Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt enig!

Samme med de som ikke slår av mobiltelefonen og ikke minst skravlekjerringer av begge kjønn.

"Die motherfuckers, die!"

:)

Ja! Døøøøøø!

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• favn

19

• gripp

8

• MsSophie

6

• Moraki

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

La meg gjette: Dere har vinterferie og du har akkurat hatt med barna på kino?

Hm, jeg går oftere på kino enn som så...

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Hm, jeg går oftere på kino enn som så...

Men såpass tidlig på dag?

Det var tidspunktet som gjorde at jeg tippet på skolefri.

Skrevet

Ja, det er så mange som ikke kan innordne seg alminnelig høflighet og samfunnsorden at jeg er på grensen til å henfalle til primaladferd. Men da blir man vel tvangsinnlagt.

Vi har jo drøftet dette på denne saiten tidligere, ikke på kino, men i fly, i butikker etc etc. Det er for jævlig.

Et samfunns eksistens og fremgang er avhengig av at borgerne har en slags felles norm for adferd og ikke minst føler et visst ansvar for seg selv og for fellesskapet, altså føler en form for sosialt slektskap. Å hva vil jeg med det? Hm..resonnementet brast litt her, men denne stolsparkingen representerer tilløp til anarki og vold..kanskje.

Menneh....jeg gleder meg til Gymnaslærer Pedersen og beretningen om den store....osv.

Enig til Dovre faller. Det finnes et uttall uskrevne lover og kutymer som enhver borger naturlig burde vært sosialisert inn i (og er det), men som altfor mange ignorerer i ren frekkhet? toskeskap? mangel på høflighet?

Skrevet

Det samme gjelder alle de som sitter rett forran meg i kinosalen og er over 170 cm høye også:)

Du er ikke så stor har jeg hørt, men hvis jeg foreslår filmer med 11-årsgrense blir det likevel sikkert feil påenmåte?

Skrevet

Noen har så lange bein at det er umulig å unngå. Hvor skal mannen min gjøre av beina sine da når han er nesten 2 meter lang?

jeg er _ikke_ høy, men er støl likevel etter en time. Det er slitsom å ikke få strekt på seg.

Min medkino-er er imidlertid høy, veldig, og han greier likevel å unnlate å plage de foran seg...

Skrevet

Jammen...Noen av oss har så lange ben at de verker som besatt etter en halvtimes tid i en merkelig forvridd stilling. Og så må man bare prøve å lirke dem løs da, helst uten å bli altfor nærgående mot naboen. Altså, man prøver å løfte dem litt samtidig som man skal lirke dem fra hverandre. Dunk, sier det da. Og så får man morderiske blikk og freselyder fra benken foran, og synker sammen og prøver å gjøre seg usynlig. Etter en halvtime er det på han igjen. Unnskyld, favn. Unnskyld! Tror du en muskelavslappende før forestillingen kan hjelpe? ;-)

Kjære, jeg er ikke uten empati. Et uhell eller endog to er greit.

Men notorisk sparkedunking under en hel film er for jæ....

Og når den/de bak ignorerer ethvert og gjentatte 'unnskyld, men vær snill å ikke sparke i stolen', ødelegger alt dette hele filmopplevelsen.

Skrevet

Jeg hadde snudd meg og bedt de la det være! Hadde de fortsatt å sparke, hadde jeg laget skikkelig bråk og tatt i bruk mild vold.

Kjempelurt. Det har jeg _aldri_ prøvd. Lissom.

Skrevet

Men såpass tidlig på dag?

Det var tidspunktet som gjorde at jeg tippet på skolefri.

Nå, sånn... Det var i går kveld.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

jeg er _ikke_ høy, men er støl likevel etter en time. Det er slitsom å ikke få strekt på seg.

Min medkino-er er imidlertid høy, veldig, og han greier likevel å unnlate å plage de foran seg...

Mannen min må skreve noe voldsomt.

Han har utrolig lange og lekre bein da.

Værst er det på fly. Om han ikke får sitte ved nødutgangen, må han sitte med beina i midgangen.

En gang var det ei kjerring som snudde seg å glefsa til han.

Flyvertinna hørte det og skjelte ut kjerringa forran. Hun måtte da forstå såpass at han ikke kunne kutte av seg beina.

Det ble stille fra den kanten da:)

Skrevet

Burde det ikke være anledning til å kjøpe stolen foran seg? Kan du ta det opp neste gang du treffer kinosjefen?

En fantastisk ide. Bare med motsatt fortegn > kjøpe setet bak seg/meg.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Nå, sånn... Det var i går kveld.

Sov du dårlig i natt da? Ligget og tenkt på dette hele natta du eller?:)

Skrevet

Jøje meg..nå er det altså ikke bra nok med kropp og penger heller. Hva er det egentlig dere vil? Jeg mener..de dype samtaler kan dere jo ta med venninner og skal du filosofere kan du jo lese Sofies verden...(den var god, tenker jeg)

De mest kresne av oss forventer nok å bli tilfredsstilt på alle plan av den utvalgte.

Skrevet

De mest kresne av oss forventer nok å bli tilfredsstilt på alle plan av den utvalgte.

*fordi vi fortjener det*

:-)

Gjest Shira12
Skrevet

Mannen min må skreve noe voldsomt.

Han har utrolig lange og lekre bein da.

Værst er det på fly. Om han ikke får sitte ved nødutgangen, må han sitte med beina i midgangen.

En gang var det ei kjerring som snudde seg å glefsa til han.

Flyvertinna hørte det og skjelte ut kjerringa forran. Hun måtte da forstå såpass at han ikke kunne kutte av seg beina.

Det ble stille fra den kanten da:)

"Værst er det på fly. Om han ikke får sitte ved nødutgangen, må han sitte med beina i midgangen."

Samme problemene har sambo. Sist vi var ute og fløy, men Norwegian uten seteanvisning, var det bare og løpe og brøyte seg fram for og kapre nødutgangplassen.

Jeg får jo allverdens plass jeg da, for jeg kan ikke akkurat skryte på meg lange bein :o)

Skrevet

En fantastisk ide. Bare med motsatt fortegn > kjøpe setet bak seg/meg.

Mange sliter med at det alltid er noen med lange kropper som brekker seg ned foran en. Derfor setet foran. På samme vis bør man kunne kjøpe setet bak også, av grunner som du her har poengtert.

Jeg vet ikke om Sophie kjenner så mange kinosjefer, men hun er jo et kulturmenneske så det skulle ikke forundre meg.

Skrevet

Hehe..ja, jeg har skjønt det. Det medfører at listen over aktuelle kandidater blir tilsvarende kort og vanskelig tilgjengelig, men man trenger jo ikke så mange da, selvsagt.

Det er jo greit for oss, som har hverandre, men jeg tenker mer på søte miss Sophie som går og lengter.

Skrevet

Mange sliter med at det alltid er noen med lange kropper som brekker seg ned foran en. Derfor setet foran. På samme vis bør man kunne kjøpe setet bak også, av grunner som du her har poengtert.

Jeg vet ikke om Sophie kjenner så mange kinosjefer, men hun er jo et kulturmenneske så det skulle ikke forundre meg.

Man trenger ikke kontakte kinosjefen, men simpelthen kjøpe billett for det aktuelle setet. Det enkle osv... :)

Skrevet

Jeg hadde snudd meg og bedt de la det være! Hadde de fortsatt å sparke, hadde jeg laget skikkelig bråk og tatt i bruk mild vold.

PS: Det med skikkelig bråk og mild vold har jeg selvsagt til gode.

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...