Gjest Hektus supermus :-p Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Begynner å lure på om jeg begynner å bli despo! Ser potensiall i temmelig mange for tiden... Men hva er 'kriteriene' for å være desperat? Og ja, det er noen år siden sist jeg var i fast forhold :-( 0 Siter
Moraki Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Desperat er du vel når du hyppig begynner å fatte interesse for folk du vanligvis finner totalt frastøtende og vemmelige? 0 Siter
Gjest Settlers Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Når du tenker med kjønnsorganet ditt, istedet for med hodet? ;-) 0 Siter
Gjest wonderinggirl Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Når du hadde sagt ja til hvem som helst, bare det var en av det motsatte kjønn. (evt samme hvis du er homoseksuell) 0 Siter
Gjest Hektus supermus :-p Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Desperat er du vel når du hyppig begynner å fatte interesse for folk du vanligvis finner totalt frastøtende og vemmelige? Da er jeg ikke desperat alikavell :-) Hoho 0 Siter
Klara Q Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Når du tar til takke med hvem som helst. Å se potensiale i forsjellige mennesker kalles å ha et åpent sinn ;-) 0 Siter
Gjest Hektus supermus :-p Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Når du tar til takke med hvem som helst. Å se potensiale i forsjellige mennesker kalles å ha et åpent sinn ;-) Genialt :-)) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.