Gå til innhold

på CSI akkurat nå - den optimale REDSEL

Anbefalte innlegg

• Svar 113
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

30

• Femma

17

• ¤ Skara ¤

11

• Lillemus

10

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg sitter her med pc'en forann tv-skjermen og "lukker" øra. Sambo tar opp...

Fikk ikke med meg første episoden pga. Frustrerte Fruer, og nå begynner jeg å bli rimelig frustrert også.

Høres spennende ut og det er litt av en utfordring å _ikke_ se på tv'n... Hehe...

Tror jeg må komme meg ut av stua...

HEHE - kryp under matta i gangen!

Skrevet

FINN HAN DA!!!!!!

Så jeg kan begynne å puste normalt igjen :)))))

Skrevet

Så du alle MAURENE :-0

Ææææsj...

*pokkers reklame*

Ja -. gubben skrek - "skal aldri kjøpe et produkt som de reklamerer med midt i sånne episoder!" HEHE

Skrevet

Du har ikke fått noen traumer av det vel:)))))

Nei - jeg er helt normal!

Skrevet

Ja -. gubben skrek - "skal aldri kjøpe et produkt som de reklamerer med midt i sånne episoder!" HEHE

ÆÆÆæææææææ *dauer*

Gjest Wolverina
Skrevet

Jeg har hørt at han er en hest.

Og har også opptrådt med det i skoleforestilling - jeg spilte Måneskinnssonaten som akkompagnement til den som leste diktet.

Jaja, det er vel ikke godt å si hva han var... dikter er jo ikke mer så :-/

Det blir vel et uløst mysterium. Men der er vel kanskje noen som veit det for sikkert også.

"Kallen & Katten" er også et artig dikt av Jakob Sande. Ikke at Ole Johan er artig, men godt ordlagt/detaljert :-p

Skrevet

ÆÆÆæææææææ *dauer*

Nå overdriver dem.........men det er vel hans drømmer

Skrevet

Nå overdriver dem.........men det er vel hans drømmer

Får tru det. Men fy så ekkelt!

Gjest Wolverina
Skrevet

HEHE - kryp under matta i gangen!

*sitter på ganggulvet med matta rundt hodet*

Den var visst litt i minste laget ;-p

Skrevet

*sitter på ganggulvet med matta rundt hodet*

Den var visst litt i minste laget ;-p

HEHE!"!!

Skrevet

Får tru det. Men fy så ekkelt!

I morra er jeg støl - har spent alle muskler!!! hehe

Skrevet

Er det sånne episoder de skal ha fremover, har ikke jeg helse til å se CSI tror jeg :))))

Skrevet

Er det sånne episoder de skal ha fremover, har ikke jeg helse til å se CSI tror jeg :))))

En gang måtte jeg bare gå vekk - da fant de et lik i et kloakkrør hvor huden var helt svulmet og krøllete og hvit - ÆÆÆÆÆÆÆÆÆ sånn som man blir i badekaret x 100...

Skrevet

I morra er jeg støl - har spent alle muskler!!! hehe

Og jeg får sikkert sove godt nå *blæ*

Frakkeste episoden jeg har sett!!

Skrevet

Og jeg får sikkert sove godt nå *blæ*

Frakkeste episoden jeg har sett!!

Samme her - og jeg som ikke klarte å ta MR av hue engang!!

Skrevet

Jeg hater CSI, hvorfor MÅ de lage sånne morbide tv-serier? Jeg lurer på om det er noe intellektuelt galt med mennesker nå for tiden, som gjør at mange trenger fysiske og visuelle tegn på lidelse for underholdningens del.

Ja det er SÅ sykt! hehe - jeg liker som regel ikke å se på alle de ekle tingene - men denne gangen var det mer spenning enn ekkelt.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Det er Quentin Tarantino som har skrevet disse to episodene, så de setter nok ikke noen standard for CSI fremover. Heldigvis.

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg så på med fjernkontrollen i hånda, slik at jeg kjapt kunne skru av. Var på nippet da de maurene kom *grøss*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...