Lillemus Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Resten er neste uke. Neida - resten begynner om noen minutter sjø! 0 Siter
Femma Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Ble ikke akkurat noen ansiktsmaske, fotpleie, maikyr og massasjedusj nei! Kun shampoo og balsam og skyll tvert! ) Wash & go! *fnis* 0 Siter
Gjest Dordy Can Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Jeg hater CSI, hvorfor MÅ de lage sånne morbide tv-serier? Jeg lurer på om det er noe intellektuelt galt med mennesker nå for tiden, som gjør at mange trenger fysiske og visuelle tegn på lidelse for underholdningens del. 0 Siter
flisa Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Skrevet 28. februar 2006 Resten er neste uke. Nei - etter nyhetene! 0 Siter
flisa Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Skrevet 28. februar 2006 Ååååå! Vi har ikke tvnorge! *vil se C.S.I.* Det er på tv2! hehe 0 Siter
flisa Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Skrevet 28. februar 2006 Ååååå! Vi har ikke tvnorge! *vil se C.S.I.* Nei - - fanken *rødme* 0 Siter
flisa Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Skrevet 28. februar 2006 Heh. At jeg skal rett i ovnen når jeg er dau, bestemte jeg meg for allerede mens jeg gikk på gymnaset. Det var den uka da vår legendariske religionslærer ga oss følgende lekse: Hver dag skulle vi stå tre minutter foran speilet, se oss sjøl dyyypt inn i øynene og si (gjerne med gravkammer-røst): "Du skal etes av mark...du skal eeetes av maaark.." Mulig jeg er lettpåvirkelig, men det funka som ei kule på meg, jaffal. Et dikt i gave fra meg til deg - et som min farfar deklamerte ¨når han drakk karsk: http://home.no.net/vegtam/dikt/likfunn.html 0 Siter
nilia Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Et dikt i gave fra meg til deg - et som min farfar deklamerte ¨når han drakk karsk: http://home.no.net/vegtam/dikt/likfunn.html Nei, æsj for et ekkelt dikt..! 0 Siter
Gjest Wolverina Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Nei, æsj for et ekkelt dikt..! Ole Johan er en stut, men det gjør ikke saken så himla mye bedre... hehe... Jeg og en annen i klassen las det forann ei forsamling på barneskolen. Morbide barnesinn ;-p 0 Siter
flisa Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Skrevet 28. februar 2006 Nei, æsj for et ekkelt dikt..! Ja - sånne barndomsminner har jeg - hehe 0 Siter
Atene Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Ole Johan er en stut, men det gjør ikke saken så himla mye bedre... hehe... Jeg og en annen i klassen las det forann ei forsamling på barneskolen. Morbide barnesinn ;-p Jeg har hørt at han er en hest. Og har også opptrådt med det i skoleforestilling - jeg spilte Måneskinnssonaten som akkompagnement til den som leste diktet. 0 Siter
¤ Skara ¤ Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Ja - sånne barndomsminner har jeg - hehe Du har ikke fått noen traumer av det vel:))))) 0 Siter
flisa Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Skrevet 28. februar 2006 *svett* NÅ SVETTER JEG SNART BLOD! 0 Siter
¤ Skara ¤ Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 NÅ SVETTER JEG SNART BLOD! Fy fader å sliten jeg er nå, glemmer helt å puste for pokker!!! 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Ja, den spiller virkelig på de jævligste redselsfantasier. *grøsser* Har sett den før, den er veldig bra. 0 Siter
Gjest Wolverina Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Jeg sitter her med pc'en forann tv-skjermen og "lukker" øra. Sambo tar opp... Fikk ikke med meg første episoden pga. Frustrerte Fruer, og nå begynner jeg å bli rimelig frustrert også. Høres spennende ut og det er litt av en utfordring å _ikke_ se på tv'n... Hehe... Tror jeg må komme meg ut av stua... 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Å FY FAEN!!!! Maur da gitt! Nå klarer jeg snart ikke se mer, men jeg MÅ jo se hvordan dette ender! 0 Siter
Femma Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 NÅ SVETTER JEG SNART BLOD! Så du alle MAURENE :-0 Ææææsj... *pokkers reklame* 0 Siter
Femma Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Å FY FAEN!!!! Maur da gitt! Nå klarer jeg snart ikke se mer, men jeg MÅ jo se hvordan dette ender! Jeg ser med et halvt øye *grøsser* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.