Gjest Slankesegmye Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Jeg har i noen dager hatt litt problemer med å puste. Jeg må puste HELT ut (sånn at magen går helt inn) før jeg klarer å puste inn igjen. Og jeg puster ofte. Hvis jeg prøver å puste i vanlig tempo hiver jeg etter pusten etter et halvt minutt. Jeg våkner ofte om natta fordi jeg ikke klarer å sove når jeg må bruke så mye krefter på å puste. Det er ikke sånn at jeg er redd for luftmangel, det er bare ubehagelig. Hva kan dette skyldes? Jeg begynte på Reductil for et par uker siden. Kan det ha noe med saken å gjøre? Jeg skal til legen i neste uke, men begynner å bli litt lei av å puste... ;-) 0 Siter
meg__123! Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 sånn har jeg det også mange ganger.. vet ikke hva det kan komme av.. men hadde likt å visst det... 0 Siter
Gjest Dordy Can Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Jeg tror Reductil innholder serotonin og for mye av det kan gjøre en stressa og heve angstnivået. Sjekk med legen din du. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.