Gå til innhold

Nå begynner symptomene å komme

Anbefalte innlegg

Gjest mirakel*2

En liten hyggelig igår. Forstoppelse. Nesten like forferdelig som en fødsel;)

Humørsvingninger idag. Jeg begynte nesten å grine da jeg måtte stå og skrape is på bilen. Isen var jo så vanskelig å få vekk:p

Idag tidlig kjente jeg antydninger til kvalme da jeg våknet. Lå en stund og så forsvant det heldigvis. Tror jeg må kjøpe en pakke med tørre kjeks og ha under sengen. Det hjalp under forrige svangerskap. Problemet denne gangen er at vi har en liten gutt her som klarer å lukte seg til slike ting:)

Hvordan går det med dere?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/220519-n%C3%A5-begynner-symptomene-%C3%A5-komme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er veldig uvel, kvalm men har ikke kastet opp enda. Veldig vondt i korsryggen og i lysken.

Er blitt sykmelt ut uken

Holdt på å besvime i dusjen i går. Skal til lege på torsdagen. Hoff hadde ikke forventet at jeg skulle bli sånn. Synes det er helt jævlig jeg

Gjest mirakel*2

Jeg er veldig uvel, kvalm men har ikke kastet opp enda. Veldig vondt i korsryggen og i lysken.

Er blitt sykmelt ut uken

Holdt på å besvime i dusjen i går. Skal til lege på torsdagen. Hoff hadde ikke forventet at jeg skulle bli sånn. Synes det er helt jævlig jeg

det hørtes ikke kjekt ut. Glad jeg har så sterke symptomer...ikke ennå ihvertfall.

Jeg er jo over startfasen, da (kanskje heller i sluttfasen...*iik*) så her er det litt andre symptomer som gjelder :-p

Til tross for at det begynner å bli trangt i magesekken så har jeg overhodet ikke selvbeherskelse når det kommer til vomfyll om dagen :-p Sjokolade er vvvvvvvveldig godt...

Puppene lekker og ser ut som terrengkart, hehe.

Ellers blir bekkenløsningen bare verre og verre, og i dag kom krykkene i hus :-/

At det er tre meter snø ute gjør meg liksom ikke akkurat mer mobil...

Annonse

Jeg er jo over startfasen, da (kanskje heller i sluttfasen...*iik*) så her er det litt andre symptomer som gjelder :-p

Til tross for at det begynner å bli trangt i magesekken så har jeg overhodet ikke selvbeherskelse når det kommer til vomfyll om dagen :-p Sjokolade er vvvvvvvveldig godt...

Ellers blir bekkenløsningen bare verre og verre, og i dag kom krykkene i hus :-/

Dakar.

Når har du termin, carma?

Dakar.

Når har du termin, carma?

18. mai - starter på 30. uke i morgen.

Jeg håper og håper at vinteren snart skal slippe taket og gi rom for en tidlig vår, sånn at jeg kan stavre meg litt ut! :-D Det er jo mars, så nå er det lov å begynne å se etter våren, sant? *håpefull*

18. mai - starter på 30. uke i morgen.

Jeg håper og håper at vinteren snart skal slippe taket og gi rom for en tidlig vår, sånn at jeg kan stavre meg litt ut! :-D Det er jo mars, så nå er det lov å begynne å se etter våren, sant? *håpefull*

Ja, det synes jeg også! Her forleden dag heiv vi akebrettet inn i boden og tok sykkelen til vesla ut - lappet den til og med! Sola skinte og jeg kunne nesten høre fuglekvitter. Neste morgen var det hvit jul igjen.

Men ja, vi satser på at det våres nu herefter!

Uff da!

Husk bare å ikke falle for fristelsen å gå med en krykke - bruk alltid begge eller ingen.

Uff da!

Husk bare å ikke falle for fristelsen å gå med en krykke - bruk alltid begge eller ingen.

Nei, det er vel ikke særlig smart. Skal prøve å være flink, selv om jeg syns det er litt uvant å knotete å _gå_ med krykker. Det skal jo liksom ikke hoppes eller hinkes heller *knegg*

Gjest mirakel*2

Jotakk, formen er egentlig grei. Jeg er fremdeles trøtt, men den verste kvalmen har gitt seg. :)

Verre er det at jeg er så sulten - konstant!

jeg er også veldig sulten. Ennå jeg er så kort på vei. Spiser jeg, er jeg sulten etter en halv time igjen.

Annonse

Murring, murring og atter murring. Er oppblåst i magen om natten og må gjerne på minst en tissetur.

Har kjent kanskje to ganger en vag antydning til kvalme/uvelhet, ene gangen i dusjen, men det gikk over da jeg fikk spist frokost.

Næmmen!

Gratulerer masse! Dette var kjempekoselig å lese, jeg ble helt målløs her, dette har jeg ikke fått med meg. Gratulere igjen! Hvor langt har du kommet da?

Næmmen!

Gratulerer masse! Dette var kjempekoselig å lese, jeg ble helt målløs her, dette har jeg ikke fått med meg. Gratulere igjen! Hvor langt har du kommet da?

*fnise oppglødd*

Tusen takk!

I dag er jeg hele 5+3. Storfornøyd!

Venter på et par andre ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...