Gjest midia Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Fugler bæsjer.Viruset finnes i bæsj. Jeg har omtrent like stor uflaks-frekvens som Donald. Summa summarum: Selv om det bare skulle komme èn eneste smittet fugl inn i landet, og selv om jeg aldri før har fått fuglebæsj på klesvasken min, så....ja. *vinker trist* Husker nå at bilen vår har ei "ruse" bæsj på seg. hjeeeelp. 0 Siter
Lurveline Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Ja du har ikke lenge igjen nå Lurveline. Kommer ikke på verandaen din i år. Kan du ikke komme nå da, så tar vi en avskjedsfest før alt er historie? 0 Siter
Gjest midia Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Kan du ikke komme nå da, så tar vi en avskjedsfest før alt er historie? Ja på verandaen? puss av snøen på grillen og let fram kotelettene(tør ikke spise kylling) så kommer jeg. 0 Siter
amber sun Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Skal jeg ta hintene her på DOL, så er familien vår dødsdømt. Vi har UTEkatt. Vi tørker klær ute. Så jeg vil for sikkerhets skyld takke alle på DOL for følget, allerede nå ;o) "Så jeg vil for sikkerhets skyld takke alle på DOL for følget, allerede nå ;o) " Jeg henger meg på jeg også... Tviler på at jeg er i live imorgen. Nå har jeg laget meg salat, og jammen klappet jeg ikke hunden et par ganger mens jeg holdt på. Dessuten vasket jeg ikke tomatene....så nå spiser jeg spanske, uvaskede tomater fra trekkfuglland... *vinker farvel til alle meddolere* ;-P 0 Siter
muriel Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Husker nå at bilen vår har ei "ruse" bæsj på seg. hjeeeelp. Hva du enn gjør, ikke pirk den løs med fortenna og inhaler den! 0 Siter
keinstein Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Jeg liker ikke smitte Det smitter også. 0 Siter
morsan Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 De er vel ikke smittekilde fordi om de har blitt syke etter å ha f eks fanget og spist en syk fugl. Akkurat som de menneskene som hittil har blitt smittet etter direkte kontakt med syke fugler ikke har medført noen smitterisiko i forhold til andre mennesker. 0 Siter
Goliath Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Enn så lenge har vel ingen mennesker blitt smittet av katter. Så det å kalle katter for en smittekilde blir å dra det litt langt så langt....:-) 0 Siter
Sofline Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Etter hva jeg har hørt, kan det ikke smitte fra katt til menneske. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.