Gå til innhold

Dumme meg spør dumt

Anbefalte innlegg

Gjest alenehjemme
Skrevet

Jeg har vasket og badet så mye i dag at det bare er lunkent vann igjen i springen. Altså varmtvannstanken har omtrent ikke mer varmt vann igjen.

Nå har jeg satt på både oppvask- og vaskemaskin. Varmer disse opp vannet sitt selv, eller bruker de av det lunkne vannet fra varmtvannstanken?

Jeg begynte å tenke at det kanskje ikke blir reint.

Skrevet

Maskinene varmer opp vannet selv. De er koblet på kaldtvannet.

Skrevet

De bruker stort sett kaldt vann ja.

Vi hadde en oppvaskmaskin som var koblet til varmtvannet, men tror ikke de har vært å få tak i de siste 15 åra...

Gjest alenehjemme
Skrevet

Maskinene varmer opp vannet selv. De er koblet på kaldtvannet.

Takk :-)

Jeg ble litt utålmodig etter svar, så jeg åpnet opp døra til oppvaskmaskinen og stakk hånden inn - varmt og godt der inne, he he..

Skrevet

De bruker stort sett kaldt vann ja.

Vi hadde en oppvaskmaskin som var koblet til varmtvannet, men tror ikke de har vært å få tak i de siste 15 åra...

Jge tror slike benkoppvaskmaskiner går direkte på varmtvannstanken, men er ikke sikker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...