Gå til innhold

Lat postbud???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har klaget til et forlag jeg har bestilt en bok fra om at boka enn å ikke har kommet. Så får jeg til svar at de har sendt den, og at den er levert ut (ifølge postens internettsider) for snart to uker siden. Grrrr...

Skrevet

Da må du klage. Det forekommer at postbudet stjeler varer. Har opplevd dette selv.

Skrevet

Kanskje det har havnet i feil postkasse, og at de som evt har fått det ikke har giddet å gjort noe med det... skjer veldig ofte her jeg bor

Skrevet

Hvis boka er levert ut må jo noen ha fått tak i hentelappen du skulle fått i postkassen, eller klart å få kvittert den ut på annen måte.

Du har snakket med "postkontoret" der den skulle vært hentet?

Skrevet

Den er ikke stjålet fra postkassen da? Det hendte det at en gjorde her av de postkassene som hang der hans hang

Skrevet

Kanskje det har havnet i feil postkasse, og at de som evt har fått det ikke har giddet å gjort noe med det... skjer veldig ofte her jeg bor

Pakka skulle vært for stor til å legge i postkassa. Her jeg bor der det da meningen de skal ringe på døra, åpner ingen ta med pakka tilbake og legge en pakkelapp i postkassa.

Skrevet

Hvis boka er levert ut må jo noen ha fått tak i hentelappen du skulle fått i postkassen, eller klart å få kvittert den ut på annen måte.

Du har snakket med "postkontoret" der den skulle vært hentet?

Jeg har snakket med postkontoret, og de har satt en ettersøkning igang.

Skrevet

Den er ikke stjålet fra postkassen da? Det hendte det at en gjorde her av de postkassene som hang der hans hang

Jeg har lås på postkassa (bor i Danmark hvor "alle" har det).

Skrevet

Jeg har lås på postkassa (bor i Danmark hvor "alle" har det).

Alle har da lås på postkassa her også. Jeg har i hvert fall aldri hatt en postkasse uten lås.

Skrevet

Alle har da lås på postkassa her også. Jeg har i hvert fall aldri hatt en postkasse uten lås.

"Alle" har ikke lås på postkassa i Norge. Det er igjen store forskjeller mellom by og land... hehe

Tror bare det er i blokker og andre steder med mange postkasser samlet at det er så veldig vanlig med lås på postkassene.

Skrevet

Vanlig i blokker, inne i byen osv, men ikke i boligområder, i hvertfall ikke der jeg kommer fra.

Skrevet

Vi har ikke lås på postkassa!

Skrevet

"Alle" har ikke lås på postkassa i Norge. Det er igjen store forskjeller mellom by og land... hehe

Tror bare det er i blokker og andre steder med mange postkasser samlet at det er så veldig vanlig med lås på postkassene.

Men det er jo dumt å ikke ha, Eller er det slik at ingen stjeler på landet ;o)

Skrevet

Men det er jo dumt å ikke ha, Eller er det slik at ingen stjeler på landet ;o)

Tror aldri jeg har opplevd å få post stjålet nei.

Og jeg har kun hatt lås på postkassa de få årene jeg bodde i Oslo.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...