Gjest Lucy Lou Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Hva er det dere menn ser på ved en jente/kvinne? Betyr det noe at hun er fyldig eller tynn? 0 Siter
Gjest MisterMistern Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Bare utseendet? Spiller ingen rolle om hun er lys eller mørk, kort eller lang (men ikke under 1.60 og ikke over 1.80), men faller absolutt ikke for overvektige damer. 0 Siter
Gjest soldier Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Jeg bruker å lytte til hva hun sier, registrere hennes adferd, for å danne meg et bilde av hennes intelligens og humor, og for å finne ut om hun er en person jeg liker. Utseende betyr ingenting hvis hun ikke hennes personlighet faller i smak. 0 Siter
Gjest Streker på veggen..! Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Blir man forelska så betyr ikke åssen man ser ut noenting. Selv om de fleste av oss liker og se på pene modell typ jenter så er det bare seksuelt og har ingenting og si i lengden for følelsene våres. Er jo ikke så lenge siden fyldige jenter var det peneste på jorden. 0 Siter
Gjest Streker på veggen..! Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Blir man forelska så betyr ikke åssen man ser ut noenting. Selv om de fleste av oss liker og se på pene modell typ jenter så er det bare seksuelt og har ingenting og si i lengden for følelsene våres. Er jo ikke så lenge siden fyldige jenter var det peneste på jorden. Klarer ikke spessifisere hva jeg ser på og synes er atraktivt på en kvinne kropp, det er en fantastisk sammlet pakke som vekker følelser 0 Siter
Gjest åjj, svarte absolutt ikke på spm ditt:P Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Man skal ikke bekymre seg over hva menn vil ha. Det som teller er hva vi damer vil ha! Så får vi heller gjøre litt ekstra innsats for nettopp denne mannen, ikke menn generellt;) Jeg vil ha en mann med god humor etter min smak, som kan lage litt mat og styre litt i huset, som er god i senga, er mellom 175-182 høy, som kan snakke for seg, som liker barn, som kommer overnens med familien og vennene mine og som ser bra ut! Ikke tynn, ikke tykk! Tjukke menn er det styggeste jeg vet;P 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.