Gjest policy Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 http://pub.tv2.no/nettavisen/verden/article572127.ece 0 Siter
Klara Q Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Mine late, kastrerte dovendyr av to katter er neppe i faresonen. De foretrekker å få maten servert på fat. 0 Siter
Gjest Hanneline Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Fytti rakkern. Jeg er så glad at mine puser er innekatter. 0 Siter
muriel Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Herregud, så lei jeg er av fugleinfluensaen!!! Jeg håper vi dauer knallfort når den kommer, så det ikke blir så jævla mye mer pes. 0 Siter
amber sun Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Herregud, så lei jeg er av fugleinfluensaen!!! Jeg håper vi dauer knallfort når den kommer, så det ikke blir så jævla mye mer pes. hehe Jeg er tilbøyelig til å være enig, for makan til hysteri skal man lete lenge etter. Greit at det er et farlig virus, men det er ikke mange på verdensbasis som er smittet og har dødd av dette! Men det er som vanlig media som blusser det opp så folk blir heseblesende redde for dette. 0 Siter
muriel Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 hehe Jeg er tilbøyelig til å være enig, for makan til hysteri skal man lete lenge etter. Greit at det er et farlig virus, men det er ikke mange på verdensbasis som er smittet og har dødd av dette! Men det er som vanlig media som blusser det opp så folk blir heseblesende redde for dette. Skal jeg ta hintene her på DOL, så er familien vår dødsdømt. Vi har UTEkatt. Vi tørker klær ute. Så jeg vil for sikkerhets skyld takke alle på DOL for følget, allerede nå ;o) 0 Siter
Klara Q Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Herregud, så lei jeg er av fugleinfluensaen!!! Jeg håper vi dauer knallfort når den kommer, så det ikke blir så jævla mye mer pes. Hehe. Jeg er også lei maset. La nå de stakkars fuglene få ha influensaen sin for seg selv, sier nå jeg. 0 Siter
amber sun Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Skal jeg ta hintene her på DOL, så er familien vår dødsdømt. Vi har UTEkatt. Vi tørker klær ute. Så jeg vil for sikkerhets skyld takke alle på DOL for følget, allerede nå ;o) Er det farlig å tørke klær ute også? Jaggu lever vi farlig. ;-P 0 Siter
muriel Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Er det farlig å tørke klær ute også? Jaggu lever vi farlig. ;-P Fugler bæsjer.Viruset finnes i bæsj. Jeg har omtrent like stor uflaks-frekvens som Donald. Summa summarum: Selv om det bare skulle komme èn eneste smittet fugl inn i landet, og selv om jeg aldri før har fått fuglebæsj på klesvasken min, så....ja. *vinker trist* 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Er det farlig å tørke klær ute også? Jaggu lever vi farlig. ;-P Og det er farlig å ha matbrett til fuglene utenfor kjøkkenvinduet. (En gjest her syntes jeg var vågal som tør det) 0 Siter
Lurveline Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Hehe. Jeg er også lei maset. La nå de stakkars fuglene få ha influensaen sin for seg selv, sier nå jeg. Akkurat, for de bryr seg heller ikke om vår;o) 0 Siter
Gjest midia Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Herregud, så lei jeg er av fugleinfluensaen!!! Jeg håper vi dauer knallfort når den kommer, så det ikke blir så jævla mye mer pes. Helt enig! På en kjøretur på ca 15 min hørte vi om at den var kommet til sverige x3. 0 Siter
Lurveline Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Helt enig! På en kjøretur på ca 15 min hørte vi om at den var kommet til sverige x3. Blir du med på heisatur til Sverige? Kattene skal være med... 0 Siter
flisa Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 ops - sorry, så ikke denne tråden jeg. 0 Siter
keinstein Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 ops - sorry, så ikke denne tråden jeg. Ta deg sammen! 0 Siter
amber sun Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Og det er farlig å ha matbrett til fuglene utenfor kjøkkenvinduet. (En gjest her syntes jeg var vågal som tør det) Nei, nå får vi bare ta på innehjelmen, skalke alle luker og holde oss innendørs. Og husk å avlive alle kjæledyr. ;-P 0 Siter
Lurveline Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Skal jeg ta hintene her på DOL, så er familien vår dødsdømt. Vi har UTEkatt. Vi tørker klær ute. Så jeg vil for sikkerhets skyld takke alle på DOL for følget, allerede nå ;o) Da vil jeg gjøre det samme, takker for meg og mange hyggelige stunder på dol. *Setter meg ned og venter på måkene* 0 Siter
Gjest midia Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Blir du med på heisatur til Sverige? Kattene skal være med... Skal vi dit å hente fugl? 0 Siter
Gjest midia Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Da vil jeg gjøre det samme, takker for meg og mange hyggelige stunder på dol. *Setter meg ned og venter på måkene* Ja du har ikke lenge igjen nå Lurveline. Kommer ikke på verandaen din i år. 0 Siter
Lurveline Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Skal vi dit å hente fugl? Jupp, så "pusser" vi kattene på dem;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.