¤ Skara ¤ Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Det er Quentin Tarantino som har skrevet disse to episodene, så de setter nok ikke noen standard for CSI fremover. Heldigvis. Flott takk for info, skal prøve å få normal pust igjen før jeg finner senga ))) 0 Siter
Femma Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Samme her - og jeg som ikke klarte å ta MR av hue engang!! MR? 0 Siter
flisa Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Skrevet 28. februar 2006 MR? Ja - sånn svær trommel man skal inn i og skives opp....fikk helt panikk da de skrudde fast et bur over hodet mitt og satte på meg øreklokker. ÆÆÆÆÆÆÆ 0 Siter
nilia Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Flott takk for info, skal prøve å få normal pust igjen før jeg finner senga ))) Ja før vi går og legger oss i deilige myke sengklær som er fulle av midd som kravler og kryper Hehe, neida nå var jeg ekkel. Midd finnes ikke, for jeg kan ikke se dem 0 Siter
Femma Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Ja - sånn svær trommel man skal inn i og skives opp....fikk helt panikk da de skrudde fast et bur over hodet mitt og satte på meg øreklokker. ÆÆÆÆÆÆÆ Åå, sånn. Jeg er for skadd til å tenke klart jeg nå. Egentlig liker jeg ikke hopp-i-stolen-filmer i det hele tatt!! 0 Siter
¤ Skara ¤ Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Ja før vi går og legger oss i deilige myke sengklær som er fulle av midd som kravler og kryper Hehe, neida nå var jeg ekkel. Midd finnes ikke, for jeg kan ikke se dem Fy fader........ja den var ikke fin må jeg si )) 0 Siter
Femma Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Wash & Run! ;o) Ja, det var vel mer det ja, hehe. Men nå er det over *pes* 0 Siter
flisa Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Skrevet 28. februar 2006 Åå, sånn. Jeg er for skadd til å tenke klart jeg nå. Egentlig liker jeg ikke hopp-i-stolen-filmer i det hele tatt!! Hehe - vi får roe ned med noe annet - gubben satte på en Jim Carrey-film - og så stakk han på loftet! *S* Jeg husker en gang - jeg var gravid og hjemme alene noen dager - så lengtet jeg etter gubben - var hormonell og greier - og så den derre GHOST - grein og grein og grein!!! -så da den var ferdig var jeg ikke i stand til å sove - så jeg skulle slå over og roe meg ned med noe annet - og da viste de en dokumentar om AIDS-syke barn som visst de skulle dø! Det ble en våt natt. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Fy søren for en bra episode!!! 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Ja, det var vel mer det ja, hehe. Men nå er det over *pes* *Svett* Tror nesten jeg må i dusjen en gang til jeg! Makan til maratonløp! 0 Siter
flisa Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Skrevet 28. februar 2006 Fy søren for en bra episode!!! Ja - den var sjelden! Jeg tror nesten det må ha vært fælt å spille den inn også jeg! hehe 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Fy søren for en bra episode!!! Jaa! Jeg skjelver litt enda :/ 0 Siter
flisa Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Skrevet 28. februar 2006 Ja før vi går og legger oss i deilige myke sengklær som er fulle av midd som kravler og kryper Hehe, neida nå var jeg ekkel. Midd finnes ikke, for jeg kan ikke se dem Heller maur enn trange kister! 0 Siter
Femma Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Hehe - vi får roe ned med noe annet - gubben satte på en Jim Carrey-film - og så stakk han på loftet! *S* Jeg husker en gang - jeg var gravid og hjemme alene noen dager - så lengtet jeg etter gubben - var hormonell og greier - og så den derre GHOST - grein og grein og grein!!! -så da den var ferdig var jeg ikke i stand til å sove - så jeg skulle slå over og roe meg ned med noe annet - og da viste de en dokumentar om AIDS-syke barn som visst de skulle dø! Det ble en våt natt. Auda *fnis* Jeg hæler ikke han derre Jim. Det er jo bare tenna. Men du får kose deg du, jeg finner senga 0 Siter
Gjest Wolverina Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Ja før vi går og legger oss i deilige myke sengklær som er fulle av midd som kravler og kryper Hehe, neida nå var jeg ekkel. Midd finnes ikke, for jeg kan ikke se dem Hehe... Enig med du. Midd finnes ikke. Ivertfall ikke i senga _mi_......*krremt* 0 Siter
¤ Skara ¤ Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Ja - den var sjelden! Jeg tror nesten det må ha vært fælt å spille den inn også jeg! hehe Ikke lagt meg der frivillig nei..... 0 Siter
flisa Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Skrevet 28. februar 2006 *Svett* Tror nesten jeg må i dusjen en gang til jeg! Makan til maratonløp! hihi - må i alle fall skifte truseinnlegg 0 Siter
Femma Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 *Svett* Tror nesten jeg må i dusjen en gang til jeg! Makan til maratonløp! Hehe, knalle episoder ja. Og jeg satt alene og så på.. Må innrømme jeg dempa lyden *s* (natta) 0 Siter
flisa Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Skrevet 28. februar 2006 Auda *fnis* Jeg hæler ikke han derre Jim. Det er jo bare tenna. Men du får kose deg du, jeg finner senga Jeg ELSKER Jim'ern - han er som de fleste i min familie 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.