Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Pissalissa
Skrevet

Hva syns dere om navnet Cedric? Syns det er kjempefint jeg. Litt uvanlig kanskje?

Gjest mirakel*2
Skrevet

fint, men ja uvanlig. Sånn er det jo med enkelte navn, helt til det blir et motenavn og alle heter det.

Skrevet

Kjenner ingen som heter det, så for meg er det et snobbenavn...

Men så er det slik, da, at så fort man blir kjent med noen som har et spesielt navn, så liker man navnet om man liker personen.

Skrevet

Jeg vet ikke helt hvorfor, men det navnet minner meg om en litt småfet, bortskjemt overklasse-snørrvalp... *knegg*

Tror det må være en film jeg har sett eller noe... :-p

Syns det høres litt ut som en talefeil av "Fredrik" - litt som Tristan og Kristian.

Skrevet

Jeg vet ikke helt hvorfor, men det navnet minner meg om en litt småfet, bortskjemt overklasse-snørrvalp... *knegg*

Syns det høres litt ut som en talefeil av "Fredrik" - litt som Tristan og Kristian.

Lille Lord Fauntleroy het Cedric, vel?

Gjest Flystripa
Skrevet

Og Fredrik er nyyydelig ;o)

Skrevet

Helt forferdelig, sorry.

Men Fredrik er veldig fint.

Skrevet

Neeei, beklager asså, liker det ikke.

Fredrik er et bra navn.

Skrevet

Synes det passer på et husdyr. Men jeg har aldri hørt det. Aner ikke om det er jente eller gutt en gang.

Skrevet

Uff. Passer på en engelsk overklassegutt med eget gods, guvernante og astmaproblemer.

Skrevet

Uff. Passer på en engelsk overklassegutt med eget gods, guvernante og astmaproblemer.

Det har du rett i.

Gjest lille rosinen
Skrevet

Da hadde jeg heller kallt Didrik.., men liker ikke det navnet heller så godt..

Skrevet

Lille Lord Fauntleroy het Cedric, vel?

Det kan hende - uten at det ringer noen bjeller forøvrig.. hehe :-)

Skrevet

Jeg syns det er helt ok, det er brukt en del i sverige om jeg ikke tar helt feil. Den lille gutten jeg vet om som heter Cedric (usikker på om de staver det Cedrik eller Cedric) er en kjempebra gutt, så jeg har bare gode assosiasjoner.

Skrevet

Jeg synes ikke noe om navnet i det hele tatt. Ser for meg en snobbete, engelsk "boardingschool"-gutt med vannkjemmet hår og en nedlatende mine. *grøss*

Skrevet

Å huff a mei!!!

Da tenker jeg på en skikkelig bortskjemt drittsekk av en overklasse gutt, britisk sådann.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...