Gå til innhold

Finne hvem som eier e-postadresse..?

Anbefalte innlegg

Gjest lille rosinen
Skrevet

Det er noen som vil legge meg inn på MSN som jeg ikke kjenner igjen mailadressen til..., kan ikke skjønne hvem det er! Er det noe sted på internet jeg kan søke og finne ut hvem som eier hotmailkontoen?

Skrevet

Nei, kan du ikke bare spørre istedet da?

Dagens problemer ass..

Skrevet

Nei, kan du ikke bare spørre istedet da?

Dagens problemer ass..

Skal man spørre, må man jo godta forespørselen, dersom du mener vedkommende skal spørre via MSN, og det var jo dette som var hans\hennes problem?

Skrevet

Skal man spørre, må man jo godta forespørselen, dersom du mener vedkommende skal spørre via MSN, og det var jo dette som var hans\hennes problem?

Mente vel at hun kunne sende en mail, tenker jeg.

Jeg avviser enhver ukjent som prøver å legge meg til via noe chatteprogram, men så liker jeg heller ikke å snakke med fremmede. :)

Skrevet

Si ja, spør hvem det er, og hvis det ikke er noen du kjenner så kan du fjerne og blokke vedkommende igjen. Eller du kan sende en mail til den adressen som invitasjonen kommer fra, og spørre sånn.

Gjest myrriæm
Skrevet

Mente vel at hun kunne sende en mail, tenker jeg.

Jeg avviser enhver ukjent som prøver å legge meg til via noe chatteprogram, men så liker jeg heller ikke å snakke med fremmede. :)

Hvis du ikke liker å snakke med fremmede, så vil du nok få et ganske fattig liv. De du kjenner pr idag, rekker altså for all framtid, og noen nye bekjentskaper ønskes ikke??

Skrevet

Hvis du ikke liker å snakke med fremmede, så vil du nok få et ganske fattig liv. De du kjenner pr idag, rekker altså for all framtid, og noen nye bekjentskaper ønskes ikke??

Mente det ikke helt slik da. :) Men å slippe til en person på nettet jeg ikke vet det døyt om, og som av en eller annen mystisk grunn har hengt seg opp i akkurat mitt brukernavn, er ikke helt min favorittmåte å få nye bekjentskaper på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...