musikeren Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 En tenkt samtale: -Det meldes om store trafikale problemer i de sørlige østlandsområder. -...Mener du store trafikkproblemer? -Eh, ja? -Ja, men så si det da, jævla gnom! Har du talefeil eller noe, eller? Dust. Apetryne. 0 Siter
tonie Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Vel. Jeg tenker at han første burde ta hensyn til at han snakker med en fireåring, og bruke et enklere språk. ;-) 0 Siter
musikeren Skrevet 1. mars 2006 Forfatter Skrevet 1. mars 2006 Vel. Jeg tenker at han første burde ta hensyn til at han snakker med en fireåring, og bruke et enklere språk. ;-) Fire år kan du være sjæl! ;-) 0 Siter
nanna Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Hm. hva var budskapet? At det ikke er noe som heter trafikal? 0 Siter
musikeren Skrevet 1. mars 2006 Forfatter Skrevet 1. mars 2006 Hm. hva var budskapet? At det ikke er noe som heter trafikal? Det stemmer. 0 Siter
nanna Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Det stemmer. Da tar du jo feil. http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/ordbok.cgi?alfabet=n&renset=j&OPP=trafikale 0 Siter
musikeren Skrevet 1. mars 2006 Forfatter Skrevet 1. mars 2006 Da tar du jo feil. http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/ordbok.cgi?alfabet=n&renset=j&OPP=trafikale Isåfall hevder jeg min rett til å si at det er dessertale problemer når jeg er misfornøyd med desserten. Eller bilale problemer når bilen ikke vil starte. 0 Siter
nanna Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Isåfall hevder jeg min rett til å si at det er dessertale problemer når jeg er misfornøyd med desserten. Eller bilale problemer når bilen ikke vil starte. Be my guest. 0 Siter
musikeren Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Skrevet 2. mars 2006 Be my guest. Hm. Nå må jeg lære en gang for alle å ikke begynne å diskutere med hønsehjerner. 0 Siter
nanna Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Hm. Nå må jeg lære en gang for alle å ikke begynne å diskutere med hønsehjerner. Nei, du sier noe. Du burde kanskje la være for ikke å se ut som en komplett idiot. *knegg* Sånn er det med psykopater, vet du. Å, nei. Det vet du sikkert ikke. 0 Siter
musikeren Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Skrevet 2. mars 2006 Nei, du sier noe. Du burde kanskje la være for ikke å se ut som en komplett idiot. *knegg* Sånn er det med psykopater, vet du. Å, nei. Det vet du sikkert ikke. Jaja. Du må ha noen sterke følelser for meg siden du beskriver meg i såpass harde ordelag;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.