fuji1365380447 Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Noen av mine msn-venner har en funksjonalitet som viser hvilken musikk de hører på. Er det noen som vet hvordan jeg oppretter dette? Fungere det når man hører på musikk via ITunes? 0 Siter
amber sun Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Jeg vet! :-) Gå inn på Media playeren, og trykk på Verktøy øverst. Gå fra Verktøy og inn på plug-in moduler og hak så av for "plug in for msn messenger music." Så kan du på msn-vinduet sette på personlig melding som Slå på hva jeg hører på. :-) 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Skrevet 28. februar 2006 Jeg vet! :-) Gå inn på Media playeren, og trykk på Verktøy øverst. Gå fra Verktøy og inn på plug-in moduler og hak så av for "plug in for msn messenger music." Så kan du på msn-vinduet sette på personlig melding som Slå på hva jeg hører på. :-) Det ser jo bra ut - men forutsetter dette at jeg hører på musikk via Windows Media Player, eller gjelder det samme fra ITunes? 0 Siter
amber sun Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Det ser jo bra ut - men forutsetter dette at jeg hører på musikk via Windows Media Player, eller gjelder det samme fra ITunes? oj, det vet jeg ikke. Jeg er bare såå fornøyd med at jeg fant ut av det jeg skrev om Media player, at jeg måtte briefe litt vettu, hehe. ;-) Men om det gjelder for iTunes vet jeg ikke. Dessverre. :-) 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Skrevet 28. februar 2006 oj, det vet jeg ikke. Jeg er bare såå fornøyd med at jeg fant ut av det jeg skrev om Media player, at jeg måtte briefe litt vettu, hehe. ;-) Men om det gjelder for iTunes vet jeg ikke. Dessverre. :-) Uansett så er du svært flik og teknisk! Hurra for jenter med IT kunnskapene i orden... ;-) 0 Siter
amber sun Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Uansett så er du svært flik og teknisk! Hurra for jenter med IT kunnskapene i orden... ;-) *soler meg i glansen av å bli fortalt at jeg er smart og teknisk idag* ;-P hehe for det er nemlig noe som skjer _svært_ sjelden. :-) dam di di dam, smart og teknisk. *s* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.