Gå til innhold

på CSI akkurat nå - den optimale REDSEL

Anbefalte innlegg

• Svar 113
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

30

• Femma

17

• ¤ Skara ¤

11

• Lillemus

10

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg slimer mest.

*Hehe* Både Grissom og Nick kan gi tendenser til "slim" ja... ;o)

Gjest Calóni
Skrevet

Som svoren CSI-tilhenger syns jeg disse to episodene er de desidert dårligste jeg har sett noen sinne (og jeg har sett dem før - på DVD, de ble _ikke_ bedre når jeg nå så dem for andre gang). Alt for utpreget Tarantino til at jeg fikk meg til å tro på at kriminalteknikere jobber på denne måten.

Nervepirrende nok, det skal jeg være med på, men bra CSI? Nope. Og så jeg som elsker filmene til Quentin Tarantino, da, og likevel syns han er elendig til å skrive episoder til CSI.

"Disse to"? Mener du at når det litt før halv elleve kom "to be continued", så kom det en episode til etterpå?

Skrevet

*Hehe* Både Grissom og Nick kan gi tendenser til "slim" ja... ;o)

Nå må du være hysj! :)

Skrevet

"Disse to"? Mener du at når det litt før halv elleve kom "to be continued", så kom det en episode til etterpå?

Ja. etter nyhetene - FIKK DU IKKE MED DEG DET????

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jepp, var det jeg mente. :-P

Gjest Calóni
Skrevet

Ja. etter nyhetene - FIKK DU IKKE MED DEG DET????

Nei :/ Når jeg ser "to be continued", så regna jeg liksom med at det kom neste uke, jeg...Går det i reprise?

Skrevet

Ble ikke akkurat noen ansiktsmaske, fotpleie, maikyr og massasjedusj nei! Kun shampoo og balsam og skyll tvert! :o)

Har du vaska alt?

hare1365380455
Skrevet

Det er på tv2! hehe

Vi har ikke tv2 heller, men jeg tror det er på tvnorge!? Det var det i alle fall før da vi hadde tvnorge...:) ?

Skrevet

Jøss, er du her?

Jadda, ramler innom i hytt og pine :-)

Skrevet

Jadda, ramler innom i hytt og pine :-)

Trives og har det bra i den nye leiligheten?

Skrevet

Trives og har det bra i den nye leiligheten?

Jada, har bodd her i 3 år nå. Rart å tenke på..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...