Gå til innhold

å kysse noen for første gang...iiik

Anbefalte innlegg

Gjest wonderinggirl
Skrevet

Jeg kan ikke fatte hvordan folk kan si at det første kysset med noen "bare skjer". Når jeg er forelska i noen, vil jeg egentlig alt annet enn å kysse vedkommende.. Altså jeg har jo _egentlig_ lyst, men samtidig føles det aldri naturlig å bare kysse han. Jeg føler vel at jeg blir dradd i motsatt retning enn _mot_ han for å si det sånn. Det er virkelig en syk følelse å kysse noen for første gang synes jeg. Er det virkelig noe som "bare føles riktig" og som "bare skjer"? Det er ihvertfall ikke min opplevelse av det...

Skrevet

Spørs vel hvor forelska man er.. Noen ganger kan man være så forelska, at man ikke helt "tør" med det første.

Skrevet

Jøss........ja, det føles i alle fall veldig naturlig for meg med et kyss! Vi husker vårt enda - for 12 år siden!

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Spørs kanskje hvor fortrolige dere er? Hvis man har rukket å bli ordentlig kjent og faktisk er glad i hverandre, blir det vel gjerne naturlig å kysse? Selv om man kanskje famler litt første gangen?

Den beskrivelsen du gir, minner meg litt om avstandsforelskelse - dvs de gangene jeg har vært mest opptatt av DRØMMEN om hvordan jeg vil en person skal være, enn det å bli kjent med hvem han virkelig ER.

For meg har avstandsforelskelse bare budt på prestasjonsangst... Ideen om mr. Perfect er kanskje berusende, men minst like avskrekkende...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...