Gjest togli Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=182369 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Ja, man skal passe seg når noen av dere er i nærheten :-) Var det ikke noen døve som leste på leppene til Diana at hun bad prins Charles kysse seg til ære for publikum etter bryllupet også? 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Veldig kult. Dere har en super-power! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Ja, man skal passe seg når noen av dere er i nærheten :-) Var det ikke noen døve som leste på leppene til Diana at hun bad prins Charles kysse seg til ære for publikum etter bryllupet også? Godt mulig det :-) Jeg har iallefall sett mange saftige banneord rettet mot dommeren på diverse fotballkamper ;-) For noen år siden leste jeg at det var vanlig å ansette døve på politistasjonene i Kina. Det var nemlig nyttig å bruke dem i etterretningssaker (spionasje)! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Veldig kult. Dere har en super-power! Jepp ;-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Godt mulig det :-) Jeg har iallefall sett mange saftige banneord rettet mot dommeren på diverse fotballkamper ;-) For noen år siden leste jeg at det var vanlig å ansette døve på politistasjonene i Kina. Det var nemlig nyttig å bruke dem i etterretningssaker (spionasje)! Stilig! Jeg husker en krim på tv, der morderen ble tatt fordi en døv så en mordtrussel gjennom et bilvindu. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.