Gå til innhold

Hennes og Mauritz-ansatt, avslag?

Anbefalte innlegg

Gjest Domain
Skrevet

Får de som jobber på Hennes og Mauritz avslag når de handler der?

Skrevet

Joess. Syntes ikke det var spesielt rart, jeg. Jeg vil tro du faar det, noen av vennene mine jobber paa cubus og lindex, og de faar hvertfall 20% eller noe saant paa ordinaere varer.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Joess. Syntes ikke det var spesielt rart, jeg. Jeg vil tro du faar det, noen av vennene mine jobber paa cubus og lindex, og de faar hvertfall 20% eller noe saant paa ordinaere varer.

Hei... Hyggelig å "se" deg igjen :o)

Skrevet

Hei... Hyggelig å "se" deg igjen :o)

Er det sant? =) Saa hyggelig! Kikker bare innom naar jeg ikke faar brukt opp dagens gratis halvtime ;)

Du gjoer oppe saa sent da?

Gjest anerikkejeg
Skrevet

Aner ikke.

Eneste jeg har lest om H&M ansatte, var at de ikke fikk kjøpe før etter at kundene hadde "robbet" butikkene for de spesielle kolleksjonene de har noen få timer iløpet av en dag (ifjor og forfjor).

Gjest tenk på det du
Skrevet

Herlighet.. Alt for å ikke bare svare på spørsmålet trådstarter stiller, istedet for å filosofere rundt det.

En venninne av meg jobbet der for noen år siden, og jeg synes jeg husker at hun fikk rundt 20 eller 30%? Og så 50% rett før jul, som en julegave eller noe sånt?

Misunnelig på henne da iallfall;)

Skrevet

Vil ikke den bekjente du har som er ansatt i HM, la seg utnytte til å bruke sin personalrabatt til deg? Og derfor svarer at de ikke har noen rabatt? ;)

Gjest rattataaaaa
Skrevet

25% på alle varer, salg og ordinærpris. Får 50% på en del varer før jul.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Er det sant? =) Saa hyggelig! Kikker bare innom naar jeg ikke faar brukt opp dagens gratis halvtime ;)

Du gjoer oppe saa sent da?

=)

Jeg har snudd døgnet og sitter våken på nettene. Hvordan står det til der nede? =)

Skrevet

=)

Jeg har snudd døgnet og sitter våken på nettene. Hvordan står det til der nede? =)

Kjempefint =) Har forelska meg i en doervakt =p (men jeg blir ikke overraska om jeg finner ut at han er gift eller noe om et par dager), i gaar var jeg paa fest med westlife, det er sol og sommer, og jeg skal paa jobbintervju idag =) Livet er herlig!!

Deg da?

Gjest M.Angelica
Skrevet

Kjempefint =) Har forelska meg i en doervakt =p (men jeg blir ikke overraska om jeg finner ut at han er gift eller noe om et par dager), i gaar var jeg paa fest med westlife, det er sol og sommer, og jeg skal paa jobbintervju idag =) Livet er herlig!!

Deg da?

Høres herligt ut!!

*misunnelig*

Jeg sitter hjemme i kalde vinter-Norge, uten jobb og ..tja.. nyter å ha litt fri ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...