Gå til innhold

Hvor i Norge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som kan anbefale ett flott sted i Norge (liker havet) Vi er kansje på flytte fot om ett par år.

Noen gode tips blant dolere?

*helst ikke nordover*

Skrevet

Vestlandet! Her er hav så det holder. :-)

*titter ut av vinduet på sjøsprøyten som står opp fra havna*

Skrevet

Vestlandet! Her er hav så det holder. :-)

*titter ut av vinduet på sjøsprøyten som står opp fra havna*

Har bodd der:))) vakkert ikke sant?

Gjest Kan ikke la være å anbefale Tromsø
Skrevet

Du sa riktignok at du helst ikke ville nordover, men dersom du ikke har vært i Tromsø så anbefaler jeg dette. Kommunen har fra dette året 100% dekning på barnehage bl.a. Og, jeg har funnet drømme huset til dere her i byen. Huset ligger på fastlandssiden, her har du sol på vinduene dine hele døgnet på sommeren.

http://finn.no/finn/realestate/object?finnkode=7096652&sid=9aoAJvOgp943707&pos=9&tot=358

Skrevet

Du sa riktignok at du helst ikke ville nordover, men dersom du ikke har vært i Tromsø så anbefaler jeg dette. Kommunen har fra dette året 100% dekning på barnehage bl.a. Og, jeg har funnet drømme huset til dere her i byen. Huset ligger på fastlandssiden, her har du sol på vinduene dine hele døgnet på sommeren.

http://finn.no/finn/realestate/object?finnkode=7096652&sid=9aoAJvOgp943707&pos=9&tot=358

Fy fader!!! Mannen min fikk blod på tann:))) Kjempe flott utsikt og huset var greit nok det:)))

Kan ikke si noe negativt om Tromsø bortsett fra mørketiden:((((

Har slekt i tromsø og må jo si det er knakende fint der da....men:))

Gjest Æ kan være guide den første tiden .-)
Skrevet

Fy fader!!! Mannen min fikk blod på tann:))) Kjempe flott utsikt og huset var greit nok det:)))

Kan ikke si noe negativt om Tromsø bortsett fra mørketiden:((((

Har slekt i tromsø og må jo si det er knakende fint der da....men:))

Tromsø er vakkert selv i mørketiden, du må bare se det selv. Nordlys, blått "dagslys", måneskinn, stjernehimmel, selv elsker jeg denne tiden på året, men er selvsagt glad når lyset er tilbake. En tid på året da du kommer til å kjenne kreativiteten i deg vokse.......mye......og...

kulturlivet blomstrer, filmfestival, konserter.....ny og flott kino med luksussal....himmel og hav......nå ser jeg at jeg er en utmerket ambassadør for byen....og jeg er ikke engang født her....har bodd her de 10 siste år.....og stortrives....

Skrevet

Har bodd der:))) vakkert ikke sant?

Det er det. :-)

Skrevet

Risør er et fint sted. Stille og rolig på vinteren riktignok - men bra med liv på sommeren.

Dessuten - finfin skjærgård som er relativt lite utbygd med hytter.

Så er byen vakker da - tror de stadig har policy på at alle hus i sentrumsområdet skal være hvite.

Skrevet

Risør er et fint sted. Stille og rolig på vinteren riktignok - men bra med liv på sommeren.

Dessuten - finfin skjærgård som er relativt lite utbygd med hytter.

Så er byen vakker da - tror de stadig har policy på at alle hus i sentrumsområdet skal være hvite.

Takk for tipset må inn å titte litt på nette:))

Veldig greit når man får tips takk takk

Skrevet

HALDEN

Uten tvil! Og så nært kjøttet på Svinesund - og BILLIGE hus!

Skrevet

HALDEN

Uten tvil! Og så nært kjøttet på Svinesund - og BILLIGE hus!

Må si vi har vært inne på tanken, rundt ved Fredrikstad området:))))

Skrevet

Ja - for da kan jeg stikke innom på kaffe og sånn! :)))

Så kan vi preke! hehe

Skrevet

Ja - for da kan jeg stikke innom på kaffe og sånn! :)))

Så kan vi preke! hehe

Bake gode kaker kan jeg gjøre da kan vi kose oss vet du (Vist du liker gammle damer hi hi)

*Hoster opp en alder av 35 kremt*

Skrevet
Skrevet

Å så flott da er vi nesten like gammle :)))

Må si det var ett flott og spes hus, f....... at det er ca to år til vi har tenkt på å bevege oss :))))

Skjønner ikke hvorfor jeg ikke kunne vente med å spørre dere dolere hmmm kommer ikke til å holde ut med å vente, blir flytte gal he he

Skrevet

Skulle til å si Fredrikstad/Kråkerøy med den vakre hvalerskjærgården rett på yttesiden

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...