Gjest c-lin Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Kom på denne også. En annen venninne ringte og lurte på om det passet at de kom med fødselsdagspresang til fruen i huset. De følte seg ikke så smarte der de bar ut kjøkkenstoler fra huset - for så å komme hjem igjen med dem etter et par timer. ;-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Ble de bedt om ta med stoler? Det var vel ikke så merkelig i tilfelle det var selskap der, og vertene ikke hadde flere ledig? Jeg synes vertskapet var fleksible, jeg. Mye hyggeligere enn å få høre at de ikke kunne komme fordi det ikke var plass! 0 Siter
Gjest c-lin Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Ble de bedt om ta med stoler? Det var vel ikke så merkelig i tilfelle det var selskap der, og vertene ikke hadde flere ledig? Jeg synes vertskapet var fleksible, jeg. Mye hyggeligere enn å få høre at de ikke kunne komme fordi det ikke var plass! Jo egentlig enig med deg der, men må jo si jeg aldri selv har opplevd å få beskjed om å ta med stol. Kanskje bedre å dele et selskap i to da. Må forøvrig nevne at dama med stolene hadde nok sitteplasser. Det med de stolene viste seg å være sånn i tilfelle det kom mange. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Jo egentlig enig med deg der, men må jo si jeg aldri selv har opplevd å få beskjed om å ta med stol. Kanskje bedre å dele et selskap i to da. Må forøvrig nevne at dama med stolene hadde nok sitteplasser. Det med de stolene viste seg å være sånn i tilfelle det kom mange. Så lenge dama hadde nok sitteplasser, ble det jo litt dumt. Jeg har opplevd å bli bedt om å ta med stol på fest - til nærmeste nabo som var nyetablert og hadde lite møbler, men var desto mer gjestfrie. Bare koselig det :-) 0 Siter
fresja Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 En venninne av meg lånte bort stoler og sofa til naboen som fylte rund dag og skulle feire i stor stil. Selv ble hun ikke invitert... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.