Gå til innhold

på CSI akkurat nå - den optimale REDSEL

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er Quentin Tarantino som har skrevet disse to episodene, så de setter nok ikke noen standard for CSI fremover. Heldigvis.

Flott takk for info, skal prøve å få normal pust igjen før jeg finner senga :))))

• Svar 113
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

30

• Femma

17

• ¤ Skara ¤

11

• Lillemus

10

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Samme her - og jeg som ikke klarte å ta MR av hue engang!!

MR?

Skrevet

MR?

Ja - sånn svær trommel man skal inn i og skives opp....fikk helt panikk da de skrudde fast et bur over hodet mitt og satte på meg øreklokker. ÆÆÆÆÆÆÆ

Skrevet

Flott takk for info, skal prøve å få normal pust igjen før jeg finner senga :))))

Ja før vi går og legger oss i deilige myke sengklær som er fulle av midd som kravler og kryper :(

Hehe, neida nå var jeg ekkel.

Midd finnes ikke, for jeg kan ikke se dem :)

Skrevet

Ja - sånn svær trommel man skal inn i og skives opp....fikk helt panikk da de skrudde fast et bur over hodet mitt og satte på meg øreklokker. ÆÆÆÆÆÆÆ

Åå, sånn. Jeg er for skadd til å tenke klart jeg nå.

Egentlig liker jeg ikke hopp-i-stolen-filmer i det hele tatt!!

Skrevet

Ja før vi går og legger oss i deilige myke sengklær som er fulle av midd som kravler og kryper :(

Fy fader........ja den var ikke fin må jeg si :)))

Skrevet

Wash & Run! ;o)

Ja, det var vel mer det ja, hehe.

Men nå er det over *pes*

Skrevet

Åå, sånn. Jeg er for skadd til å tenke klart jeg nå.

Egentlig liker jeg ikke hopp-i-stolen-filmer i det hele tatt!!

Hehe - vi får roe ned med noe annet - gubben satte på en Jim Carrey-film - og så stakk han på loftet! *S*

Jeg husker en gang - jeg var gravid og hjemme alene noen dager - så lengtet jeg etter gubben - var hormonell og greier - og så den derre GHOST - grein og grein og grein!!! -så da den var ferdig var jeg ikke i stand til å sove - så jeg skulle slå over og roe meg ned med noe annet - og da viste de en dokumentar om AIDS-syke barn som visst de skulle dø!

Det ble en våt natt.

Skrevet

Ja, det var vel mer det ja, hehe.

Men nå er det over *pes*

*Svett* Tror nesten jeg må i dusjen en gang til jeg! Makan til maratonløp!

Skrevet

Fy søren for en bra episode!!!

Ja - den var sjelden! Jeg tror nesten det må ha vært fælt å spille den inn også jeg! hehe

Gjest M.Angelica
Skrevet

Fy søren for en bra episode!!!

Jaa! Jeg skjelver litt enda :/

Skrevet

Heller maur enn trange kister!

Skrevet

Hehe - vi får roe ned med noe annet - gubben satte på en Jim Carrey-film - og så stakk han på loftet! *S*

Jeg husker en gang - jeg var gravid og hjemme alene noen dager - så lengtet jeg etter gubben - var hormonell og greier - og så den derre GHOST - grein og grein og grein!!! -så da den var ferdig var jeg ikke i stand til å sove - så jeg skulle slå over og roe meg ned med noe annet - og da viste de en dokumentar om AIDS-syke barn som visst de skulle dø!

Det ble en våt natt.

Auda *fnis*

Jeg hæler ikke han derre Jim. Det er jo bare tenna.

Men du får kose deg du, jeg finner senga :)

Gjest Wolverina
Skrevet

Hehe...

Enig med du. Midd finnes ikke. Ivertfall ikke i senga _mi_......*krremt*

Skrevet

Ja - den var sjelden! Jeg tror nesten det må ha vært fælt å spille den inn også jeg! hehe

Ikke lagt meg der frivillig nei.....

Skrevet

hihi - må i alle fall skifte truseinnlegg ;)

Skrevet

Hehe, knalle episoder ja. Og jeg satt alene og så på.. Må innrømme jeg dempa lyden *s*

(natta)

Skrevet

Auda *fnis*

Jeg hæler ikke han derre Jim. Det er jo bare tenna.

Men du får kose deg du, jeg finner senga :)

Jeg ELSKER Jim'ern - han er som de fleste i min familie :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...