ser på.

Jeg finner en bisarr trøst i felles skjebne !:)

Skrevet

Kanskje hun hadde tvangshandlinger? Sånn at når hun først vasket så var det en katastrofe for henne om det kom noen andre inn i leiligehten fordi hun da følte at hun var nødt til å begynne på nytt etterpå?

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg finner en bisarr trøst i felles skjebne !:)

Jeg også! ;-)

Jeg skal støvsuge....Skal bare dole litt, hvile litt, se på tv, spise litt osv ;-)

Skrevet

Jeg også! ;-)

Jeg skal støvsuge....Skal bare dole litt, hvile litt, se på tv, spise litt osv ;-)

Kunne ikke sagt det bedre selv ;-)

Skrevet

... sa hun til gubben, hun hadde akkurat skiftet sengetøy :o)

Hørtes ikke bra ut. Som alle sier, man vil da helst ha besøk når huset er rent og fint! Og det er jo begrenset hvor mye en enkelt gjest skitner til, hvis man ikke kommer med et fotballag med unger som forlanger spaghetti med kjøttsaus til middag, da...

Skrevet

... sa hun til gubben, hun hadde akkurat skiftet sengetøy :o)

Hørtes ikke bra ut. Som alle sier, man vil da helst ha besøk når huset er rent og fint! Og det er jo begrenset hvor mye en enkelt gjest skitner til, hvis man ikke kommer med et fotballag med unger som forlanger spaghetti med kjøttsaus til middag, da...

Hehe... det tenkte jeg på også :-)

Skrevet

Jeg ville blitt glad for besøk når jeg nettopp hadde vasket, i stedet for like før.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...