Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker alle dere som sparker i kinoryggen foran dere alt mulig ondt i årene som kommer.

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• favn

19

• gripp

8

• MsSophie

6

• Moraki

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Kan ikke være så vanskelig
Skrevet

Da snur man seg og ber de slutte?!

Skrevet

Helt enig!

Samme med de som ikke slår av mobiltelefonen og ikke minst skravlekjerringer av begge kjønn.

"Die motherfuckers, die!"

:)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

La meg gjette: Dere har vinterferie og du har akkurat hatt med barna på kino?

Skrevet

Det samme gjelder alle de som sitter rett forran meg i kinosalen og er over 170 cm høye også:)

Skrevet

Ja, det er så mange som ikke kan innordne seg alminnelig høflighet og samfunnsorden at jeg er på grensen til å henfalle til primaladferd. Men da blir man vel tvangsinnlagt.

Vi har jo drøftet dette på denne saiten tidligere, ikke på kino, men i fly, i butikker etc etc. Det er for jævlig.

Et samfunns eksistens og fremgang er avhengig av at borgerne har en slags felles norm for adferd og ikke minst føler et visst ansvar for seg selv og for fellesskapet, altså føler en form for sosialt slektskap. Å hva vil jeg med det? Hm..resonnementet brast litt her, men denne stolsparkingen representerer tilløp til anarki og vold..kanskje.

Menneh....jeg gleder meg til Gymnaslærer Pedersen og beretningen om den store....osv.

Skrevet

Det samme gjelder alle de som sitter rett forran meg i kinosalen og er over 170 cm høye også:)

Burde det ikke være anledning til å kjøpe stolen foran seg? Kan du ta det opp neste gang du treffer kinosjefen?

Skrevet

Burde det ikke være anledning til å kjøpe stolen foran seg? Kan du ta det opp neste gang du treffer kinosjefen?

Med 80 blanke kroner for å overvære en kinoforestilling, så sier det seg selv at hvertfall ikke denne kvinnen har råd til å kjøpe seg fri fra slike irritasjonsmomenter.

Jeg har definitivt sansen for høye menn, men foretrekker at de sitter ved siden av meg;-)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Noen har så lange bein at det er umulig å unngå. Hvor skal mannen min gjøre av beina sine da når han er nesten 2 meter lang?

Skrevet

Noen har så lange bein at det er umulig å unngå. Hvor skal mannen min gjøre av beina sine da når han er nesten 2 meter lang?

Leie en dvd?

:-)

Skrevet

Jammen...Noen av oss har så lange ben at de verker som besatt etter en halvtimes tid i en merkelig forvridd stilling. Og så må man bare prøve å lirke dem løs da, helst uten å bli altfor nærgående mot naboen. Altså, man prøver å løfte dem litt samtidig som man skal lirke dem fra hverandre. Dunk, sier det da. Og så får man morderiske blikk og freselyder fra benken foran, og synker sammen og prøver å gjøre seg usynlig. Etter en halvtime er det på han igjen. Unnskyld, favn. Unnskyld! Tror du en muskelavslappende før forestillingen kan hjelpe? ;-)

Ørkenvandreren
Skrevet

Du får ta et av disse plastsetene som unger sitter på, og plassere i ditt stolsete.. ;-)

Skrevet

Med 80 blanke kroner for å overvære en kinoforestilling, så sier det seg selv at hvertfall ikke denne kvinnen har råd til å kjøpe seg fri fra slike irritasjonsmomenter.

Jeg har definitivt sansen for høye menn, men foretrekker at de sitter ved siden av meg;-)

Jeg liker din sans for høye menn. Du får finne deg en da, vet du.

De fleste høye menn er som kjent godt bemidlet, og kan sikkert ordne ekstra kinosete og mere til.

Skrevet

Jeg liker din sans for høye menn. Du får finne deg en da, vet du.

De fleste høye menn er som kjent godt bemidlet, og kan sikkert ordne ekstra kinosete og mere til.

Joda...men kravspesifikasjonene mine går nok litt utover høyde og tykkelsen på lommeboka!

Og det er nok noe i det de sier, om at de beste allerede er tatt:-)

Skrevet

Jammen...Noen av oss har så lange ben at de verker som besatt etter en halvtimes tid i en merkelig forvridd stilling. Og så må man bare prøve å lirke dem løs da, helst uten å bli altfor nærgående mot naboen. Altså, man prøver å løfte dem litt samtidig som man skal lirke dem fra hverandre. Dunk, sier det da. Og så får man morderiske blikk og freselyder fra benken foran, og synker sammen og prøver å gjøre seg usynlig. Etter en halvtime er det på han igjen. Unnskyld, favn. Unnskyld! Tror du en muskelavslappende før forestillingen kan hjelpe? ;-)

Et lite dult en sjelden gang må da vel alle tåle, enten det er på fly, kino eller teater.

Verre er det med dem som til stadighet driver og dunker og sparker.

Eller som røsker fatt i setet foran seg når de selv skal reise seg opp (har erfart det på fly, med en schwær gubbe bak meg - like før hele kaffe'n havna i fanget da gitt!)

Skrevet

Jeg hadde snudd meg og bedt de la det være! Hadde de fortsatt å sparke, hadde jeg laget skikkelig bråk og tatt i bruk mild vold.

Skrevet

Jeg irriterer meg over de som sitter foran meg som er over 1.60 jeg ;-)

Skrevet

Jeg irriterer meg over de som sitter foran meg som er over 1.60 jeg ;-)

*sorry* :-)

Skrevet

Joda...men kravspesifikasjonene mine går nok litt utover høyde og tykkelsen på lommeboka!

Og det er nok noe i det de sier, om at de beste allerede er tatt:-)

Jøje meg..nå er det altså ikke bra nok med kropp og penger heller. Hva er det egentlig dere vil? Jeg mener..de dype samtaler kan dere jo ta med venninner og skal du filosofere kan du jo lese Sofies verden...(den var god, tenker jeg)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...