Lillemus Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 hihi - må i alle fall skifte truseinnlegg Er operert jeg vuttu! Ikke noe "pisse på seg" her i gården lengre nei! ;o) 0 Siter
flisa Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Skrevet 28. februar 2006 Jaa! Jeg skjelver litt enda :/ Ser enda for meg da det gikk opp for han og han fikk helt panikk og dælja rundt seg. 0 Siter
Femma Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 hihi - må i alle fall skifte truseinnlegg *lol* 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Ser enda for meg da det gikk opp for han og han fikk helt panikk og dælja rundt seg. Wææææææ... Jeg blir ikke overrasket om jeg får mareritt i natt 0 Siter
flisa Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Skrevet 28. februar 2006 Er operert jeg vuttu! Ikke noe "pisse på seg" her i gården lengre nei! ;o) Jeg slimer mest. 0 Siter
flisa Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Skrevet 28. februar 2006 Wææææææ... Jeg blir ikke overrasket om jeg får mareritt i natt Hehe - og om man står opp og kikker ut av vinduet -sånn i 4.tida i natt, så ser man alle de hodene i vinduene rundt seg - alle de som har sett CSI. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Hehe - og om man står opp og kikker ut av vinduet -sånn i 4.tida i natt, så ser man alle de hodene i vinduene rundt seg - alle de som har sett CSI. Jepp.. også har jeg nok rullet meg så gale inn i dyna at jeg ikke kommer meg ut igjen! Akkurat som ei kiste :S 0 Siter
nilia Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Fy fader........ja den var ikke fin må jeg si )) huff, sorry...får håpe du ikke begynner og klø når du legger deg da \ 0 Siter
nilia Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Hehe... Enig med du. Midd finnes ikke. Ivertfall ikke i senga _mi_......*krremt* Nemligen, så det så )) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Fy søren for en bra episode!!! Som svoren CSI-tilhenger syns jeg disse to episodene er de desidert dårligste jeg har sett noen sinne (og jeg har sett dem før - på DVD, de ble _ikke_ bedre når jeg nå så dem for andre gang). Alt for utpreget Tarantino til at jeg fikk meg til å tro på at kriminalteknikere jobber på denne måten. Nervepirrende nok, det skal jeg være med på, men bra CSI? Nope. Og så jeg som elsker filmene til Quentin Tarantino, da, og likevel syns han er elendig til å skrive episoder til CSI. 0 Siter
nilia Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Heller maur enn trange kister! Ja, i alle fall ikke i kombinasjon. Jeg får helt klaus av å tenke på trange kister. Men jeg får panikk av og tenke på maur som spiser meg levende, kravler og kryper inn i ørene, nesen og munnen min. Og som etterhvert finner veien inn under klærne mine. *GRØSS* 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Ser enda for meg da det gikk opp for han og han fikk helt panikk og dælja rundt seg. For ikke å snakke om da de forferdelig maurene begynte å klatre inn i kisten - da hadde jeg død!! Og hvis ikke så hadde jeg skutt megselv - uten tvil! *grøss* 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Som svoren CSI-tilhenger syns jeg disse to episodene er de desidert dårligste jeg har sett noen sinne (og jeg har sett dem før - på DVD, de ble _ikke_ bedre når jeg nå så dem for andre gang). Alt for utpreget Tarantino til at jeg fikk meg til å tro på at kriminalteknikere jobber på denne måten. Nervepirrende nok, det skal jeg være med på, men bra CSI? Nope. Og så jeg som elsker filmene til Quentin Tarantino, da, og likevel syns han er elendig til å skrive episoder til CSI. Jeg synes den var kjempe bra fordi den var så spennende - jeg er en enkel sjel 0 Siter
Gjest Hanneline Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 tja, synes den var bare "ok". Typisk tarantino med den svart/hvit scenen hvor de kutta i Stokes. Orka ikke se på det, liker ikke sånn "gørr". Foretrekker de vanlige episodene. 0 Siter
citoyen Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Som svoren CSI-tilhenger syns jeg disse to episodene er de desidert dårligste jeg har sett noen sinne (og jeg har sett dem før - på DVD, de ble _ikke_ bedre når jeg nå så dem for andre gang). Alt for utpreget Tarantino til at jeg fikk meg til å tro på at kriminalteknikere jobber på denne måten. Nervepirrende nok, det skal jeg være med på, men bra CSI? Nope. Og så jeg som elsker filmene til Quentin Tarantino, da, og likevel syns han er elendig til å skrive episoder til CSI. "Alt for utpreget Tarantino til at jeg fikk meg til å tro på at kriminalteknikere jobber på denne måten." Vel, det er jo ganske åpenbart i de vanlige episodene også at kriminalteknikere ikke arbeider på denne måten Både de teknologiske hjelpemidlene de bruker, oppskarping av bilder til det latterlige og ditto forbedring av tale, alt med noen få tastetrykk, og det faktum at de slenger rundt seg med langt hår uten hårnett over alt bevismaterialet, og en rekke andre detaljer. Kriminalteknikere foretar ikke arrestasjoner eller avhør. Men det er morsomt å se på likevel! Det er bare å innstille seg på at dette er sci-fi og la seg underholde på det premisset. 0 Siter
Lurveline Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Det er Quentin Tarantino som har skrevet disse to episodene, så de setter nok ikke noen standard for CSI fremover. Heldigvis. I Her & Nå står det at dette var den siste episoden av CSI. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 "Alt for utpreget Tarantino til at jeg fikk meg til å tro på at kriminalteknikere jobber på denne måten." Vel, det er jo ganske åpenbart i de vanlige episodene også at kriminalteknikere ikke arbeider på denne måten Både de teknologiske hjelpemidlene de bruker, oppskarping av bilder til det latterlige og ditto forbedring av tale, alt med noen få tastetrykk, og det faktum at de slenger rundt seg med langt hår uten hårnett over alt bevismaterialet, og en rekke andre detaljer. Kriminalteknikere foretar ikke arrestasjoner eller avhør. Men det er morsomt å se på likevel! Det er bare å innstille seg på at dette er sci-fi og la seg underholde på det premisset. Selvfølgelig er ikke alt de viser på CSI troverdig, men disse Tarantino-episodene var mindre troverdige enn til vanlig. Dette er tross alt en TV-serie, ikke et realityshow der alt er autentisk. Jeg kjenner forresten et par stykker i politiet som jobber med/har jobbet med å sikre beviser i kriminalsaker, og selv de mener CSI er en god serie som ofte er troverdig, om man utelukker en del detaljer, da. :-) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 I Her & Nå står det at dette var den siste episoden av CSI. CSI (Las Vegas) pleier ha 23 episoder i en sesong, dette var episode 24 og 25 av sesong 5. Disse to episodene er skrevet av Tarantino uansett hva som står i Her og Nå. De er utgitt på egen DVD som CSI Grave Danger, og det står både "Directed by" og "Story by" Quentin Tarantino på DVD-coveret. 0 Siter
Lurveline Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 CSI (Las Vegas) pleier ha 23 episoder i en sesong, dette var episode 24 og 25 av sesong 5. Disse to episodene er skrevet av Tarantino uansett hva som står i Her og Nå. De er utgitt på egen DVD som CSI Grave Danger, og det står både "Directed by" og "Story by" Quentin Tarantino på DVD-coveret. Det kan hende, uten at jeg vet dét... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.