Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

PS: Det med skikkelig bråk og mild vold har jeg selvsagt til gode.

:)

Det kalles balansert gjengjeldelse.

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• favn

19

• gripp

8

• MsSophie

6

• Moraki

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hehe..ja, jeg har skjønt det. Det medfører at listen over aktuelle kandidater blir tilsvarende kort og vanskelig tilgjengelig, men man trenger jo ikke så mange da, selvsagt.

Det er jo greit for oss, som har hverandre, men jeg tenker mer på søte miss Sophie som går og lengter.

Ja, det er ikke alle forunt å trekke det store vinnerloddet *glise*

Skrevet

Man trenger ikke kontakte kinosjefen, men simpelthen kjøpe billett for det aktuelle setet. Det enkle osv... :)

Ja, du sier noe...din løsning er nærliggende. Men; Er det noen som helst fare for at ikke benyttede stoler kan bli solgt..selv om man altså har hentet billettene? Nei, tror ikke det. Ok, da gjør vi det slik.

Skrevet

Det kalles balansert gjengjeldelse.

Det kan vel hende at jeg uforvarende har smelt ryggen bak i lett eksplosiv fart eller kommet til å kjøre min spisseste albue inn i et kne eller en avis. Men sånt skjer på livets reise.

Skrevet

Ja, du sier noe...din løsning er nærliggende. Men; Er det noen som helst fare for at ikke benyttede stoler kan bli solgt..selv om man altså har hentet billettene? Nei, tror ikke det. Ok, da gjør vi det slik.

Nei, kjøpt er kjøpt.

Man kan selvsagt risikere at vedkommende i setet ved siden det man har kjøpt ekstra vurderer å flytte seg til det åpenbart ledige i løpet av seansen, men da går det an å framvise billetten og peke på at 'dette er mitt, det også'.

Og slik bli stemplet som meget sær.

Skrevet

Sov du dårlig i natt da? Ligget og tenkt på dette hele natta du eller?:)

Nei, men det passet dårlig å blåse ut i natt.

For øvrig skal vi på kino i kveld også. Og nå har jeg nesten begynt å grue fordi det garantert dukker opp en stolsparker. De forfølger meg *kikker over skulderen*

Gjest Persille
Skrevet

Du kunne jo slengt på et utropstegn eller to da, hvis det først skulle være en utblåsning :)

Gjest Hanneline
Skrevet

Skal snart kjøpe en bruktbil til ca 50.000.

(er student så NY bil får vente noen tiår ;) )

Men kan alle dere som har bil, være så greie å nevne sånn ca total mengde utgifter dere har på bil i året?

Gjerne nevne hvilke utgifter til hva.

Gjest Hanneline
Skrevet

Skal snart kjøpe en bruktbil til ca 50.000.

(er student så NY bil får vente noen tiår ;) )

Men kan alle dere som har bil, være så greie å nevne sånn ca total mengde utgifter dere har på bil i året?

Gjerne nevne hvilke utgifter til hva.

eh ja... feilt sted.

Skrevet

Da sier du ifra til de som jobber på kinoen så de blir kastet ut hvis de ikke gir seg. Lange bein som kommer borti stolryggen blir ikke det samme. Man merker forskjell på svak "komme borti sparking" og sparking på pur f.... ;)

Gjest sol etter regn
Skrevet

Da sier du ifra til de som jobber på kinoen så de blir kastet ut hvis de ikke gir seg. Lange bein som kommer borti stolryggen blir ikke det samme. Man merker forskjell på svak "komme borti sparking" og sparking på pur f.... ;)

hehe.. syns jeg ser det; på rad 11, sete 12, altså midt i salen; Vrikke seg forbi ØRTI bein, vesker, sekker, popcornbokser, flasker, godteposer mm... - for å KLAGE!! Så vrikke seg tilbake samme veien, med en vakt på slep for å kaste ut stolsparkeren.. Hadde nok blitt LITT av et spetakkel..

Har ikke sparkingen ødelagt filmen fra før, så kan man likegodt ødelegge den for resten av salen med det samme.

hmm.. tror jeg kanskje heller hadde tatt "loven i egne hender" og utøvd mild vold, eller satt meg i trappa.. ;)

Skrevet

Det samme gjelder alle de som sitter rett forran meg i kinosalen og er over 170 cm høye også:)

Ja, faen ta dem. Noen av dem promper også!

Skrevet

hehe.. syns jeg ser det; på rad 11, sete 12, altså midt i salen; Vrikke seg forbi ØRTI bein, vesker, sekker, popcornbokser, flasker, godteposer mm... - for å KLAGE!! Så vrikke seg tilbake samme veien, med en vakt på slep for å kaste ut stolsparkeren.. Hadde nok blitt LITT av et spetakkel..

Har ikke sparkingen ødelagt filmen fra før, så kan man likegodt ødelegge den for resten av salen med det samme.

hmm.. tror jeg kanskje heller hadde tatt "loven i egne hender" og utøvd mild vold, eller satt meg i trappa.. ;)

Da er det bare å rope høyt ut;

KAN DU SOM SITTER PÅ RAD _ _ SETE NR. _ _ HOLDE OPP MED Å SPARKE I STOLEN MIN!!

Tviler på at de da kommer til å gjøre det igjen;o)

Skrevet

Jeg må si jeg i det hele tatt er blitt fryktelig lei kino, og ser ikke lenger noen sjarm ved det overhodet. Derfor går jeg bare en gang i året eller så, og hver gang blir jeg minnet på hvorfor det er så lenge siden sist.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

"Værst er det på fly. Om han ikke får sitte ved nødutgangen, må han sitte med beina i midgangen."

Samme problemene har sambo. Sist vi var ute og fløy, men Norwegian uten seteanvisning, var det bare og løpe og brøyte seg fram for og kapre nødutgangplassen.

Jeg får jo allverdens plass jeg da, for jeg kan ikke akkurat skryte på meg lange bein :o)

Samme kampen for å få nødutgang-plass er det her også.)

Gjest Shira12
Skrevet

Samme kampen for å få nødutgang-plass er det her også.)

Vi er nok ett syn der vi kommer løpendes, han i fullt firsprang, med meg på slep.

Jeg er ikke bygd for fart ;-)

Skrevet

Hm. Tenkte kanskje ikke over at det fins kinoer med dårlig beinplass. Der jeg pleier dra er det god nok beinplass til å gå uten å tråkke på folk, vesker, popcorn osv. Og da er det ikke noe problem å hente noen som kan kaste de ut :) (Etter man først har prøvd å få de til å slutte selv så klart..;) )

Gjest sol etter regn
Skrevet

Da er det bare å rope høyt ut;

KAN DU SOM SITTER PÅ RAD _ _ SETE NR. _ _ HOLDE OPP MED Å SPARKE I STOLEN MIN!!

Tviler på at de da kommer til å gjøre det igjen;o)

hehe!! Hadde jeg bare hatt guts nok til det.. ;) Er nok bare stor i kjeften, ingen EGENTLIG handlingens kvinne på slike ting.. ;)

Skrevet

Du kunne jo slengt på et utropstegn eller to da, hvis det først skulle være en utblåsning :)

Jeg er ikke langsint på småsaker. De store derimot...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...