Gå til innhold

Nydelig appelsinhud

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes hun er fin, og har kvinnelige former, hvis det er hun det er bilde av i bikini litt ned på siden.

Når det er sagt, lurer jeg på hva slags lavpannede idioter som ser på Big Brother.

• Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

13

• Babette

13

• morsan

7

• mil1365380270

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Og så synes jeg spesielt at Jessica i årets BB, har en tiltalende personighet

Skrevet

Jeg synes en del av disse var finere FØR de ble retursjert.

Det er jeg helt enig med deg i

Skrevet

Og så synes jeg spesielt at Jessica i årets BB, har en tiltalende personighet

Enig, om du mener det. Jeg liker henne i alle fall

Skrevet

Hvis du fortsatt snakker om Elita, så er jo hun en typisk silikon bimbo som bare ble litt feit etter x dager i Big Brother huset. Må da være flott at noen "fine" damer ikke er så fine likevel. Det styrker jo selvtilliten til folk.

Den koblinga skjønner jeg ikke. Får man dårligere selvtillit av å se på perfekte damer i bladene, og bedre av å se at de likevel ikke er så perfekte?

Hm.

Jeg liker å se på vakre kropper, og må innrømme at min egen selvtillit er temmelig konstant og uavhengig av puppene og lårene til Evita og Paris og de andre.

Vider ser jeg ikke noe galt i å kommentere kroppene til de som frivillig eksponerer seg lettkledd.

Da er det mye verre å kommentere tenna til Christine Gulbrandsen. Og fedmen til Erna Solberg.

Gjest Lucy Lou
Skrevet

Lubben???? Hva i huleste prater du om???

mil1365380270
Skrevet

Var den til meg?

Nei, til appelsinia :-)

Skrevet

Jeg syns hun var rålekker jeg! :)

Ja, jeg skulle gjerne ha hatt slike lår! :-)

Skrevet

Det var vel lårene som ble kritisert her - ikke om dama var en dritt. Dritt-damer finnes i alle størrelser og fasonger :) - men ho blir ikke stygger i låra av det...

"men ho blir ikke stygger i låra av det... "

Well said! ;-)

Skrevet

Så hvis man er teit og selvopptatt - SÅ er det altså greit å kommentere og kritisere folks kropper!?

Latterlig!

Dette er ei pen jente med litt former - og da er appelsinhud helt vanlig. Ikke noen grunn til å latterliggjøre henne av den grunn.

Hun bruker kroppen og utseende sitt til å leve av, og hun eksponerer seg så mye som mulig.

Da gjør hun seg til en offentlig person, som det selvfølgelig er helt greit å si sin mening om.

Spesielt siden det er kroppen og utseende som er hennes "produkt" og det hun selger.

Synes du det er latterlig, så deg om det.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...