Gjest kvitsymra Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Eg har 2 års avdragsfrihet på lånet mitt, og banken har glemt å trekke rente fra kontoen min. Hva skjer hvis eg ikke melder fra til dem om dette? mvh 0 Siter
Gjest ring nå du Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Du må betale det allikevel, like greit å si ifra med en gang. Det er din konto, og din plikt til å følge med. 0 Siter
Moraki Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Du må betale det allikevel, like greit å si ifra med en gang. Det er din konto, og din plikt til å følge med. Plikt og moral er en ting, men hva hvis de ikke merker det? 0 Siter
Sofline Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Plikt og moral er en ting, men hva hvis de ikke merker det? Det gjør de... 0 Siter
Moraki Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Det gjør de... Men, sett de ikke hadde funnet det ut? 0 Siter
Sofline Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Men, sett de ikke hadde funnet det ut? Tja, man kan jo ta sjansen, si (hvis de finner det ut) at man ikke hadde lagt merke til det. Men sannsynligvis kommer det bare en ekstraregning senere. 0 Siter
Goliath Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Plikt og moral er en ting, men hva hvis de ikke merker det? Merker de det ikke så har du tjent en del penger. Men det er vesentlig mer sansynlig at de merker det til slutt. Og har du ikke selv da satt av det beløpet du skulle ha betalt, så blir det brått en stor innbetaling for deg. For krav på pengene har bankene uansett..... 0 Siter
Gjest kvitsymra Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Eg ringte banken, og selvfølgelig ville de ha pengene tilbake. Men side det var deres feil, ble 3 mnd avdrag lag på lånet. 25 års nedbetalingstid på dette med 3% rente ... :c) Eg har nok shoppet litt hardt i det siste, ja. Må roe meg nå. ;c) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.