Gå til innhold

Jeg er forelsket i en muslim

Anbefalte innlegg

Jeg må først bare med én gang si at jeg kjenner muslimer, jobber sammen med og innimellom treffer dem sosialt. Jeg er ikke rasist. MEN. når dette er sagt, er jeg også klok av skade. Jeg har lyttet til historier, muslimer som har fortalt deres syn på saker, hvordan de ser anderledes på kvinner utenfor islam. I tillegg måtte jeg hente ei venninne og hjelpe henne med å bryte ut fra et forhold med en muslim. Det var vel ca. standardpakken. Han var "såå snill og koselig", "han var ikke sånn", han levde etter den vestlige standarden osv. Joda, ei stund. Så kom juling, voldtekt, innestengelse i klesskapet og utskjelding når ingen andre så på. Rettelse, jeg så på, og hørte det som ingen andre skulle høre. Med folk rundt, var han fremdeles verdens triveligste kar osv.

Dette er kanskje litt å dolke mine muslimske kjenninger i ryggen, men jeg mener det blir omentrent som å kjøre bil uten sikkerhetsbelte. Joda, det kan godt gå bra, men du har selv valgt en usikkerhetsfaktor ekstra.

Mulig jeg får pepper for dette, men det er i alle fall mitt ærlige synspunkt ut fra personlige erfaringer.

Lykke til :)

Fortsetter under...

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• jaime

3

• Sofline

3

• Lillemus

2

• Prozak

2

Mest aktive i denne tråden

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...