Gå til innhold

Tirsdagskveld

Anbefalte innlegg

Gjest Tristann
Skrevet

Hva skal dere i kveld? Jeg skal spise en bedre middag med gubben og Lillmann og Squishen, vi skal ha cabaret og kyllingfrikasse.

Etter det skal jeg stappe pipa full av deilig pipetobakk, og patte løs på snadda som en annen gærning. Skal røyke og røyke til jeg ser stjerner og planeter. Elsker pipa mi og den deilige pipetobakken.

Så blir det vel ei flaske vin elle tre sammen med gubben, det er liksom hverdagskost det, vi koser oss så fært vet du.

Og deres planer da?

• Svar 138
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Moraki

42

• tonie

7

• Mrs. Wallace

6

• kizmiaz

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest LucySky
Skrevet

røyker alltid davidoff... sjekk http://www.mamut.com/homepages/Norway/1/9/solcigar/subdet100.htm.

Jeg kan sitte en helg kveld og bare sutte på pepan mi, da driter jeg langt faaan i mann og barn asså.

SÅ lenge jeg har pepan trenger jeg hverken pikk eller mat!!

Noen flere pepeelskere der ute?

Uff, så pinlig.

(som spøk betraktet, vi skjønner jo at det var et forsøk på det, stakkars)

Gjest Tristann
Skrevet

Uff, så pinlig.

What?

Er det så rart å like å sutte på peper?

Skrevet

Uff, så pinlig.

Var ganske morsomt uansett :-)

Skrevet

Jeg skal lese (studier), må være flittig vett'u! :-)

Gjest Tristann
Skrevet

He he :-) Hva gjør du dersom de forstyrrer deg midt i pattinga? En solid høyre?

Nei, jeg slår ikke.

Men, om jeg blir nødt til å legge unga en dag gubben er borte og jeg er i 'pepemodus' tar jeg bare pepan med inn på rommet til unga og patter i vet mens jeg leser for dem.

De har vendt seg til lukten..

Skrevet

Jeg skal lese (studier), må være flittig vett'u! :-)

Jeg må egentlig lese jeg også, men det ser dårlig ut akkurat nå.

Skrevet

Nei, jeg slår ikke.

Men, om jeg blir nødt til å legge unga en dag gubben er borte og jeg er i 'pepemodus' tar jeg bare pepan med inn på rommet til unga og patter i vet mens jeg leser for dem.

De har vendt seg til lukten..

Skjønner deg godt jeg. Dessuten er det lite som er så bedøvende som en kvalm pipelukt. Tenker barna setter pris på dette også. Hadde hvertfall jeg gjort.

Gjest kinamamsen
Skrevet

Her blir det ikke tid til piperøyking. Vi skal feire 7 års dag med 12 jenter og full fart i 2 timer. Etter det regner jeg med at det går en times tid til opprydding/oppbygging før jeg siger ned i godstolen og tar kvelden foran TV'n.

Gjest Tristann
Skrevet

Piperøyking ?

*spennende*

Ja, det er bare vanlig pepe asså, ikke no hasjisj eller annet tøys.

Jeg har bare fått så veldig dilla på pipe. Smaker så godt.

Før holdt jeg på med å tøgge skråtobakk, ble lei.

Gjest Tristann
Skrevet

Her blir det ikke tid til piperøyking. Vi skal feire 7 års dag med 12 jenter og full fart i 2 timer. Etter det regner jeg med at det går en times tid til opprydding/oppbygging før jeg siger ned i godstolen og tar kvelden foran TV'n.

Du klarer å kombinere å patte på pepan selvom om du har selskap.. Det har jeg gjort mang en gang sjøl. No prob!

Gjest Tristann
Skrevet

Skjønner deg godt jeg. Dessuten er det lite som er så bedøvende som en kvalm pipelukt. Tenker barna setter pris på dette også. Hadde hvertfall jeg gjort.

Virker ikke som de syns det gjør noe.

Har satt en egen pepestol inn på barnerommet. Så der sitter jeg og damper løs mens jeg traller på gonattsanger da...

Skrevet

Ja, det er bare vanlig pepe asså, ikke no hasjisj eller annet tøys.

Jeg har bare fått så veldig dilla på pipe. Smaker så godt.

Før holdt jeg på med å tøgge skråtobakk, ble lei.

Fatter'n røyket pipe i alle år. Som et avbrekk fra sigarettene. Husker den gode søte røyklukta fra tobakken han kjøpte med seg, særlig fra utlandet.

Røyker du sigaretter også ?

Skrevet

Har satt en egen pepestol inn på barnerommet. Så der sitter jeg og damper løs mens jeg traller på gonattsanger da...

Men å dele med barna, det gidder du ikke! Dårlig gjort synes jeg!

Skrevet

He-he, pass deg for røykepolitiet, da.

Gjest Tristann
Skrevet

Men å dele med barna, det gidder du ikke! Dårlig gjort synes jeg!

Jo jo, dem får seg hvert sitt trekk hver dag..

Skal tidlig krøkes som god pepepatter skal bli er mitt motto!!

Tror de liker det også de facto!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...