Gjest Jålly Dålly Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Jenter, bruker dere å farge vippene deres? Jeg kom over en gammel pakke i badeskapet med klassisk kolokrem i mørkebrunt. Har nå sittet en halvtime med farge på, og etter å ha vasket av kan jeg ærlig talt ikke se forskjell. Har mørke vipper, øyenbryn og øyne fra før av men vil gjerne ha mørkere ØYENVIPPER. Problemet er bare om håret mitt er for blondt. Skal jeg tørre å kjøpe svart? Og et lite tilleggspørsmål bare for å tilfredstille nysgjerrigheten min: finnes det noen der ute som bruker å farge brynene sine med denne kremen? 0 Siter
sprelline1365380900 Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 jeg har brukt kolokrem til farging av bryn. Nå, derimot, har jeg kjøpt en på VITA som jeg synes er betre. Den trenger ikke sitte på så lenge.... 0 Siter
tante-huffameg Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Hei! Eg prøvde det der ein gong med svart,men syns ikkje det blei så mykje farge av det heller.. Min beste erfaring med det er å farga vipper og bryn hos frisør.. 0 Siter
Gjest Astral Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Jepp, sort til vipper er ikke noe problem. Og jeg farger både bryn og vipper med sort, men brynene mine er veldig tynne og "pjuskete", så det ser egentlig bare ut som om jeg har farget de med lysebrunt.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.