Gå til innhold

Pipeprat!!

Anbefalte innlegg

Gjest Tristann
Skrevet

Hei hei

Pepepattingen i går ble helt mislykket.

Tobakken var tørr og vodkaen lunken. Og tror dere ikke hele pepan brakk i to da jeg skulle begynne å patte for fullt.

Typisk!

Så i dag må jeg ut å kjøpe nytt utstyr.

Gleder meg til i kveld, da skal det pattes og drikkes tequila!!

Skrevet

Shot litt for meg også da! Blir ingen Tequila på meg i dag, snufs :-(

Gjest Tristann
Skrevet

Shot litt for meg også da! Blir ingen Tequila på meg i dag, snufs :-(

Hvorfor ikke?? Nå har jeg handlet tre bærepåsar med tobakk, og åtte nye pepar, så i kveld blir det fest.

Regner meg jeg skal ta kverken på en helflaske tequila. Tar vorspiellet under legginga av ungene, og så er vi i gang!!

Skål!!

Skrevet

Hvorfor ikke?? Nå har jeg handlet tre bærepåsar med tobakk, og åtte nye pepar, så i kveld blir det fest.

Regner meg jeg skal ta kverken på en helflaske tequila. Tar vorspiellet under legginga av ungene, og så er vi i gang!!

Skål!!

Ja, skål da :-)

Jeg faster, så det blir ikke noe sånn på meg. Du får ta noen drinker og sende meg gode tanker. Men tobakk vil jeg ikke ha.

Gjest Tristann
Skrevet

Ja, skål da :-)

Jeg faster, så det blir ikke noe sånn på meg. Du får ta noen drinker og sende meg gode tanker. Men tobakk vil jeg ikke ha.

Hvorfor faster du da? Jeg pleier å sprit-faste, dvs kun drikke sprit, ingen mat..

Skrevet

Hvorfor faster du da? Jeg pleier å sprit-faste, dvs kun drikke sprit, ingen mat..

Høres bra ut :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...