Gå til innhold

på CSI akkurat nå - den optimale REDSEL

Anbefalte innlegg

Skrevet

hihi - må i alle fall skifte truseinnlegg ;)

Er operert jeg vuttu! Ikke noe "pisse på seg" her i gården lengre nei! ;o)

• Svar 113
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

30

• Femma

17

• ¤ Skara ¤

11

• Lillemus

10

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jaa! Jeg skjelver litt enda :/

Ser enda for meg da det gikk opp for han og han fikk helt panikk og dælja rundt seg.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ser enda for meg da det gikk opp for han og han fikk helt panikk og dælja rundt seg.

Wææææææ...

Jeg blir ikke overrasket om jeg får mareritt i natt :P

Skrevet

Er operert jeg vuttu! Ikke noe "pisse på seg" her i gården lengre nei! ;o)

Jeg slimer mest.

Skrevet

Wææææææ...

Jeg blir ikke overrasket om jeg får mareritt i natt :P

Hehe - og om man står opp og kikker ut av vinduet -sånn i 4.tida i natt, så ser man alle de hodene i vinduene rundt seg - alle de som har sett CSI.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hehe - og om man står opp og kikker ut av vinduet -sånn i 4.tida i natt, så ser man alle de hodene i vinduene rundt seg - alle de som har sett CSI.

Jepp.. også har jeg nok rullet meg så gale inn i dyna at jeg ikke kommer meg ut igjen! Akkurat som ei kiste :S

Skrevet

Fy fader........ja den var ikke fin må jeg si :)))

huff, sorry...får håpe du ikke begynner og klø når du legger deg da :o\

Skrevet

Hehe...

Enig med du. Midd finnes ikke. Ivertfall ikke i senga _mi_......*krremt*

Nemligen, så det så :)))

Gjest ChiengMai
Skrevet

Fy søren for en bra episode!!!

Som svoren CSI-tilhenger syns jeg disse to episodene er de desidert dårligste jeg har sett noen sinne (og jeg har sett dem før - på DVD, de ble _ikke_ bedre når jeg nå så dem for andre gang). Alt for utpreget Tarantino til at jeg fikk meg til å tro på at kriminalteknikere jobber på denne måten.

Nervepirrende nok, det skal jeg være med på, men bra CSI? Nope. Og så jeg som elsker filmene til Quentin Tarantino, da, og likevel syns han er elendig til å skrive episoder til CSI.

Skrevet

Heller maur enn trange kister!

Ja, i alle fall ikke i kombinasjon. Jeg får helt klaus av å tenke på trange kister. Men jeg får panikk av og tenke på maur som spiser meg levende, kravler og kryper inn i ørene, nesen og munnen min. Og som etterhvert finner veien inn under klærne mine. *GRØSS*

Skrevet

For ikke å snakke om da de forferdelig maurene begynte å klatre inn i kisten - da hadde jeg død!! Og hvis ikke så hadde jeg skutt megselv - uten tvil!

*grøss*

Skrevet

Som svoren CSI-tilhenger syns jeg disse to episodene er de desidert dårligste jeg har sett noen sinne (og jeg har sett dem før - på DVD, de ble _ikke_ bedre når jeg nå så dem for andre gang). Alt for utpreget Tarantino til at jeg fikk meg til å tro på at kriminalteknikere jobber på denne måten.

Nervepirrende nok, det skal jeg være med på, men bra CSI? Nope. Og så jeg som elsker filmene til Quentin Tarantino, da, og likevel syns han er elendig til å skrive episoder til CSI.

Jeg synes den var kjempe bra fordi den var så spennende - jeg er en enkel sjel ;)

Gjest Hanneline
Skrevet

tja, synes den var bare "ok".

Typisk tarantino med den svart/hvit scenen hvor de kutta i Stokes.

Orka ikke se på det, liker ikke sånn "gørr".

Foretrekker de vanlige episodene.

Skrevet

"Alt for utpreget Tarantino til at jeg fikk meg til å tro på at kriminalteknikere jobber på denne måten."

Vel, det er jo ganske åpenbart i de vanlige episodene også at kriminalteknikere ikke arbeider på denne måten :) Både de teknologiske hjelpemidlene de bruker, oppskarping av bilder til det latterlige og ditto forbedring av tale, alt med noen få tastetrykk, og det faktum at de slenger rundt seg med langt hår uten hårnett over alt bevismaterialet, og en rekke andre detaljer. Kriminalteknikere foretar ikke arrestasjoner eller avhør.

Men det er morsomt å se på likevel! Det er bare å innstille seg på at dette er sci-fi og la seg underholde på det premisset.

Skrevet

Det er Quentin Tarantino som har skrevet disse to episodene, så de setter nok ikke noen standard for CSI fremover. Heldigvis.

I Her & Nå står det at dette var den siste episoden av CSI.

Gjest ChiengMai
Skrevet

"Alt for utpreget Tarantino til at jeg fikk meg til å tro på at kriminalteknikere jobber på denne måten."

Vel, det er jo ganske åpenbart i de vanlige episodene også at kriminalteknikere ikke arbeider på denne måten :) Både de teknologiske hjelpemidlene de bruker, oppskarping av bilder til det latterlige og ditto forbedring av tale, alt med noen få tastetrykk, og det faktum at de slenger rundt seg med langt hår uten hårnett over alt bevismaterialet, og en rekke andre detaljer. Kriminalteknikere foretar ikke arrestasjoner eller avhør.

Men det er morsomt å se på likevel! Det er bare å innstille seg på at dette er sci-fi og la seg underholde på det premisset.

Selvfølgelig er ikke alt de viser på CSI troverdig, men disse Tarantino-episodene var mindre troverdige enn til vanlig. Dette er tross alt en TV-serie, ikke et realityshow der alt er autentisk.

Jeg kjenner forresten et par stykker i politiet som jobber med/har jobbet med å sikre beviser i kriminalsaker, og selv de mener CSI er en god serie som ofte er troverdig, om man utelukker en del detaljer, da. :-)

Gjest ChiengMai
Skrevet

I Her & Nå står det at dette var den siste episoden av CSI.

CSI (Las Vegas) pleier ha 23 episoder i en sesong, dette var episode 24 og 25 av sesong 5. Disse to episodene er skrevet av Tarantino uansett hva som står i Her og Nå. De er utgitt på egen DVD som CSI Grave Danger, og det står både "Directed by" og "Story by" Quentin Tarantino på DVD-coveret.

Skrevet

CSI (Las Vegas) pleier ha 23 episoder i en sesong, dette var episode 24 og 25 av sesong 5. Disse to episodene er skrevet av Tarantino uansett hva som står i Her og Nå. De er utgitt på egen DVD som CSI Grave Danger, og det står både "Directed by" og "Story by" Quentin Tarantino på DVD-coveret.

Det kan hende, uten at jeg vet dét...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...