Gå til innhold

Dilemma: Mørke eller hvite boxer?

Anbefalte innlegg

Gjest pjoltergjest
Skrevet

Kona mi vasker klærne mine, og det forholdet har jeg ikke tenkt å endre på, selv om jeg egentlig misliker at hun ser hvordan boxerne mine ser ut inni når de ligger til vask.

Jeg misliker nemlig utseende inni boxern min etter to dager. Har jeg en mørk boxer, så syns gjerne flekkene etter sæden når jeg runker og lar det gå i trusa. Bruker jeg en hvit/lys boxer, så syns bremsesporene bak.

Noen som har et råd? Et uløselig problem?

Skrevet

Såre enkelt; slutt å skift boxer. Gå i den til den smuldrer opp og forsvinner i det store intet av seg selv.

*thumbsup*

Ørkenvandreren
Skrevet

Jøss.

Du tørker deg vel ikke med trusa når du har nappet deg i løken....? Isåfall er løsningen papir eller håndkle.

Bremsespor... Er ikke det bare å tørke seg bedre? Og daglig dusj med undertøysskift er vel ikke for mye å forlange?

Så dette er egentlig ikke noe dilemma. Det er bare å endre vanene og hygienen din litt. Alternativt kan du ta klesvasken selv, så ikke dama di ser hva slags svin du er.

Gjest vaskekona
Skrevet

Tror problemet ditt er dårlig hygiene, og ikke fargen på bokseren ja.. Men dette var jo selvsagt et tulleinnlegg;)

Skrevet

Bruk boksere som er beige/hvite foran og brune bak - da burde du vært dekket!

Skrevet

Bruk de mørke og skift hver dag.

Jeg har vasket boxere i snart 20 år og jeg studerer dem aldri lenger enn det som er nødvendig for å avgjøre grunnleggende spørsmål av typen "er dette gubbens boxer eller juniors T-trøye?"

Evt. bremsespor på lys bakgrunn er langt eklere enn evt. lyse flekker på en mørk

synes

Skrevet

Det er selsvagt best med hvit boxer, for da vet du at den gule stripa skal være foran og den brune bak når du bruker underbuksa flere dager på rad.

Skrevet

Hmmmm, noen som kjeder seg...;-)

Men om det mot formodning skulle være noen der ute som tenker at "ja sånn har jeg det også" mener jeg det bare er å vokse opp og ta bedre vare på hygienen.

Tørk deg i rumpa med papir, tørk deg med papir/klut etter runk, værre er det ikke..., DIN GRIS....

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Du burde ha byttet trådtittel med tråden rett under.

Det var dette som var et "kvalmt spørsmål". *URK*

Skrevet

Det er selsvagt best med hvit boxer, for da vet du at den gule stripa skal være foran og den brune bak når du bruker underbuksa flere dager på rad.

ROFL

Gjest æææææææææææsjjjjjjjjj
Skrevet

Bytt hver dag, uansett om det er svart eller hvit !!!!!

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Enten så er du et "troll", eller så er du en gris!

Aller helst begge deler, vil jeg tro...

Skrevet

Bruk de mørke. Da kan du både runke og drite på deg, uten å bry deg om flekkene. Dersom du likevel skulle få plager etter flere dagers bruk, vreng boxeren og bruk det som lommetørkle et par dager ekstra. Tenk på vaskemiddelutgiftene du sparer!

Skrevet

Runk på noe annet og tørk deg bedre. Og bytt hver dag. Bremsesport hadde vakt avsky hos meg!!!

Skrevet

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆSSSJJJJJJJJJJ :-((((((

*lukker øya og tenker på noe annet*

Skrevet

*lol*

Gjest Shira12
Skrevet

Det er mange vanskelige problem man møter i livet.... ;-)

Skrevet

Du er slett ikke dum du, morsan!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...