Gjest Tristann Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Hei hei Pepepattingen i går ble helt mislykket. Tobakken var tørr og vodkaen lunken. Og tror dere ikke hele pepan brakk i to da jeg skulle begynne å patte for fullt. Typisk! Så i dag må jeg ut å kjøpe nytt utstyr. Gleder meg til i kveld, da skal det pattes og drikkes tequila!! 0 Siter
Moraki Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Shot litt for meg også da! Blir ingen Tequila på meg i dag, snufs :-( 0 Siter
Gjest Tristann Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Shot litt for meg også da! Blir ingen Tequila på meg i dag, snufs :-( Hvorfor ikke?? Nå har jeg handlet tre bærepåsar med tobakk, og åtte nye pepar, så i kveld blir det fest. Regner meg jeg skal ta kverken på en helflaske tequila. Tar vorspiellet under legginga av ungene, og så er vi i gang!! Skål!! 0 Siter
Moraki Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Hvorfor ikke?? Nå har jeg handlet tre bærepåsar med tobakk, og åtte nye pepar, så i kveld blir det fest. Regner meg jeg skal ta kverken på en helflaske tequila. Tar vorspiellet under legginga av ungene, og så er vi i gang!! Skål!! Ja, skål da :-) Jeg faster, så det blir ikke noe sånn på meg. Du får ta noen drinker og sende meg gode tanker. Men tobakk vil jeg ikke ha. 0 Siter
Gjest Tristann Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Ja, skål da :-) Jeg faster, så det blir ikke noe sånn på meg. Du får ta noen drinker og sende meg gode tanker. Men tobakk vil jeg ikke ha. Hvorfor faster du da? Jeg pleier å sprit-faste, dvs kun drikke sprit, ingen mat.. 0 Siter
Moraki Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Hvorfor faster du da? Jeg pleier å sprit-faste, dvs kun drikke sprit, ingen mat.. Høres bra ut :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.