Gå til innhold

Nå er en KATT død av fugleinfluensa....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg som har satt meg opp som fosterhjem for katter :S

Skrevet

Det er tilbud på haglpatroner nede på torget ser jeg.

Skrevet

Det er tilbud på haglpatroner nede på torget ser jeg.

Hadde gjerne....osv

Skrevet

Ja det er EN katt av mange millioner som har dødd. Så sjangsen for at dine katter dør er veldig stor.

Skrevet

Ja det er EN katt av mange millioner som har dødd. Så sjangsen for at dine katter dør er veldig stor.

MINE KATTER? jeg har vel ikke dyr! *grøss*

Datra har, og det er ikke her, heldigvis! :)

Skrevet

MINE KATTER? jeg har vel ikke dyr! *grøss*

Datra har, og det er ikke her, heldigvis! :)

Du har vel en liten pus du og:-)

Skrevet

Du har vel en liten pus du og:-)

nei - har bare en nakenrotte jeg :)

Gjest må ta alle forhåndsregler
Skrevet

*Pust og pes*

kom akkurat inn døra, har vært uttafor å skyti katta.

Skrevet

*Pust og pes*

kom akkurat inn døra, har vært uttafor å skyti katta.

*knegg*

Skrevet

Det er mange mennesker som har dødd av fugleinfluensaen, og de har blitt smittet av fugler.

Jeg hadde ikke vært spesielt bekymret for katter når det gjelder dette.

Skrevet

Hvis kattene pleier å spise døde fugler, har hun dem jo kanskje snart ikke lenger.

* kynisk *

Skrevet

Det er mange mennesker som har dødd av fugleinfluensaen, og de har blitt smittet av fugler.

Jeg hadde ikke vært spesielt bekymret for katter når det gjelder dette.

jeg tenkte som en unnskyldning for å bli kvitt dem jeg da....

Skrevet

Hvis kattene pleier å spise døde fugler, har hun dem jo kanskje snart ikke lenger.

* kynisk *

*herlig*

Skrevet

fy deg....!

:-)

Skrevet

Det er utspekulert å ilegge dyr egenskaper de ikke har, for å bli kvitt dem. Fy deg.

Muhammed sa at griser, aper og hunder er besatt av djevelen eller noe sånt. Sannsynligvis en noget usympatetisk person.

Det samme er jeg som lagde en felle for hannkattene som pissa på blomsterkassene. De ble bare skrekkelig våte da.

Skrevet

Det er utspekulert å ilegge dyr egenskaper de ikke har, for å bli kvitt dem. Fy deg.

Muhammed sa at griser, aper og hunder er besatt av djevelen eller noe sånt. Sannsynligvis en noget usympatetisk person.

Det samme er jeg som lagde en felle for hannkattene som pissa på blomsterkassene. De ble bare skrekkelig våte da.

jeg er ond.

Skrevet

jeg er ond.

Jeg er ondere.

Jeg tør ikke tenke på hva unga kommer til å si hvis jeg sier jeg har spist marsvin.

Hvordan smaker katt forresten?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...