Gjest Domain Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Får de som jobber på Hennes og Mauritz avslag når de handler der? 0 Siter
DarkPink Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Joess. Syntes ikke det var spesielt rart, jeg. Jeg vil tro du faar det, noen av vennene mine jobber paa cubus og lindex, og de faar hvertfall 20% eller noe saant paa ordinaere varer. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Joess. Syntes ikke det var spesielt rart, jeg. Jeg vil tro du faar det, noen av vennene mine jobber paa cubus og lindex, og de faar hvertfall 20% eller noe saant paa ordinaere varer. Hei... Hyggelig å "se" deg igjen ) 0 Siter
DarkPink Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Hei... Hyggelig å "se" deg igjen ) Er det sant? =) Saa hyggelig! Kikker bare innom naar jeg ikke faar brukt opp dagens gratis halvtime Du gjoer oppe saa sent da? 0 Siter
Gjest anerikkejeg Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Aner ikke. Eneste jeg har lest om H&M ansatte, var at de ikke fikk kjøpe før etter at kundene hadde "robbet" butikkene for de spesielle kolleksjonene de har noen få timer iløpet av en dag (ifjor og forfjor). 0 Siter
Gjest tenk på det du Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Herlighet.. Alt for å ikke bare svare på spørsmålet trådstarter stiller, istedet for å filosofere rundt det. En venninne av meg jobbet der for noen år siden, og jeg synes jeg husker at hun fikk rundt 20 eller 30%? Og så 50% rett før jul, som en julegave eller noe sånt? Misunnelig på henne da iallfall;) 0 Siter
Gjest rewa Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Vil ikke den bekjente du har som er ansatt i HM, la seg utnytte til å bruke sin personalrabatt til deg? Og derfor svarer at de ikke har noen rabatt? 0 Siter
Gjest rattataaaaa Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 25% på alle varer, salg og ordinærpris. Får 50% på en del varer før jul. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Er det sant? =) Saa hyggelig! Kikker bare innom naar jeg ikke faar brukt opp dagens gratis halvtime Du gjoer oppe saa sent da? =) Jeg har snudd døgnet og sitter våken på nettene. Hvordan står det til der nede? =) 0 Siter
DarkPink Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 =) Jeg har snudd døgnet og sitter våken på nettene. Hvordan står det til der nede? =) Kjempefint =) Har forelska meg i en doervakt =p (men jeg blir ikke overraska om jeg finner ut at han er gift eller noe om et par dager), i gaar var jeg paa fest med westlife, det er sol og sommer, og jeg skal paa jobbintervju idag =) Livet er herlig!! Deg da? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Kjempefint =) Har forelska meg i en doervakt =p (men jeg blir ikke overraska om jeg finner ut at han er gift eller noe om et par dager), i gaar var jeg paa fest med westlife, det er sol og sommer, og jeg skal paa jobbintervju idag =) Livet er herlig!! Deg da? Høres herligt ut!! *misunnelig* Jeg sitter hjemme i kalde vinter-Norge, uten jobb og ..tja.. nyter å ha litt fri ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.