Gå til innhold

overtramp av veilederen, dilemma

Anbefalte innlegg

Gjest fortvilende student
Skrevet

Hei igjen. Til dere som har lest mitt forrige innlegg angående veileder som prøvde å kysse meg. Spørsmål er nå, skal jeg fortelle det til samboeren min? Jeg har lyst å si det, men...

Grunn til at jeg skal: Jeg gjorde ikke noe galt. Han vil støtte og forstå meg.

Grunn til at jeg ikke skal si det: Han vil bli ubegrunnet bekymret for fremtidig kontakt med denne veilederen. Han vil bli skeptisk til andre mannlige bekjentskaper siden han tror alle menn er ute etter mer enn vennskap.

Hva skal jeg gjøre?

Skrevet

"Grunn til at jeg ikke skal si det: Han vil bli ubegrunnet bekymret for fremtidig kontakt med denne veilederen. Han vil bli skeptisk til andre mannlige bekjentskaper siden han tror alle menn er ute etter mer enn vennskap."

I såfall er han jo veldig "logisk"....(ironi). Når du faktisk forteller om det, og at du selvfølgelig hindret det, så er det jo nettopp grunn til _ikke_ å bli skeptisk.

"..........................................."

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Du må vurdere hva som er best for deg.

JEG ville sagt det. Du har ikke gjort noe galt. Sier du noe må du være forberedt på reaksjon. For han får også hakeslepp og blir urolig.

Samtidig har jo du behov for å diskutere hendelsen.

Så må dere i felleskap "bli ferdige" med episoden.

JEG ville sagt det- også mtp at DERSOM det skulle oppstå en tilsvarende situasjon- ville det vært vanskelig å DA si til sambo at tilnærming har skjedd før..

Skrevet

Du må vurdere hva som er best for deg.

JEG ville sagt det. Du har ikke gjort noe galt. Sier du noe må du være forberedt på reaksjon. For han får også hakeslepp og blir urolig.

Samtidig har jo du behov for å diskutere hendelsen.

Så må dere i felleskap "bli ferdige" med episoden.

JEG ville sagt det- også mtp at DERSOM det skulle oppstå en tilsvarende situasjon- ville det vært vanskelig å DA si til sambo at tilnærming har skjedd før..

takk, jeg vil si det når han kommer hjem... sant det om det skulle skje noe i fremtiden. Og ja, jeg hadde null interess for noe slik intim kontakt, med ham eller noen andre enn min samboer.

Gjest Lucy Lou
Skrevet

Hvorfor skulle du ikke si det? Vil samboeren din gjøre noe drastisk?

Skrevet

Hvorfor skulle du ikke si det? Vil samboeren din gjøre noe drastisk?

Hehe, han er av typen som gjerne vil banke vett i skallen på folk. Men jeg vil presisere at om han aldri har gjort det. Mer i tankene sikkert.

Men jeg tenker mest på at han skal bli ubegunnet bekymret i fremtiden. Særlig siden vi har hatt diskusjoner om andre menn i min vennegjeng som han mener ville noe mer. Og at han mener jeg er naiv som ikke tror menn vil ha meg til sengs....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...