Gå til innhold

Hva er pent?

Anbefalte innlegg

Gjest Lucy Lou
Skrevet

Hva er det dere menn ser på ved en jente/kvinne? Betyr det noe at hun er fyldig eller tynn?

Gjest MisterMistern
Skrevet

Bare utseendet? Spiller ingen rolle om hun er lys eller mørk, kort eller lang (men ikke under 1.60 og ikke over 1.80), men faller absolutt ikke for overvektige damer.

Gjest soldier
Skrevet

Jeg bruker å lytte til hva hun sier, registrere hennes adferd, for å danne meg et bilde av hennes intelligens og humor, og for å finne ut om hun er en person jeg liker.

Utseende betyr ingenting hvis hun ikke hennes personlighet faller i smak.

Gjest Streker på veggen..!
Skrevet

Blir man forelska så betyr ikke åssen man ser ut noenting.

Selv om de fleste av oss liker og se på pene modell typ jenter så er det bare seksuelt og har ingenting og si i lengden for følelsene våres.

Er jo ikke så lenge siden fyldige jenter var det peneste på jorden.

Gjest Streker på veggen..!
Skrevet

Blir man forelska så betyr ikke åssen man ser ut noenting.

Selv om de fleste av oss liker og se på pene modell typ jenter så er det bare seksuelt og har ingenting og si i lengden for følelsene våres.

Er jo ikke så lenge siden fyldige jenter var det peneste på jorden.

Klarer ikke spessifisere hva jeg ser på og synes er atraktivt på en kvinne kropp, det er en fantastisk sammlet pakke som vekker følelser :)

Gjest åjj, svarte absolutt ikke på spm ditt:P
Skrevet

Man skal ikke bekymre seg over hva menn vil ha. Det som teller er hva vi damer vil ha! Så får vi heller gjøre litt ekstra innsats for nettopp denne mannen, ikke menn generellt;)

Jeg vil ha en mann med god humor etter min smak, som kan lage litt mat og styre litt i huset, som er god i senga, er mellom 175-182 høy, som kan snakke for seg, som liker barn, som kommer overnens med familien og vennene mine og som ser bra ut! Ikke tynn, ikke tykk! Tjukke menn er det styggeste jeg vet;P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...