Gå til innhold

Tirsdagskveld

Anbefalte innlegg

Gjest Tristann
Skrevet

Ja, det er kandidat nummer to. Selvsagt :-)

Han er slett ikke så ille nei..

Ellers liker jeg Vidar Lønn Arnesen og Harald Tusberg.

• Svar 138
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Moraki

42

• tonie

7

• Mrs. Wallace

6

• kizmiaz

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg elsker virkelig pepe og alkohol. Barne bryr seg ikke, de holder på med sitt, og gubben passer jo også på.

Kan sitte en hel kveld og sortere tobakk, stappe pepan, patte laus og drikke bar vodka.

Da koser jeg meg.

Hva gjør du på fest da?

Gjest Tristann
Skrevet

Dette var jo en ganske så komisk tråd :o) Jeg tipper ungene har fått seg noen dæsjer vodka som sovemedisin sånn nå og da.

Ja, de får smake, men er ikke så veldig glade i det. Cato fortrekker Ringnes og Torunn liker hvitvin.

Skrevet

Mr. Darcy aka. Colin Farrel? *sikle*

Å nei, jeg er gammalgammal, så det må være Colin Firth. Ingen over, ingen ved siden! ;-)

Skrevet

Han er slett ikke så ille nei..

Ellers liker jeg Vidar Lønn Arnesen og Harald Tusberg.

Husker du det programmet med Vidar Lønn Arnesen og det puslespillet de skulle fullføre ved å synge ulike barnesanger?

Skrevet

Å nei, jeg er gammalgammal, så det må være Colin Firth. Ingen over, ingen ved siden! ;-)

Det var Colin Firth jeg mente, jeg glemte bare hva han het til etternavn. Han er nydelig forresten :-)

Gjest Tristann
Skrevet

Hva gjør du på fest da?

Blir mye pepe der også gitt.

Har en egen pepeveske, med diverse lommer til å ha peper, tobakk, renseutstyr osv i.

Blir ofte til at jeg sitter og holder på med den.

Skrevet

Ja, mye av det.

Noen av de andre i korpset har klaget på at det lukter pepe av fløyta..

Bruker dere samme fløyte alle sammen da?

Gjest Tristann
Skrevet

Husker du det programmet med Vidar Lønn Arnesen og det puslespillet de skulle fullføre ved å synge ulike barnesanger?

Ja, bra programm det.

'et puslespill, et puslespill, det blir til slutt et bilde'

Har hatt seksuelle fantasier om at han en gang kunne hatt et pepebilde å pusle.

Skrevet

Ja, de får smake, men er ikke så veldig glade i det. Cato fortrekker Ringnes og Torunn liker hvitvin.

Og Cato og Torunn er, hvor gamle ?

Og hva slags fyllerør til noen nattasanger byr du dem på ?

:-)

Skrevet

Blir mye pepe der også gitt.

Har en egen pepeveske, med diverse lommer til å ha peper, tobakk, renseutstyr osv i.

Blir ofte til at jeg sitter og holder på med den.

Skjønner deg godt. Ingenting som er så kjedelig som å sosialisere seg på fest. Har du forsøkt å inkludere de andre deltagerene med denne hobbyen?

Gjest Tristann
Skrevet

Bruker dere samme fløyte alle sammen da?

Nei, men noen ganger har jo sidemannen glemt sin hjemme.

Gjest Tristann
Skrevet

Skjønner deg godt. Ingenting som er så kjedelig som å sosialisere seg på fest. Har du forsøkt å inkludere de andre deltagerene med denne hobbyen?

Tja.. Vil liksom ha denne hobbyen for meg selv jeg da..

Skrevet

Det var Colin Firth jeg mente, jeg glemte bare hva han het til etternavn. Han er nydelig forresten :-)

Til å spise opp, rett og slett:-)

Skrevet

Ja, bra programm det.

'et puslespill, et puslespill, det blir til slutt et bilde'

Har hatt seksuelle fantasier om at han en gang kunne hatt et pepebilde å pusle.

Jeg husker spesielt Bolla Pinnsvin, men det var en ganske kjedelig sang. Men kanskje litt drøyt å pusle et pinnsvin med tobakkspipe?

Gjest Tristann
Skrevet

Og Cato og Torunn er, hvor gamle ?

Og hva slags fyllerør til noen nattasanger byr du dem på ?

:-)

Cato er 2 og Torunn 3.

Mye forskjellig som synges, ro ro til pepeskjær, når trollmor ar stappa full pepa si osv (har lagd dem selv altså).

Skrevet

Til å spise opp, rett og slett:-)

Du er ikke tilfeldigvis Jane Austen fan? :-)

Gjest Tristann
Skrevet

Jeg husker spesielt Bolla Pinnsvin, men det var en ganske kjedelig sang. Men kanskje litt drøyt å pusle et pinnsvin med tobakkspipe?

Å det hørtes saftig ut...

Skrevet

Nei, men noen ganger har jo sidemannen glemt sin hjemme.

Hvis dere bytter på å røyke og spille på fløyta, må det vel gå an? Eller er de ikke riktig i navla?

Gjest Tristann
Skrevet

Lenge leve rettferdigheten! :-)

Sant nok sant nok.

Kom plutselig på at jeg nesten er tom for tobakk og piperensere.. Må huske å handle før jeg drar hjem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...