Moraki Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Renser pepan vel. Ok. Jeg bare lurte, for jeg husker Bænny i "The Julekalender" brukte de til å utføre voodoo på nissene gjennom å træ piperenserene gjennom hodet på dorullnisser. 0 Siter
Gjest Tristann Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Det gjør det her også. Kan bare ta hånda gjennom brevsprekken og konsentrere meg dypt - og vips - Muhammed over gata har servert en liten hvit pakke. Men jeg holder meg til vin :-) PST!! Herion er brunt! Du blander med kokain tenker jeg. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Hvem er det? Foretrekker Dan Børge Akerø jeg, da snakker vi mannfolk. På tide med nye briller, kanskje? Den manner er jo bare ekkel. 0 Siter
Moraki Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Tenk for en luksus det hadde vært å få pepetobakken rett på døra. Det hadde spart meg for mye stress altså. Du kan vel dyrke litt selv? I blokka jeg bor dyrkes både det ene og det andre. Liten tvil om det.. 0 Siter
Gjest Tristann Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Er det mye rester etter lørdagen? Her er det aldri noen peperester dagen derpå, må ut og handle tidlig på morgenkvisten. 0 Siter
Moraki Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 PST!! Herion er brunt! Du blander med kokain tenker jeg. ...er det? Ja, altså, jeg er ikke en særlig god heroingjenkjenner. 0 Siter
Gjest Tristann Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Du kan vel dyrke litt selv? I blokka jeg bor dyrkes både det ene og det andre. Liten tvil om det.. Ingen dum ide. Skal spørre i tobakkbutikken hvordan dette gjøres rent praktisk. 0 Siter
tonie Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 O fryd! Skal vi ha på barnebursdagshatter av papp og drikke rødvin iført pysj? Nei, nei! Vi skal selvsagt ha elegante kjoler med høyt liv og avanserte frisyrer. Akkurat sånn som Mr Darcy liker det;-) 0 Siter
Moraki Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Her er det aldri noen peperester dagen derpå, må ut og handle tidlig på morgenkvisten. Har du på deg rosa morgenkåpe og badehette når du handler? 0 Siter
Gjest Tristann Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 ...er det? Ja, altså, jeg er ikke en særlig god heroingjenkjenner. Men, det er jeg! 0 Siter
Moraki Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Nei, nei! Vi skal selvsagt ha elegante kjoler med høyt liv og avanserte frisyrer. Akkurat sånn som Mr Darcy liker det;-) Jeg har ikke brødskalker da men..? Men jeg har Elnett hårspray.. 0 Siter
Gjest Tristann Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Har du på deg rosa morgenkåpe og badehette når du handler? Nei, har et eget anntrekk til pepehandling. Vanskelig å forklare, men et slags kamuflasjeutstyr. 0 Siter
Moraki Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Men, det er jeg! Skal huske på det en gang jeg blir nøden.. :-) 0 Siter
Gjest Tristann Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 På tide med nye briller, kanskje? Den manner er jo bare ekkel. Nei, han er deilig. Han og Henki Kolstad er ekte mannebein. 0 Siter
Moraki Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Nei, har et eget anntrekk til pepehandling. Vanskelig å forklare, men et slags kamuflasjeutstyr. Ok, da er det avklart. Jeg begynte å mistenke deg for å være bestemora mi skjønner du. 0 Siter
Gjest Hanneline Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Ikke noe spesielt. Har fri fra både skole og jobb idag så jeg skal bare slaffe av på sofaen, sitte litt på pc Sambo kommer ikke hjem før 22 så jeg skal varme noen fiskekaker på en skive og se CSI. 0 Siter
Moraki Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Nei, han er deilig. Han og Henki Kolstad er ekte mannebein. Du glemmer Trond Viggo Torgersen (eller hva han heter) 0 Siter
Gjest Tristann Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 På hvilket grunnlag blir du invitert? De liker pepelukten. 0 Siter
Moraki Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 De liker pepelukten. Du sitter ikke tilfeldigvis bak et forheng med fiskestang og Donald Duck godteposer? 0 Siter
EllaJo Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 skal se litt tv, frustrerte fruer, joey og kongen av queens. ellers så må jeg lese til en pbl oppgave vi driver på med på skolen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.