Gå til innhold

Nydelig appelsinhud

Anbefalte innlegg

• Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

13

• Babette

13

• morsan

7

• mil1365380270

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja, her var det en del blomkål.

Er det greit at jeg godter meg litt?

Skrevet

Ja, her var det en del blomkål.

Er det greit at jeg godter meg litt?

Godt ivei! :)

mil1365380270
Skrevet

Så teit å si! Damer lagrer fett i klumper, så liker man lubne damer, liker man dette.

Nå var vel ikke hun så lubben egentlig heller, bildet er tatt nedenfra og opp med skygge. Tipper belysningen og vinkelen kan få frem litt av hvert hos de fleste som ellers anser seg som perfekte ;-)

Gjest Settlers
Skrevet

Går det der under betegnelsen lubben? Synes hun hadde former og var fin jeg da.

fuji1365380447
Skrevet

Nå må dere slutte!

Hun ser da helt super og feminin ut!!?

Deilige former kommer ofte sammen med litt appelsinhun. Det er da ikke ekkelt, men helt naturlig.

Makan,

Skrevet

Hun var jo LEKKER!

Ja, jeg husker et bilde du viste fram for en god stund siden som var atskillig verre. Hvor fant du det?

Skrevet

Nå må dere slutte!

Hun ser da helt super og feminin ut!!?

Deilige former kommer ofte sammen med litt appelsinhun. Det er da ikke ekkelt, men helt naturlig.

Makan,

Er det hun der i den svarte bikinien du kaller lubben???? Hun er jo ikke annet enn skikkelig feminin!

Gjest appelsinia
Skrevet

Er det hun der i den svarte bikinien du kaller lubben???? Hun er jo ikke annet enn skikkelig feminin!

Du ser da appelsinhuden eller? Og låra er vel grove, litt lubben må hun kunne kalles. Er da fint å se at også sexbomber kan bli lubne og få appelsinhud;)

Skrevet

Ja, jeg husker et bilde du viste fram for en god stund siden som var atskillig verre. Hvor fant du det?

Ja, var ikke det av meg det da? :)

Skrevet

Ja, var ikke det av meg det da? :)

Neida, det var et artig bilde av ei helt flat ræv med så mye blomkål rundt at du bare skimtet rævsprekken. Og skikelige kratere nedover lårene. Antakelig et før-bilde i forbindelse med en slags behandling, vil jeg tippe.

Skrevet

det verste er at kroppen ligna! hehe

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ

*LOL*

Her er forresten et bilde av meg som singel:

http://img.photobucket.com/albums/v466/neomoniker/ugly20woman.jpg

Men så belekt jeg håret og barberte meg under armene, og da ble det plutselig mulig å få Mr Right på kroken:

http://www.iranian.com/Anyway/2003/May/Images/hair.jpg

Og resultatet av vårt ekteskapelige samkvem ble denne nydelige gutten:

http://www.swifttechsoftware.com/uh_oh.jpg

Skrevet

Den kommentaren kunne du gjerne spart deg for. Det du sier er lite konstruktivt og ganske slemt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...