Gå til innhold

Tirsdagskveld

Anbefalte innlegg

Skrevet

Renser pepan vel.

Ok. Jeg bare lurte, for jeg husker Bænny i "The Julekalender" brukte de til å utføre voodoo på nissene gjennom å træ piperenserene gjennom hodet på dorullnisser.

• Svar 138
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Moraki

42

• tonie

7

• Mrs. Wallace

6

• kizmiaz

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest Tristann
Skrevet

Det gjør det her også. Kan bare ta hånda gjennom brevsprekken og konsentrere meg dypt - og vips - Muhammed over gata har servert en liten hvit pakke.

Men jeg holder meg til vin :-)

PST!! Herion er brunt! Du blander med kokain tenker jeg.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Hvem er det?

Foretrekker Dan Børge Akerø jeg, da snakker vi mannfolk.

På tide med nye briller, kanskje? Den manner er jo bare ekkel.

Skrevet

Tenk for en luksus det hadde vært å få pepetobakken rett på døra. Det hadde spart meg for mye stress altså.

Du kan vel dyrke litt selv? I blokka jeg bor dyrkes både det ene og det andre. Liten tvil om det..

Gjest Tristann
Skrevet

Er det mye rester etter lørdagen?

Her er det aldri noen peperester dagen derpå, må ut og handle tidlig på morgenkvisten.

Skrevet

PST!! Herion er brunt! Du blander med kokain tenker jeg.

...er det? Ja, altså, jeg er ikke en særlig god heroingjenkjenner.

Gjest Tristann
Skrevet

Du kan vel dyrke litt selv? I blokka jeg bor dyrkes både det ene og det andre. Liten tvil om det..

Ingen dum ide. Skal spørre i tobakkbutikken hvordan dette gjøres rent praktisk.

Skrevet

O fryd! Skal vi ha på barnebursdagshatter av papp og drikke rødvin iført pysj?

Nei, nei! Vi skal selvsagt ha elegante kjoler med høyt liv og avanserte frisyrer. Akkurat sånn som Mr Darcy liker det;-)

Skrevet

Her er det aldri noen peperester dagen derpå, må ut og handle tidlig på morgenkvisten.

Har du på deg rosa morgenkåpe og badehette når du handler?

Gjest Tristann
Skrevet

...er det? Ja, altså, jeg er ikke en særlig god heroingjenkjenner.

Men, det er jeg!

Skrevet

Nei, nei! Vi skal selvsagt ha elegante kjoler med høyt liv og avanserte frisyrer. Akkurat sånn som Mr Darcy liker det;-)

Jeg har ikke brødskalker da men..? Men jeg har Elnett hårspray..

Gjest Tristann
Skrevet

Har du på deg rosa morgenkåpe og badehette når du handler?

Nei, har et eget anntrekk til pepehandling. Vanskelig å forklare, men et slags kamuflasjeutstyr.

Skrevet

Men, det er jeg!

Skal huske på det en gang jeg blir nøden.. :-)

Gjest Tristann
Skrevet

På tide med nye briller, kanskje? Den manner er jo bare ekkel.

Nei, han er deilig. Han og Henki Kolstad er ekte mannebein.

Skrevet

Nei, har et eget anntrekk til pepehandling. Vanskelig å forklare, men et slags kamuflasjeutstyr.

Ok, da er det avklart. Jeg begynte å mistenke deg for å være bestemora mi skjønner du.

Gjest Hanneline
Skrevet

Ikke noe spesielt. Har fri fra både skole og jobb idag så jeg skal bare slaffe av på sofaen, sitte litt på pc :)

Sambo kommer ikke hjem før 22 så jeg skal varme noen fiskekaker på en skive og se CSI.

Skrevet

Nei, han er deilig. Han og Henki Kolstad er ekte mannebein.

Du glemmer Trond Viggo Torgersen (eller hva han heter)

Gjest Tristann
Skrevet

På hvilket grunnlag blir du invitert?

De liker pepelukten.

Skrevet

De liker pepelukten.

Du sitter ikke tilfeldigvis bak et forheng med fiskestang og Donald Duck godteposer?

Skrevet

skal se litt tv, frustrerte fruer, joey og kongen av queens. ellers så må jeg lese til en pbl oppgave vi driver på med på skolen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...