Gå til innhold

Føler meg som en fjortis :-)

Anbefalte innlegg

Er 30 år, og har nå vært alene i 2 år. Hadde før der vært i et forhold i 10 år.

Men nå er jeg betatt av en mann da. Og det føles som jeg er 16 år igjen og er nyforelska. Tenker på ham hele tiden.. Jeg ser ham som regel flere ganger i uka via jobb, men nå er han på kurs i 3 uker fremover, og har vært borte ei uke allerede.

Har bare småflørta litt og tror kanskje han ikke er helt uinteressert heller. Virker ikke slik iallefall.

Men nå savner jeg ham allerede. Og går her å tenker på ham sent og tidlig og kan ikke vente til han kommer hjem. Skal da prøve å manne meg opp til å spørre om han vil bli med å ta en kaffe en dag.

Men er ikke det småteit da? Er jo 30 år og skulle vel kunne ta det litt rolig og ikke gå med sommerfugler i magen hele tiden. Tenker fremover og "tenk om.." hehe.

Hadde han bare vært her så jeg kunne vært litt frempå så. Men så er jeg litt tilbakeholden også siden vi jobber sammen, det kan fort bli litt rart da om ting skjærer seg.. Noen med erfaring der?

Eller skal jeg bare go for it, når han endelig er tilbake? Har iallefall fått meg til å begynne å trene, så det er iallefall ikke helt bortkastet:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/220605-f%C3%B8ler-meg-som-en-fjortis/
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Teit" å være forelsket?? Det kan du vel ikke mene:) Ingen aldersgrense for sånt (og dessuten er jo ikke 30 noen alder å snakke om...)

Kos deg du:) Og JA, du skal legge an på ham når han er tilbake! Vi lever bare en gang...

Nei, er egentlig bare kjekt å være forelsket. Går jo å tenker på ham hele tiden, og kan ikke vente til han kommer tilbake.

Men skitt au, skal fiske litt ja når han endelig kommer hjem. Han er sååå søt og kjekk.. sukk...

Er deilig å ha slike følelser, men jammen det slitsomt også:-D

Så herlig da. At du kan føle forelskelse som en fjortis. Ingenting er verre en folk som er så gamle at de aldri blir forelsket lengre og er boltra fast til jorda.

Stå på du, gleder meg til å høre hvordan praten over en kaffe gikk, for jeg regner med at du manner deg opp.

Lykke til

Så herlig da. At du kan føle forelskelse som en fjortis. Ingenting er verre en folk som er så gamle at de aldri blir forelsket lengre og er boltra fast til jorda.

Stå på du, gleder meg til å høre hvordan praten over en kaffe gikk, for jeg regner med at du manner deg opp.

Lykke til

Jepp, skikkelig fjortis her!

Ja, skal nok bli en kaffe.. men er jo minst tre uker til da.

Og han har flørta han å, ble veldig pratsom da han fikk vite at jeg var singel;-) Og hadde mange spørsmål "om jobbrelaterte ting" plutselig..

Trallala.. Er uansett spennende i et til tider ganske så rolig singelliv.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...