Gå til innhold

Tirsdagskveld

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal se litt tv, frustrerte fruer, joey og kongen av queens. ellers så må jeg lese til en pbl oppgave vi driver på med på skolen.

PBL :-) uff.. om hva da?

• Svar 138
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Moraki

42

• tonie

7

• Mrs. Wallace

6

• kizmiaz

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg skal jobbe overtid. Og så skal jeg prøve å komme meg hjem i snøværet for å få meg litt mat før jeg siger ned i godstolen.

hare1365380455
Skrevet

Her blir det "Home alone" marathon og etter det skal jeg ut i snøen og lage 100 snølykter i hagen!

Skrevet

Her har vi vinterferie og har nettopp kommet ned fra skitur i fjellet.

Sitter nå i godstolen og har ikke tenkt så mye på hva vi skal foreta oss videre utover kvelden.

Skrevet

PIPE!!!!!!!!!

ååååååååå - det røkte jeg da jeg var 17 år - -ferdig med den tida jeg ;.)

Skrevet

Her blir det "Home alone" marathon og etter det skal jeg ut i snøen og lage 100 snølykter i hagen!

Så mange, hvorfor det?

hare1365380455
Skrevet

Så mange, hvorfor det?

Jeg bare tullet... Siden hovedinnlegget var tull, så! ;)

hare1365380455
Skrevet

Så mange, hvorfor det?

Så jeg skal hverken se home alone eller ut i snøen sent i kveld....

Skrevet

PBL :-) uff.. om hva da?

nei, den som kunne svare på hva den handler om..... går sykepleie.

PBL er faktisk bare drit og tull etter min mening. Gruppa har drevet på i 2 dager og prøvd å finne problemstilling ut fra et bilde (skal omhandle menneskesyn og etikk). og når en er på gruppe med "fjortisberter" så går det ikke akkurat så fort for seg. Ser bare frem til neste fredag, da er vi forhåpentlig ferdig...

Skrevet

nei, den som kunne svare på hva den handler om..... går sykepleie.

PBL er faktisk bare drit og tull etter min mening. Gruppa har drevet på i 2 dager og prøvd å finne problemstilling ut fra et bilde (skal omhandle menneskesyn og etikk). og når en er på gruppe med "fjortisberter" så går det ikke akkurat så fort for seg. Ser bare frem til neste fredag, da er vi forhåpentlig ferdig...

Hehe, kjenner til det :-)

Skrevet

Skal ikke gjøre noen ting, bare sitte å synes synd på meg selv pga. den vonde skuldra mi:o(

Gjest girasol
Skrevet

He,he, dette må være en av de morsomste trådene jeg har lest på dol :-D

Jeg røyka pipe da jeg var 20-21, men har ikke røyka det siden... hvilke tobakk bruker du da? Jeg røyka borkumriff, mmm, det var god tobakk det!

Skrevet

Siden det snør sidelengs og blåser noe innmari her, tenkte jeg å åpne dørene og vinduene.

Så kan snøen blåse gjennom huset, ta med seg både støv og bakterier og forsvinne ut igjen.

Tar sikkert knekken på fugleviruset også. ;-P

Etterpå tenker jeg å spise en svær skål med spritgele mens jeg ser på Fruene.

Så får jeg hente fram vannpipa fra kjelleren og ta en runde med den. Kanskje jeg skulle la 6åringen ta noen blås også, hun pleier å sove så godt da.

;-)

Skrevet

Siden det snør sidelengs og blåser noe innmari her, tenkte jeg å åpne dørene og vinduene.

Så kan snøen blåse gjennom huset, ta med seg både støv og bakterier og forsvinne ut igjen.

Tar sikkert knekken på fugleviruset også. ;-P

Etterpå tenker jeg å spise en svær skål med spritgele mens jeg ser på Fruene.

Så får jeg hente fram vannpipa fra kjelleren og ta en runde med den. Kanskje jeg skulle la 6åringen ta noen blås også, hun pleier å sove så godt da.

;-)

Hehe...viktig å passe godt på høna i disse fuglevirus tider:-)

Skrevet

røyker alltid davidoff... sjekk http://www.mamut.com/homepages/Norway/1/9/solcigar/subdet100.htm.

Jeg kan sitte en helg kveld og bare sutte på pepan mi, da driter jeg langt faaan i mann og barn asså.

SÅ lenge jeg har pepan trenger jeg hverken pikk eller mat!!

Noen flere pepeelskere der ute?

Kan du ikke vekselsvis patte litt på pepan og gubben da?...så får han litt glede av dette også-:)

Skrevet

Hehe...viktig å passe godt på høna i disse fuglevirus tider:-)

Ja ikke sant?

;-)

hehe

Skrevet

He-he, så ikke at det var snakk om i går.. vel vel, i går var jeg innesnødd hjemme sammen med sønnen min. :-)

Håper du koste deg med snadda!

Gjest Tristann
Skrevet

He-he, så ikke at det var snakk om i går.. vel vel, i går var jeg innesnødd hjemme sammen med sønnen min. :-)

Håper du koste deg med snadda!

Snadda smaker alltid bra, men pepan brakk i to!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...