Gjest sjarmtroll Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Jeg har vært involvert, eller hatt kontakt må jeg vel si, med en mann i snart 2 år nå. Jeg har vært, og er så forelsket man kan bli. Alt jeg ønsker var at vi skulle kunne bli "ordentlig" sammen, at jeg kunne få mer av ham enn det jeg har fått. Jeg får høre at, vi er venner, men akkurat nå ønsker han ikke et forhold siden han har nylig kommet ut av ett. Vi fortsetter å ha sex. Og det blir sagt: Men "hvem vet hva vi kan i fremtiden". Nå fikk jeg vite at jeg er ikke den eneste han har sex med.At jeg har vært naiv som har gått ut ifra noe annet. Jeg VET hva fornuften min sier. Også hvor vondt det er i hjertet mitt. Jeg har begynt å se at han er manipulerende, egosentrisk og det er ikke bare en gang han har såret meg mye. Jeg så på meg selv som en pen jente før jeg traff ham og i begynnelsen, men han knekker selvtilliten min fullstendig. Jeg tenker, at når jeg ikke er verdt mer enn dette for ham, sex når han ønsker det og ikke så mye mer, hvordan skal da noen andre tenke annerledes. Han skyver meg bort, og henter meg inn igjen så fort han føler jeg er på vei bort. Hvorfor er jeg blitt så avhengig? hvorfor klarer jeg ikke å rette meg opp, si at dette ikke er bra nok - OG STÅ FOR DET selv om han sier det ene og det andre. Jeg har alltid trodd at dette skjedde bare de jentene som manglet litt ressurser av det ene eller andre slaget, men her sitter jeg. Hvorfor klarer jeg ikke å kutte helt ut? Uansett hvor mye han har såret meg, skuffet meg og gjort meg lei meg så klarer jeg ikke å kutte han ut. Jeg klarer bare ikke tanken på at jeg ikke skal se ham igjen, at det skal være helt slutt. Hvorfor har han denne makten over meg? Er det noen som har lignende opplevelser som vil gi meg råd? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/220571-hva-gj%C3%B8r-jeg-n%C3%A5r-man-ikke-klarer-%C3%A5-ta-valget/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.