Gå til innhold

Bare kom - men ta med stol!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom på denne også. En annen venninne ringte og lurte på om det passet at de kom med fødselsdagspresang til fruen i huset. De følte seg ikke så smarte der de bar ut kjøkkenstoler fra huset - for så å komme hjem igjen med dem etter et par timer. ;-)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Ble de bedt om ta med stoler?

Det var vel ikke så merkelig i tilfelle det var selskap der, og vertene ikke hadde flere ledig?

Jeg synes vertskapet var fleksible, jeg. Mye hyggeligere enn å få høre at de ikke kunne komme fordi det ikke var plass!

Skrevet

Ble de bedt om ta med stoler?

Det var vel ikke så merkelig i tilfelle det var selskap der, og vertene ikke hadde flere ledig?

Jeg synes vertskapet var fleksible, jeg. Mye hyggeligere enn å få høre at de ikke kunne komme fordi det ikke var plass!

Jo egentlig enig med deg der, men må jo si jeg aldri selv har opplevd å få beskjed om å ta med stol. Kanskje bedre å dele et selskap i to da.

Må forøvrig nevne at dama med stolene hadde nok sitteplasser. Det med de stolene viste seg å være sånn i tilfelle det kom mange.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Jo egentlig enig med deg der, men må jo si jeg aldri selv har opplevd å få beskjed om å ta med stol. Kanskje bedre å dele et selskap i to da.

Må forøvrig nevne at dama med stolene hadde nok sitteplasser. Det med de stolene viste seg å være sånn i tilfelle det kom mange.

Så lenge dama hadde nok sitteplasser, ble det jo litt dumt.

Jeg har opplevd å bli bedt om å ta med stol på fest - til nærmeste nabo som var nyetablert og hadde lite møbler, men var desto mer gjestfrie.

Bare koselig det :-)

Skrevet

En venninne av meg lånte bort stoler og sofa til naboen som fylte rund dag og skulle feire i stor stil. Selv ble hun ikke invitert...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...