mrxx Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Uvanlig at ei jente røker pipe kanskje, hehe. Men røker du inne da? Hvis så , så begriper jeg ikke at du orker. Fytti helvete som det lukter i slike hus og ikke minst av klærne. Ikke bra for ungene heller. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Har ikke lagt planer. Piperøykende dame hørtes litt artig ut ) 0 Siter
Gjest Tristann Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Fatter'n røyket pipe i alle år. Som et avbrekk fra sigarettene. Husker den gode søte røyklukta fra tobakken han kjøpte med seg, særlig fra utlandet. Røyker du sigaretter også ? Kun hvis jeg drikker sprit (annenhver dag ca).. Ellers er det kun den deilige pepan som gjelder. 0 Siter
Gjest Tristann Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 He-he, pass deg for røykepolitiet, da. Det er da bare bra med litt pepelukt.. Setter seg så godt i vegger og gardiner syns jeg. 0 Siter
Gjest Tristann Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Har ikke lagt planer. Piperøykende dame hørtes litt artig ut ) Jeg elsker pepan min mer enn noe annet, ja til og med mere enn unga. Kan drømme om peper og patting hele natten. 0 Siter
Moraki Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Jo jo, dem får seg hvert sitt trekk hver dag.. Skal tidlig krøkes som god pepepatter skal bli er mitt motto!! Tror de liker det også de facto! Lenge leve rettferdigheten! :-) 0 Siter
kizmiaz Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Kun hvis jeg drikker sprit (annenhver dag ca).. Ellers er det kun den deilige pepan som gjelder. Gud, hva slags mor er du egentlig ? :-) 0 Siter
flowy Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 What? Er det så rart å like å sutte på peper? Takk for at du har gitt meg en sååå utrolig god latter!!! 0 Siter
Gjest Tristann Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Uvanlig at ei jente røker pipe kanskje, hehe. Men røker du inne da? Hvis så , så begriper jeg ikke at du orker. Fytti helvete som det lukter i slike hus og ikke minst av klærne. Ikke bra for ungene heller. Ja, klart jeg røyker inne. Orker ikke stå på trappa med pepan liksom. Når jeg først får pepekick røyker jeg jo liksom hele kvelden gjennom. Vet ikke hva Cato og Torunn (unga) syns om det, men de er vel vant til det nå. 0 Siter
tonie Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Du har det fint, du;-) Jeg har ingen planer. Jeg foretrekker mandager nå for tida. Mr Darcy er tilbake. Sukk og hurra....:-) 0 Siter
Gjest Tristann Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Gud, hva slags mor er du egentlig ? :-) Jeg elsker virkelig pepe og alkohol. Barne bryr seg ikke, de holder på med sitt, og gubben passer jo også på. Kan sitte en hel kveld og sortere tobakk, stappe pepan, patte laus og drikke bar vodka. Da koser jeg meg. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Jeg elsker pepan min mer enn noe annet, ja til og med mere enn unga. Kan drømme om peper og patting hele natten. Du har det godt, må jeg si ) 0 Siter
Gjest Tristann Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Du har det fint, du;-) Jeg har ingen planer. Jeg foretrekker mandager nå for tida. Mr Darcy er tilbake. Sukk og hurra....:-) Alle kvelder er pepe og alkoholkveld for meg. Kanskje ikke mandager forresten. Da er jeg på korpsøving. Noen ganger har jeg med pepan dit da.. Spiller tverrfløyte. 0 Siter
Moraki Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Du har det fint, du;-) Jeg har ingen planer. Jeg foretrekker mandager nå for tida. Mr Darcy er tilbake. Sukk og hurra....:-) Mr. Darcy aka. Colin Farrel? *sikle* 0 Siter
Gjest Tristann Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Du har det godt, må jeg si ) Ja, ikke så verst. Så lenge jeg har pepan og nok tobakk og vodka er det meste greit. 0 Siter
Moraki Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Alle kvelder er pepe og alkoholkveld for meg. Kanskje ikke mandager forresten. Da er jeg på korpsøving. Noen ganger har jeg med pepan dit da.. Spiller tverrfløyte. Hva slags toner triller da? Kanskje bare "Ooooo Oooooo?" hehehehe 0 Siter
Gjest Tristann Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Mr. Darcy aka. Colin Farrel? *sikle* Hvem er det? Foretrekker Dan Børge Akerø jeg, da snakker vi mannfolk. 0 Siter
Moraki Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Hvem er det? Foretrekker Dan Børge Akerø jeg, da snakker vi mannfolk. Ja, det er kandidat nummer to. Selvsagt :-) 0 Siter
Gjest Tristann Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Hva slags toner triller da? Kanskje bare "Ooooo Oooooo?" hehehehe Ja, mye av det. Noen av de andre i korpset har klaget på at det lukter pepe av fløyta.. 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Jeg elsker virkelig pepe og alkohol. Barne bryr seg ikke, de holder på med sitt, og gubben passer jo også på. Kan sitte en hel kveld og sortere tobakk, stappe pepan, patte laus og drikke bar vodka. Da koser jeg meg. Dette var jo en ganske så komisk tråd ) Jeg tipper ungene har fått seg noen dæsjer vodka som sovemedisin sånn nå og da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.