Gå til innhold

Status på prøverne?

Anbefalte innlegg

Gjest 71 grader nord

Hvordan står det til der ute med alle prøverne? Det er så stille her inne...

Her i heimen har PCOS'n roet seg litt, og jeg tror sannelig det har vært tendenser til eggløsning her. Nå er det mensmurringer som råder, mer enn ti dager før jeg venter mensen. Puppene er akkurat så ømme som de vanligvis er før mensen, men jeg tolker nå alt i en retning jeg da... Klok av skade skal jeg ikke teste før etter den 16.mars, så det blir spennende.

Vil gjerne høre litt fra deg også!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/220568-status-p%C3%A5-pr%C3%B8verne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er så tungt å vente på eggløsning. Har selv PCOS og fikk vite det etter SA i september. Hvor ofte kan man forvente å få mens med PCOS? Har ikke hatt en eneste mens siden SA`en. Har tatt GT litt for ofte, lover hele tiden meg selv at jeg skal slutte med det. Men håper bare sånn... Ikke lett når lillesøsteren min er 5mnd på vei nå heller, selv om jeg unner henne det over alt på jord. Noen som vet litt om dette?

Gjest 71 grader nord

Det er så tungt å vente på eggløsning. Har selv PCOS og fikk vite det etter SA i september. Hvor ofte kan man forvente å få mens med PCOS? Har ikke hatt en eneste mens siden SA`en. Har tatt GT litt for ofte, lover hele tiden meg selv at jeg skal slutte med det. Men håper bare sånn... Ikke lett når lillesøsteren min er 5mnd på vei nå heller, selv om jeg unner henne det over alt på jord. Noen som vet litt om dette?

Jeg hadde mensen to ganger i året før, og jeg vet om folk som ikke hadde mensen i det hele tatt. Spør legen om metformin, det bruker å hjelpe.

Tanta kom denne gangen også gitt! Men vi er med godt mot og prøver igjen!:) Denne mnd følger jeg opp med eggløsningsteseter. Har ikke testet ut dette før, så det blir spennende! Greit å vite om man har eggløsning liksom! Vi venter og ser!

Lykke til alle sammen! Skulle det nå bli deres (og vår:) tur!!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...