Gå til innhold

Det stinker av ny kaffetrakter og nye spotter!

Anbefalte innlegg

Gjest Plis svar meg plis!
Skrevet

Vet ikke om dette er stedet på nettet å spørre om dette, men fant ikke noe annet egnet forum.

Jeg har nye spotter og ny kaffetrakter (kjøpt på billigbutikk ja!).

Problemet er at de stinker når de er i bruk, en sånn ekkel strømstank eller noe (oppvarma ledninger, elektronikk, plast eller lakk eller hva??????).

Jeg blir kvalm av det det og føler meg dårlig, hva kan det være? flere som har opplevd det samme? eller er det jeg som er oversensitiv?????

Gjest prust
Skrevet

Må snart gå!

Jeg er her - men har ikke no vettugt svar til deg. Har aldri opplevd at det lukter "strøm".

Vi kjøpte ny panelovn for noen uker siden og de første par dagene luktet det litt av den når den stod på. Vi regnet med at det var noe som måtte "brennes bort", og luftet godt. Lukter ikke noe nå.

Skrevet

Jeg synes de høres litt brannfarlige ut disse produktene dine...

Gjest sol etter regn
Skrevet

Hei. Jeg har hatt slike billigapparat, som har stinket som du beskriver. Noen har jeg beholdt, og lukten har forsvunnet, andre har jeg bare kvittet meg med, orket ikke lukten.

Jeg stoler generelt ikke på slike billigapparater som lukter varm gummi. Har feks. angst for mine IKEAlamper, skrur de alltid av før jeg går ut av huset ol. Tror nok du bør være til stede i huset når de er i bruk, og se det an.

Dersom lukten er VELDIG sterk og du blir uvel, hadde jeg definitivt returnert dem!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...