Gå til innhold

Katter som smittekilde

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fugler bæsjer.Viruset finnes i bæsj. Jeg har omtrent like stor uflaks-frekvens som Donald.

Summa summarum: Selv om det bare skulle komme èn eneste smittet fugl inn i landet, og selv om jeg aldri før har fått fuglebæsj på klesvasken min, så....ja.

*vinker trist*

Husker nå at bilen vår har ei "ruse" bæsj på seg. hjeeeelp.

Skrevet

Ja du har ikke lenge igjen nå Lurveline.

Kommer ikke på verandaen din i år.

Kan du ikke komme nå da, så tar vi en avskjedsfest før alt er historie?

Skrevet

Kan du ikke komme nå da, så tar vi en avskjedsfest før alt er historie?

Ja på verandaen?

puss av snøen på grillen og let fram kotelettene(tør ikke spise kylling) så kommer jeg.

Skrevet

Skal jeg ta hintene her på DOL, så er familien vår dødsdømt.

Vi har UTEkatt.

Vi tørker klær ute.

Så jeg vil for sikkerhets skyld takke alle på DOL for følget, allerede nå ;o)

"Så jeg vil for sikkerhets skyld takke alle på DOL for følget, allerede nå ;o) "

Jeg henger meg på jeg også...

Tviler på at jeg er i live imorgen.

Nå har jeg laget meg salat, og jammen klappet jeg ikke hunden et par ganger mens jeg holdt på.

Dessuten vasket jeg ikke tomatene....så nå spiser jeg spanske, uvaskede tomater fra trekkfuglland...

*vinker farvel til alle meddolere*

;-P

Skrevet

Husker nå at bilen vår har ei "ruse" bæsj på seg. hjeeeelp.

Hva du enn gjør, ikke pirk den løs med fortenna og inhaler den!

Skrevet

De er vel ikke smittekilde fordi om de har blitt syke etter å ha f eks fanget og spist en syk fugl.

Akkurat som de menneskene som hittil har blitt smittet etter direkte kontakt med syke fugler ikke har medført noen smitterisiko i forhold til andre mennesker.

Skrevet

Enn så lenge har vel ingen mennesker blitt smittet av katter.

Så det å kalle katter for en smittekilde blir å dra det litt langt så langt....:-)

Skrevet

Etter hva jeg har hørt, kan det ikke smitte fra katt til menneske.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...