Gå til innhold

Ett lite sitat :Vet mange dolere ikke liker det:))

Anbefalte innlegg

Gjest Wolverina
Skrevet

Nei, ikke nå ;)

Katten har jo det godt også da, når jeg tenker på pusen til venninen min som er ute i mange minusgrader, huffameg:(

og den har ikke vann, for alt som ligner vann rundt den er is..

Nei vettu hva...

Jeg syns du skal snakke litt fornuft til venninna di, jeg.

Katten skal ha tilgang til vann.

Skrevet

Næhei, det stemmer alldeles ikke!

Kattene våre koser mye heller med meg enn med gubben, enda jeg er en frossenpinn og han varm som bare det! Så det så ;-)

Gjest Dordy Can
Skrevet

Nei vettu hva...

Jeg syns du skal snakke litt fornuft til venninna di, jeg.

Katten skal ha tilgang til vann.

Ja, begynner å lure litt. Syntes det var veldig slurvete. Jeg får dårlig samvittighet om jeg ikke skifter vann til katten min hver dag..

Gjest Dordy Can
Skrevet

Kattene våre koser mye heller med meg enn med gubben, enda jeg er en frossenpinn og han varm som bare det! Så det så ;-)

Var jo det jeg sa det!! Katter velger sin "mester" med omhu ja. Blæh

Skrevet

HeHe

Gjest Dordy Can
Skrevet

Var jo det jeg sa det!! Katter velger sin "mester" med omhu ja. Blæh

og akkurat nå ligger puseline i fanget til mamma og maler og strekker forpoten sin *s*

Gjest Wolverina
Skrevet

Ja, begynner å lure litt. Syntes det var veldig slurvete. Jeg får dårlig samvittighet om jeg ikke skifter vann til katten min hver dag..

Tror ikke det er grunn til å få det, men noen lever og ånder mer for dyra sine enn andre også da.

Selv lurer jeg på om katten min drikker vann i det hele tatt,heh...sånn som han går og remjer etter mat hele tida er det rart om han får tid :-p

Skrevet

En hund vet ikke bedre enn å hoppe på alles fang, en katt vet å velge sin neste "kos" med omhu:p

*ekte kattejente ja* :P

En skikkelig hund eier oppdragelse nok til å ikke hoppe opp på noens fang, med mindre den faktisk får tillatelse til det, mens en katt bare tar seg til rette, og gjerne hopper opp på fanget til den som er allergisk og overhodet ikke ønsker noen katt på fanget.

Så det så! ;-)

Gjest Dordy Can
Skrevet

En skikkelig hund eier oppdragelse nok til å ikke hoppe opp på noens fang, med mindre den faktisk får tillatelse til det, mens en katt bare tar seg til rette, og gjerne hopper opp på fanget til den som er allergisk og overhodet ikke ønsker noen katt på fanget.

Så det så! ;-)

Hunder er enkle og trege i oppfattelse, men når de først lærer noe så sitter det, det skal de ha;)

Katter er mer kompliserte og sofistikerte, og når de først velger seg en make, så er de der reste av livet, som min ;)

Gjest Dordy Can
Skrevet

Tror ikke det er grunn til å få det, men noen lever og ånder mer for dyra sine enn andre også da.

Selv lurer jeg på om katten min drikker vann i det hele tatt,heh...sånn som han går og remjer etter mat hele tida er det rart om han får tid :-p

hehe:)

katten min begynte å drikke fra mine vannglass, snakk om å ta seg til rette :-o

Det endte med at jeg tok med et vannglass til henne også.. jaja, jeg har vel skjemt henne vekk..*lol*

Skrevet

Hunder er enkle og trege i oppfattelse, men når de først lærer noe så sitter det, det skal de ha;)

Katter er mer kompliserte og sofistikerte, og når de først velger seg en make, så er de der reste av livet, som min ;)

Tror du skal låne min hund noen dager jeg, så skal du få tilbakevist hvor enkel og treg i oppfattelsen enkelte hunder kan være... :-)

Gjest VoffVoff
Skrevet

Det er jo omvendt.. En hund er trofast om så eieren slår den forderva. En katt stikker av når/hvis det måtte passe den.

Gjest Dordy Can
Skrevet

Det er jo omvendt.. En hund er trofast om så eieren slår den forderva. En katt stikker av når/hvis det måtte passe den.

En katt er trofast hvis du behandler den pent. En hund er trofast uansett om du behandler den pent eller om du slår den forderva ja. Ikke alltid en fordel. Huff. Jeg tenker på alle dem som slår hundene sine forderva.

Gjest Dordy Can
Skrevet

Tror du skal låne min hund noen dager jeg, så skal du få tilbakevist hvor enkel og treg i oppfattelsen enkelte hunder kan være... :-)

Nei takk ;)

Gjest Streker på veggen..!
Skrevet

Så det så!

Lenge leve katter!

Skrevet

hehe:)

katten min begynte å drikke fra mine vannglass, snakk om å ta seg til rette :-o

Det endte med at jeg tok med et vannglass til henne også.. jaja, jeg har vel skjemt henne vekk..*lol*

Logisk, det. Den ser at du drikker fra glass, og tenker at det er nok friskt, godt vann. Det samme gjelder vann som renner, i spring eller toalett e.l. - insinktivt tenker de at det er friskt, og dermed burde drikkes.

".............................................."

Gjest Dordy Can
Skrevet

Logisk, det. Den ser at du drikker fra glass, og tenker at det er nok friskt, godt vann. Det samme gjelder vann som renner, i spring eller toalett e.l. - insinktivt tenker de at det er friskt, og dermed burde drikkes.

".............................................."

Stemmer det, pus vil bare ha vann som enten er i glass eller rennende fra springen:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...