Gjest kakeguri Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 En venn av meg arbeider på et bakeri. Han skal gifte seg, men får ingen prosenter på bryllupskaken.. Er ikke det litt kjipt av en arbeidsgiver? Er det sånn man tar vare på de ansatte..? 0 Siter
Gjest soldier Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Tror det må ligge noe bak her, for det er ikke helt normalt av en arbeidsgiver å opptre slik. Du tror ikke at arbeidsgiver helst vil bli kvitt han, men ønsker at han sier opp sjøl? Det kan jo være at vedkommende har opptrådt noe "rufsete" i sitt arbeidsforhold, og at arbeidsgiver derfor bemøter han litt "rufsete"? 0 Siter
Gjest kakeguri Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Tror det må ligge noe bak her, for det er ikke helt normalt av en arbeidsgiver å opptre slik. Du tror ikke at arbeidsgiver helst vil bli kvitt han, men ønsker at han sier opp sjøl? Det kan jo være at vedkommende har opptrådt noe "rufsete" i sitt arbeidsforhold, og at arbeidsgiver derfor bemøter han litt "rufsete"? Nå kjenner jeg han som en veldig snill og rolig person, en som gjør lite av seg. Han er sjåfør for bakeriet - kjører ut bakevarer. Men det kan jo være ting jeg ikke vet, selvsagt. Men husker en gang de var litt trøblete med å gi han fri i forbindelse med et dødsfall i familien. 0 Siter
flisa Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Nå kjenner jeg han som en veldig snill og rolig person, en som gjør lite av seg. Han er sjåfør for bakeriet - kjører ut bakevarer. Men det kan jo være ting jeg ikke vet, selvsagt. Men husker en gang de var litt trøblete med å gi han fri i forbindelse med et dødsfall i familien. heng dem ut! 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 jøss, jeg hadde kjøpt kaka en annen plass da jeg. 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Da ville jeg kjøpt kaka på et annet bakeri. Han burde fått kaka i gave spør du meg. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Enten har de som fast policy at de ikke gir prosenter til noen - uansett, eller så ligger det noe annet bak... 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Nå kjenner jeg han som en veldig snill og rolig person, en som gjør lite av seg. Han er sjåfør for bakeriet - kjører ut bakevarer. Men det kan jo være ting jeg ikke vet, selvsagt. Men husker en gang de var litt trøblete med å gi han fri i forbindelse med et dødsfall i familien. Er det vanskelig å få sjåførjobber der han bor? Tror jeg ville prøve å finne meg en annen plass å jobbe jeg. 0 Siter
Gjest guri i lia Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Kanskje han ikke fortjener det? Kanskje han er en dust? 0 Siter
Goliath Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Det høres veldig kjipt ut ja. Hvis dette er firmaets policy og det går igjen ellers også - så tror jeg at jeg ville sett meg om etter et annet firma å være sjåfør for. Og jeg ville i hvert fall kjøpt bryllupskaken min et annet sted om jeg var han. 0 Siter
Sofline Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Han burde ikke skullet betale for annet enn ingrediensene. Det er da normalt med en liten oppmerksomhet fra arbeidsgiver når man skal gifte seg. 0 Siter
Gemini Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Helt klart slett personalpolitikk. Jeg ville nok gjort som flere foreslår, byttet jobb (om mulig), og uansett kjøpt kaka et annet sted. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.