Gå til innhold

Ett lite sitat :Vet mange dolere ikke liker det:))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis en hund hopper opp på fanget ditt, er det fordi den er glad i deg.

Hvis en katt gjør det, er det fordi du har det varmeste fanget.

Gjest Dordy Can
Skrevet

En hund vet ikke bedre enn å hoppe på alles fang, en katt vet å velge sin neste "kos" med omhu:p

*ekte kattejente ja* :P

Skrevet

En hund vet ikke bedre enn å hoppe på alles fang, en katt vet å velge sin neste "kos" med omhu:p

*ekte kattejente ja* :P

:)))

Skrevet

Har du hund, skara?

Nei to katter (langhåret skogskatter)

Gjest Dordy Can
Skrevet

Nei to katter (langhåret skogskatter)

er de inne, eller utekatter da? Jeg har en innekatt, håper med tiden at det kan bli utekatt, men er usikker på om den er skikket til det :P

Har også lyst å anskaffe meg en kattunge. Nå er jo hun kastrert, og hun er ganske rund av seg så jeg tror kanskje hun vil akseptere en ny en i familien *s*

Skrevet

er de inne, eller utekatter da? Jeg har en innekatt, håper med tiden at det kan bli utekatt, men er usikker på om den er skikket til det :P

Har også lyst å anskaffe meg en kattunge. Nå er jo hun kastrert, og hun er ganske rund av seg så jeg tror kanskje hun vil akseptere en ny en i familien *s*

De er mest inne, har lært de til å gå i kattebånd veldig kjekt når man skal på ferie til hytta:)))

Gjest Dordy Can
Skrevet

De er mest inne, har lært de til å gå i kattebånd veldig kjekt når man skal på ferie til hytta:)))

Min vil ikke gå i bånd den, hun går bare i alle andre retninger enn der jeg vil gå, vi er like sta begge to.. :s

Skrevet

Min vil ikke gå i bånd den, hun går bare i alle andre retninger enn der jeg vil gå, vi er like sta begge to.. :s

Er veldig behaglig når kattene kan lære å gå i bånd. mine har seler ikke bare rundt halsen, vet det kan være verre å få lært de opp med det.

Nå er den største katten kastrert og hadde han hatt større ører så lingner han på en hund, koser med alle og er konge med halen rett opp når vi går tur he he

Gjest Dordy Can
Skrevet

Er veldig behaglig når kattene kan lære å gå i bånd. mine har seler ikke bare rundt halsen, vet det kan være verre å få lært de opp med det.

Nå er den største katten kastrert og hadde han hatt større ører så lingner han på en hund, koser med alle og er konge med halen rett opp når vi går tur he he

så kos da :o)

Pusen min var så ydmyk og medgjørlig før hun ble kastrert men nå har hun blitt litt mer "tøff i trynet" etterpå. Er det vanlig tro? Kanskje vanskeligere å disiplinere i bånd?

Skrevet

så kos da :o)

Pusen min var så ydmyk og medgjørlig før hun ble kastrert men nå har hun blitt litt mer "tøff i trynet" etterpå. Er det vanlig tro? Kanskje vanskeligere å disiplinere i bånd?

:))))

Disse jentepusene vet hva de vill

Gjest Dordy Can
Skrevet

:))))

Disse jentepusene vet hva de vill

ja!!!

I dag var jeg med en vennine og matet en guttepus. Det var kald vinter og jeg reagerte på at hun ikke satte ut vann til pusen. Vannet hans var nemlig frosset. Jeg spurte venninen min om hun ikke skulle gjøre det, men hun svarte at pusen hadde snø..:-/

Jaja, kanskje jeg som er litt..vel overbeskyttende, men..

Skrevet

ja!!!

I dag var jeg med en vennine og matet en guttepus. Det var kald vinter og jeg reagerte på at hun ikke satte ut vann til pusen. Vannet hans var nemlig frosset. Jeg spurte venninen min om hun ikke skulle gjøre det, men hun svarte at pusen hadde snø..:-/

Da er vi like, behandler de nesten som det skulle være ett menneske :)))

Gjest Dordy Can
Skrevet

Da er vi like, behandler de nesten som det skulle være ett menneske :)))

Ja, pusen min er hellig!! ;)

Skrevet

Ja, pusen min er hellig!! ;)

Her også *smiler brett*

Gjest Dordy Can
Skrevet

Her også *smiler brett*

Akkurat nå ligger hun som en dronning oppå det dyre pels-pleddet mitt...*sukk*

Skrevet

Akkurat nå ligger hun som en dronning oppå det dyre pels-pleddet mitt...*sukk*

Klappe pent på hode å lar selvfølgelig katten få ligge på pelsen:))))))

Man har jo ikke hjerte til å løfte de vekk heller hi hi

Skrevet

ja!!!

Du er ikke overbeskyttende. Den skal selvfølgelig ha vann også.

".............................................."

Gjest Dordy Can
Skrevet

Du er ikke overbeskyttende. Den skal selvfølgelig ha vann også.

".............................................."

Ja, og det var så kaldt, så jeg syntes så synd på katten som ikke hadde noen plass å gå inn heller!!

Og da venninen min sa at katten alltids hadde snø, så tenkte jeg i mitt stille sinn om katten tenker at den kan knaske snø??

Gjest Dordy Can
Skrevet

Klappe pent på hode å lar selvfølgelig katten få ligge på pelsen:))))))

Man har jo ikke hjerte til å løfte de vekk heller hi hi

Nei, ikke nå ;)

Katten har jo det godt også da, når jeg tenker på pusen til venninen min som er ute i mange minusgrader, huffameg:(

og den har ikke vann, for alt som ligner vann rundt den er is..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...