Gå til innhold

"Trafikale problemer"

Anbefalte innlegg

Skrevet

En tenkt samtale:

-Det meldes om store trafikale problemer i de sørlige østlandsområder.

-...Mener du store trafikkproblemer?

-Eh, ja?

-Ja, men så si det da, jævla gnom! Har du talefeil eller noe, eller? Dust. Apetryne.

Skrevet

Vel. Jeg tenker at han første burde ta hensyn til at han snakker med en fireåring, og bruke et enklere språk.

;-)

Skrevet

Vel. Jeg tenker at han første burde ta hensyn til at han snakker med en fireåring, og bruke et enklere språk.

;-)

Fire år kan du være sjæl! ;-)

Skrevet

Hm. hva var budskapet? At det ikke er noe som heter trafikal?

Skrevet

Hm. hva var budskapet? At det ikke er noe som heter trafikal?

Det stemmer.

Skrevet

Isåfall hevder jeg min rett til å si at det er dessertale problemer når jeg er misfornøyd med desserten. Eller bilale problemer når bilen ikke vil starte.

Be my guest.

Skrevet

Be my guest.

Hm. Nå må jeg lære en gang for alle å ikke begynne å diskutere med hønsehjerner.

Skrevet

Hm. Nå må jeg lære en gang for alle å ikke begynne å diskutere med hønsehjerner.

Nei, du sier noe. Du burde kanskje la være for ikke å se ut som en komplett idiot. *knegg* Sånn er det med psykopater, vet du. Å, nei. Det vet du sikkert ikke.

Skrevet

Nei, du sier noe. Du burde kanskje la være for ikke å se ut som en komplett idiot. *knegg* Sånn er det med psykopater, vet du. Å, nei. Det vet du sikkert ikke.

Jaja. Du må ha noen sterke følelser for meg siden du beskriver meg i såpass harde ordelag;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...