flisa Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Skrevet 28. februar 2006 Jeg sitter her med pc'en forann tv-skjermen og "lukker" øra. Sambo tar opp... Fikk ikke med meg første episoden pga. Frustrerte Fruer, og nå begynner jeg å bli rimelig frustrert også. Høres spennende ut og det er litt av en utfordring å _ikke_ se på tv'n... Hehe... Tror jeg må komme meg ut av stua... HEHE - kryp under matta i gangen! 0 Siter
¤ Skara ¤ Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 FINN HAN DA!!!!!! Så jeg kan begynne å puste normalt igjen )))) 0 Siter
flisa Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Skrevet 28. februar 2006 Så du alle MAURENE :-0 Ææææsj... *pokkers reklame* Ja -. gubben skrek - "skal aldri kjøpe et produkt som de reklamerer med midt i sånne episoder!" HEHE 0 Siter
flisa Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Skrevet 28. februar 2006 Du har ikke fått noen traumer av det vel:))))) Nei - jeg er helt normal! 0 Siter
Femma Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Ja -. gubben skrek - "skal aldri kjøpe et produkt som de reklamerer med midt i sånne episoder!" HEHE ÆÆÆæææææææ *dauer* 0 Siter
¤ Skara ¤ Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Nei - jeg er helt normal! Bra det ))) 0 Siter
Gjest Wolverina Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Jeg har hørt at han er en hest. Og har også opptrådt med det i skoleforestilling - jeg spilte Måneskinnssonaten som akkompagnement til den som leste diktet. Jaja, det er vel ikke godt å si hva han var... dikter er jo ikke mer så :-/ Det blir vel et uløst mysterium. Men der er vel kanskje noen som veit det for sikkert også. "Kallen & Katten" er også et artig dikt av Jakob Sande. Ikke at Ole Johan er artig, men godt ordlagt/detaljert :-p 0 Siter
flisa Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Skrevet 28. februar 2006 ÆÆÆæææææææ *dauer* Nå overdriver dem.........men det er vel hans drømmer 0 Siter
Femma Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Nå overdriver dem.........men det er vel hans drømmer Får tru det. Men fy så ekkelt! 0 Siter
Gjest Wolverina Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 HEHE - kryp under matta i gangen! *sitter på ganggulvet med matta rundt hodet* Den var visst litt i minste laget ;-p 0 Siter
flisa Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Skrevet 28. februar 2006 *sitter på ganggulvet med matta rundt hodet* Den var visst litt i minste laget ;-p HEHE!"!! 0 Siter
flisa Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Skrevet 28. februar 2006 Får tru det. Men fy så ekkelt! I morra er jeg støl - har spent alle muskler!!! hehe 0 Siter
¤ Skara ¤ Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Er det sånne episoder de skal ha fremover, har ikke jeg helse til å se CSI tror jeg ))) 0 Siter
flisa Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Skrevet 28. februar 2006 Er det sånne episoder de skal ha fremover, har ikke jeg helse til å se CSI tror jeg ))) En gang måtte jeg bare gå vekk - da fant de et lik i et kloakkrør hvor huden var helt svulmet og krøllete og hvit - ÆÆÆÆÆÆÆÆÆ sånn som man blir i badekaret x 100... 0 Siter
Femma Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 I morra er jeg støl - har spent alle muskler!!! hehe Og jeg får sikkert sove godt nå *blæ* Frakkeste episoden jeg har sett!! 0 Siter
flisa Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Skrevet 28. februar 2006 Og jeg får sikkert sove godt nå *blæ* Frakkeste episoden jeg har sett!! Samme her - og jeg som ikke klarte å ta MR av hue engang!! 0 Siter
flisa Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Skrevet 28. februar 2006 Jeg hater CSI, hvorfor MÅ de lage sånne morbide tv-serier? Jeg lurer på om det er noe intellektuelt galt med mennesker nå for tiden, som gjør at mange trenger fysiske og visuelle tegn på lidelse for underholdningens del. Ja det er SÅ sykt! hehe - jeg liker som regel ikke å se på alle de ekle tingene - men denne gangen var det mer spenning enn ekkelt. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Er det sånne episoder de skal ha fremover, har ikke jeg helse til å se CSI tror jeg ))) Det er Quentin Tarantino som har skrevet disse to episodene, så de setter nok ikke noen standard for CSI fremover. Heldigvis. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Jeg så på med fjernkontrollen i hånda, slik at jeg kjapt kunne skru av. Var på nippet da de maurene kom *grøss* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.